Gå til innhold

Sprutet ned undertøysskuffen til svigermor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, var på besøk hos svigermor i går. De var ute en tur og handlet og jeg fikk da huset hennes for meg selv en stund. Begynte å snoke i undertøyet til henne og ble veldig kåt.... La oss si det endte med at jeg fikk orgasme over hele skuffa, og nå er jeg DRIT nervøs for hva som vil skje 😬😬😬

Anonymkode: 9dcf8...5c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:Gjesp:

Anonymkode: 94d75...350

• Liker 5
Gjest Badematte
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor gammel er svigermor? Relevant info ift det du spør om.

Skrevet

Dette tror jeg ingenting på.

• Liker 13
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Badematte skrev:

Hvor gammel er du og hvor gammel er svigermor? Relevant info ift det du spør om.

Endret av MarRag
Skrevet

Du må bare legge deg langflat og innrømme det. Hun vil forstå, og undertøy kan vaskes så dette går bra. Det er ikke sikkert hun vil vaske det heller. En alternativ løsning for henne er å ta vare på undertøyet slik det er og lukte på det når hun vil onanere.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, MarRag skrev:

Glemte du å trykke på AB, TS?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Trodde påskeferien var over jeg?

Anonymkode: 34843...0e0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sphynx skrev:

Glemte du å trykke på AB, TS?

Hvordan kan det gjøres om til AB i etterkant?

Anonymkode: 1ac8e...e77

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det gjøres om til AB i etterkant?

Anonymkode: 1ac8e...e77

Det går ikke, MarRag.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Catalina Culès skrev:

Bilderesultat for i smell bullshit meme

Hvem er det?

Anonymkode: fc1bf...b51

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, var på besøk hos svigermor i går. De var ute en tur og handlet og jeg fikk da huset hennes for meg selv en stund. Begynte å snoke i undertøyet til henne og ble veldig kåt.... La oss si det endte med at jeg fikk orgasme over hele skuffa, og nå er jeg DRIT nervøs for hva som vil skje 😬😬😬

Du smeller henne på tjukken når hun tar på seg de nedsprøytede underbuksene sine...

AnonymBruker
Skrevet

:hug: :hoppendeglad::bolledeig:Brodern!!

Anonymkode: 311b2...b27

• Liker 2
Skrevet

🙈🙉🙊

Skrevet

Ikke sikkert det skjer så mye mer enn at svigerfar må sove på sofaen en periode....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er altså bare vrøvl. På samme måte som "la oss kalle ham Ole"-floskelen?

Anonymkode: 1f728...634

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke kommentere selve historien, men undertøyet til henne? Finnes det virkelig noen som skriver/sier det på den måten til vanlig? Er det dialekt? 

Anonymkode: 5855b...134

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke kommentere selve historien, men undertøyet til henne? Finnes det virkelig noen som skriver/sier det på den måten til vanlig? Er det dialekt? 

Anonymkode: 5855b...134

Det er da vel helt vanlig ? 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...