AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Jeg lurer på om noen av dere har vært på Fuerteventura og om det er ett sted dere vil anbefale? Moren min og jeg vurderer en tur dit og hun er lei av GC og Tenerife, men hun har lyst til å prøve Fuerteventura. Jeg har aldri hørt om noen jeg kjenner som har vært der, derfor spør jeg dere Anonymkode: 722a7...b6f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Er vindsurferparadis. Så det blåser mer der. Ellers var det helt greit. Men ble med 1 besøk😃 Anonymkode: 3815b...734
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Jeg synes det er den fineste Kanariøya Det er som et lite stykke Sahara plassert midt i havet. Vet ikke hvordan det er med natteliv og tut og kjør, men hvis moren din skal være med er det vel kanskje ikke så farlig uansett,hehe. Kan anbefale Corralejo, en liten, sjarmerende surfeby på nordsiden av øya. Derfra går det også båt til Lanzarote hvis du har lyst til å se noe annet. Hvis hun er lei av GC og Tenerife ville jeg absolutt vurdert å dra dit. Anonymkode: 80f8c...4eb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 Vi har vært på GC, Tenerife og Lanzarote av Kanariøyene. Jeg liker vel Lanzarote best, stille og rolig. Iallefall da jeg var der. Tusen takk for svar, jeg skal lese litt mer om Fuerteventura. Anonymkode: 722a7...b6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå