AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Fordi det er gøy å lese:) jeg kan starte, kjæresten hadde slått opp å skulle prøve en metode på å komme over han. (dette var i en alder av 17, og nå er jeg 18. Jeg er en kvinne) En ex fra 8ende klasse skulle komme til meg og vi drakk vin, begge viste det skulle skje noe siden det var «planen». Var null kjemi, jeg var hans nr 2 sex partner så han var ganske «fersk», var bare klønete sex😂 Den var mindre enn xen som slo opp og jeg kjente si og så ingenting selvom vi prøvde mange stillinger, tok vel 3 runder men varte ikke så lenge om gangen. Jeg gikk på p-piller og sa det var greit han kom inni meg, men hver gang han kom, så tok han penisen ut å kom i håndflaten så gikk på badet å tørket det vekk😂 han sov over å når vi våknet neste morgen var det ganske kleint, jeg ville egentlig prøve igjen i edru tilstand men virka ikke som han ville å det var helt greit. Er ennå venner i dag Anonymkode: 6bf57...9b6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #3 Skrevet 8. april 2018 Kjedelige folk er da😂 Anonymkode: 6bf57...9b6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #5 Skrevet 8. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Agurk Anonymkode: 729a2...4c9 Anonymkode: 6bf57...9b6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #6 Skrevet 8. april 2018 Var med en bekjent hjem fra byen. Midt under sexen måtte han på do, jeg kunne høre at han spydde skikkelig. Når han kom tilbake var han klar for mer.. æsj da stakk jeg fort 😶 Anonymkode: 6e243...7fd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 På 8.4.2018 den 12.04, AnonymBruker skrev: Var med en bekjent hjem fra byen. Midt under sexen måtte han på do, jeg kunne høre at han spydde skikkelig. Når han kom tilbake var han klar for mer.. æsj da stakk jeg fort 😶 Anonymkode: 6e243...7fd Skjønner du stakk fort😅 Anonymkode: 6bf57...9b6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #8 Skrevet 10. april 2018 Har vel skrevet om det i en annen tråd tror jeg, flaueste opplevelse eller noe sånt. Men jeg var ikke spesielt høy i hatten da jeg "våknet opp" med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter. Hennes barn er mine 3-menninger. Brukte ikke kondom, hun var nærmere 50 så det skulle være safe, men var ikke helt sikker. Ikke bedre jeg husker, var sexen ganske god faktisk. Drikk litt mindre før ONS får være moralen her. Det var i den tiden man var ung, og kunne bli hard med ganske bra promille. Anonymkode: 79c5c...aa1 1
jente 93 Skrevet 10. april 2018 #9 Skrevet 10. april 2018 har aldri hatt ONS så jeg elsker å lese disse trådene, haha. keep 'em coming.
Gjest Overrasket Skrevet 10. april 2018 #10 Skrevet 10. april 2018 8 minutter siden, jente 93 said: har aldri hatt ONS så jeg elsker å lese disse trådene, haha. keep 'em coming. Her har du 38 sider http://forum.kvinneguiden.no/topic/655352-værste-one-night-stand-opplevelse
AnonymBruker Skrevet 10. april 2018 #11 Skrevet 10. april 2018 Dette er ikke ONS, men sist mann jeg datet, og hadde sex med etterhvert. For det første så var pikken 5 cm, og den ble ikke skikkelig stiv, så var han kraftig overvektig, og ville bare ha sex i misjonær, men jeg ble jo knust, og fikk nesten ikke puste. Jeg prøvde å ri han, og foreslå andre stillinger. Han ville bare misjonær. Så hadde han pratet mye om, hvor mye han elsket å slikke. Jeg dusjet flere ganger, han slikket ikke. Vet det ikke lukter vondt nedentil. Ble ikke noe mer mellom oss. Anonymkode: 546ac...616
jente 93 Skrevet 10. april 2018 #12 Skrevet 10. april 2018 13 minutter siden, Overrasket skrev: Her har du 38 sider http://forum.kvinneguiden.no/topic/655352-værste-one-night-stand-opplevelse SCORE!
Jordbærkake34532 Skrevet 10. april 2018 #13 Skrevet 10. april 2018 Var sammen med en tulling som påstod at plutselig en slektning måtte bo litt oss han, så jeg måtte stå over en time i 10 minus før jeg fikk komme inn. Hadde allerede da sittet en time på buss for å møte han. Når jeg endelig får komme inn, det Ble rett på tre små jukk også kom han, etter det måtte jeg tydeligvis dra hjem. Han hadde knøttliten pikk og er garantert den dårligste sexen jeg noen gang hadde hatt. Sa ikke så mye der og da enn hade da, men da fikk jeg nok og gjorde det slutt like etter. Skjønte i ettertid at det neppe var en slektning
Smørklump Skrevet 11. april 2018 #14 Skrevet 11. april 2018 Ble med en hjem fra byen en gang, vi hadde veldig god kjemi så bestemte oss for at vi skulle møtes igjen. Han spurte om søndag passet, men jeg skulle i slektstreff da. "Faen, det skal jeg og" svarte han. Og ja, det var samme slektstreff...... 5
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #15 Skrevet 11. april 2018 Akkurat nå, Smørklump skrev: Ble med en hjem fra byen en gang, vi hadde veldig god kjemi så bestemte oss for at vi skulle møtes igjen. Han spurte om søndag passet, men jeg skulle i slektstreff da. "Faen, det skal jeg og" svarte han. Og ja, det var samme slektstreff...... 🤣🤣🤣 hvor nær slektning? Anonymkode: 026d2...d0d
Sirah Skrevet 11. april 2018 #16 Skrevet 11. april 2018 5 minutter siden, Smørklump skrev: Ble med en hjem fra byen en gang, vi hadde veldig god kjemi så bestemte oss for at vi skulle møtes igjen. Han spurte om søndag passet, men jeg skulle i slektstreff da. "Faen, det skal jeg og" svarte han. Og ja, det var samme slektstreff...... Oj 🙈 Den er lei! Hvor nære var det?
Smørklump Skrevet 11. april 2018 #17 Skrevet 11. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🤣🤣🤣 hvor nær slektning? Anonymkode: 026d2...d0d 1 minutt siden, Sirah skrev: Oj 🙈 Den er lei! Hvor nære var det? Det var nok en fetter jeg ikke visste at jeg hadde 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #18 Skrevet 11. april 2018 Rart at han ville treffe deg søndag når han visste han skulle på slektstreff da? Også en fetter? Oppspinn! Anonymkode: 389ef...aaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå