Gå til innhold

Brekker meg av banan. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke egentlig et problem for meg, mer noe jeg bare er nysgjerrig på. Når jeg spiser en hel banan så begynner jeg å brekke meg. En halv banan går fint, men når jeg nesten har spist den opp så bare skjer det. Det er ingenting med den jeg ikke liker så jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. 

Andre som opplever det eller vet hva det kan være? Er det noe spesielt i banan som kan frembringe det?

Anonymkode: 0dc2f...7a3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å deepthroate hele bananen for å imponere kjærestens kompiser på fest.

Så går det nok bra du.....

Anonymkode: e60a6...efb

Skrevet

Virker som du er allergisk eller noe? Aldri hørt om noen som liker banan, men likevel kaster opp etter å ha spist én.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke egentlig et problem for meg, mer noe jeg bare er nysgjerrig på. Når jeg spiser en hel banan så begynner jeg å brekke meg. En halv banan går fint, men når jeg nesten har spist den opp så bare skjer det. Det er ingenting med den jeg ikke liker så jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. 

Andre som opplever det eller vet hva det kan være? Er det noe spesielt i banan som kan frembringe det?

Du må ta biter og tygge godt før du svelger :fnise:. En hel banan vil nok frembringe brekningstendenser hos alle. 

Anonymkode: fc6d6...f3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Nicathv skrev:

Virker som du er allergisk eller noe? Aldri hørt om noen som liker banan, men likevel kaster opp etter å ha spist én.

Jeg kaster ikke opp, bare brekker meg og det føles ut som jeg skal kaste opp. Men blir ikke kvalm. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ta biter og tygge godt før du svelger :fnise:. En hel banan vil nok frembringe brekningstendenser hos alle. 

Anonymkode: fc6d6...f3d

Ååjaaa:fnise: 

Skrevet (endret)
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kaster ikke opp, bare brekker meg og det føles ut som jeg skal kaste opp. Men blir ikke kvalm. 

Å brekke seg betyr å kaste opp. Det betyr ikke å bare få en fornemmelse av at man må kaste opp.

http://lexin.udir.no/?search=brekke+seg&dict=nbo-maxi&ui-lang=NBO&startingfrom=&count=10&checked-languages=E&checked-languages=N

https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+Brekke+seg&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge

Det du mener er at du får brekningsfornemmelser. :)

Endret av Nicathv
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Nicathv skrev:

Merkelig. Her har vi alltid brukt uttrykket å brekke seg/brekninger om det som skjer når kroppen prøver å kaste opp, uten at det nødvendigvis skjer. Enten fordi du klarer å holde det tilbake, eller fordi det allerede er helt tomt. 

Anonymkode: 6a614...e5e

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 0dc2f...7a

Banan er feit og slimete. Klarer ikke magen din å fordøye banan så reagerer den med å ville kvitte seg med elendigheten. 

Anonymkode: e2825...1b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...