Gå til innhold

Jeg er redd menn..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Følelsesmessig, ikke for at de skal være voldelige. 
Men fordi jeg føler at
1: En mann du blir betatt av/får følelser for, har bare visst hvilke knapper han skal trykke på. Da har han mest sannsynlig flere på g. 
2: De kan ha en kjæreste, men hun holdes gjerne skjult, slik at han skal ha mulighetene åpne.
3: Hvis du blir forelska og han faktisk vil inn i forhold med deg, er det bare fordi han vil ha lett tilgang på fitte..mens du går med vrangforestillinger om at han elsker deg. Så blir du brutalt dumpet fordi det er noen ny spennende tilgjengelig.
4: De klarer ikke å holde seg til 1. De bare MÅ ha en annen kvinne etter hvert.
De kan også gjerne gjøre en annen kvinne gravid, mens de dater deg. Og så kommer kanskje den dagen du vil ha barn da.

Vil nevne at jeg aldri har opplevd dette med en mann, men det er kanskje fordi jeg har latt være å date dem. Har særlig unngått de jeg faller for, fordi jeg bare vet at i det jeg blir sammen med han, så vil mange andre kvinner plutselig prøve seg, og da vil han ikke klare å stå imot.

Anonymkode: 83621...4d7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd dette to ganger på rad, min siste eks holdt meg på gress for å ha lett tilgang på sex i tre (!) år. Da mine søstre fikk seg kjærester for noen år siden og nå nylig, så har jeg sett at det virkelig finnes genuint gode menn. Jeg har bare ikke møtt den rette enda :) Eller nå har jeg møtt en som virker å være veldig bra, men jeg er fortsatt der at jeg føler at han er for god til å være sann, men kanskje jeg bare endelig er veldig heldig. 

Anonymkode: 8e533...098

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følelsesmessig, ikke for at de skal være voldelige. 
Men fordi jeg føler at
1: En mann du blir betatt av/får følelser for, har bare visst hvilke knapper han skal trykke på. Da har han mest sannsynlig flere på g. 
2: De kan ha en kjæreste, men hun holdes gjerne skjult, slik at han skal ha mulighetene åpne.
3: Hvis du blir forelska og han faktisk vil inn i forhold med deg, er det bare fordi han vil ha lett tilgang på fitte..mens du går med vrangforestillinger om at han elsker deg. Så blir du brutalt dumpet fordi det er noen ny spennende tilgjengelig.
4: De klarer ikke å holde seg til 1. De bare MÅ ha en annen kvinne etter hvert.
De kan også gjerne gjøre en annen kvinne gravid, mens de dater deg. Og så kommer kanskje den dagen du vil ha barn da.

Vil nevne at jeg aldri har opplevd dette med en mann, men det er kanskje fordi jeg har latt være å date dem. Har særlig unngått de jeg faller for, fordi jeg bare vet at i det jeg blir sammen med han, så vil mange andre kvinner plutselig prøve seg, og da vil han ikke klare å stå imot.

Anonymkode: 83621...4d7

Dette er akkurat slik alle menn er!

Anonymkode: abaa1...eb1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det da ikke. 

Anonymkode: 8e533...098

• Liker 7
Skrevet

Selvsagt, når alle kvinner går for de samme 20% av menn, så finner disse raskt ut at de ikke trenger å låse seg til forhold.
De kan velge å vrake, så selvsagt gjør de det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Selvsagt, når alle kvinner går for de samme 20% av menn, så finner disse raskt ut at de ikke trenger å låse seg til forhold.
De kan velge å vrake, så selvsagt gjør de det.

Dette kommer nok som et sjokk for deg som har stålkontroll på prosenter, men det er faktisk langt fler enn 20% av menn som holder på sånn

Anonymkode: a2778...362

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette kommer nok som et sjokk for deg som har stålkontroll på prosenter, men det er faktisk langt fler enn 20% av menn som holder på sånn

Nope, feil.
Ikke en gang alle blant topp 20% driver på med sånt, mange av disse ønsker tross alt å stifte familie.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, FactsOverFeelings skrev:

Nope, feil.
Ikke en gang alle blant topp 20% driver på med sånt, mange av disse ønsker tross alt å stifte familie.

hahahaa er ikke jeg som tar feil, det er bare å ta en titt på tinder-tråden under her, han som skriver om kameraten som i utgangspunktet ville slå seg til ro, men bare MÅTTE få dyppa seg mest mulig først

Enig med TS, ikke fall for menns løgner 

AnonymBruker
Skrevet

Ja slik er det, og derfor holder jeg meg unna menn!! Møtt mange drittsekker, inkl barnefar.

Anonymkode: db2d3...36c

Skrevet

Forstår deg godt, er ganske redd selv, men man kan ikke leve alene heller, håper å finne de 20 % bra mennene om det er mer eller mindre :/

AnonymBruker
Skrevet

Så dersom en person er slem, så er vissnok ALLE det....

Anonymkode: faded...6e5

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at TS er paranoid ang menn er fordi hun leser på KG.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regelen for menn er at gresset alltid er grønnere på en andre siden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mann her.  Hvis ts bare henger på KG og ser paradise hotel, så skjønner jeg hvor de negative tankene kommer fra. I min omgangskrets så har jeg minst 50 menn i alderen 25-75, og jeg kjenner ikke igjen mye av dette hos dem. 

Hvis vi skal fortsette med prosenter, så kan dere forsøke å ta bort de 20% som "alle" damene går etter. Så kan dere sikkert ta bort 20% som "ingen" vil ha. Da sitter dere igjen med en ganske stor gruppe, som gjør studiene sine, passer jobben sin, liker familielivet, vennene, og hobbyene sine, og som tar vare på partneren sin. Ikke alle disse er kjedelige og stygge heller!  

Anonymkode: 4b815...7a6

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er omtrent like sant som at alle verdens kvinner er horer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange kvinner som utnytter menn også. Trist å ha dårlige erfaringer,men det fins så mange gode mennesker også heldigvis. Man kan jo engasjere seg i div hobbyer hvor man evt kan treffe en partner.. 

Anonymkode: dbb75...ceb

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett begrenser det seg til dette: like greit å overlate norske menn til Thai-damene å drasses med, de tar seg i det minste betalt for dritten. 

Anonymkode: 8faed...965

Skrevet

Jøss, nå er det ikke lenger bare KG-menn som lager idiotiske og feilaktig generaliserende tråder om det motsatte kjønn.

Flott jobba, søstre! :sarkasme:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stort sett begrenser det seg til dette: like greit å overlate norske menn til Thai-damene å drasses med, de tar seg i det minste betalt for dritten. 

Med andre ord så tiltrekker du deg dritt? Kanskje problemet ikke er norske menn da, eller? ;)

Anonymkode: 9379d...d85

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt 3 lengre forhold, Og flere korte. Jeg har aldri blitt bedratt av en mann. Har opplevd at en fyr ikke klarte å velge mellom meg og eksen, og min nåværende kjæreste daten ei annen når jeg møtte han (i følge han bare uforpliktende dating/sex). Med andre ord har de alle sammen vært ærlige og snille. Jeg har aldri blitt bedratt, manipulert eller brukt. Du må ha vært uheldig med de mennene du har truffet siden du sitter igjen med et slikt inntrykk av menn. 

Jeg føler at damer er like kjæreste-desperate som menn er sex-desperate... med andre ord så blir menn like ofte manipulert inn i forhold av kvinner som at menn manipulerer kvinner for sex. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...