AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Hei, var på besøk hos svigermor i går. De var ute en tur og handlet og jeg fikk da huset hennes for meg selv en stund. Begynte å snoke i undertøyet til henne og ble veldig kåt.... La oss si det endte med at jeg fikk orgasme over hele skuffa, og nå er jeg DRIT nervøs for hva som vil skje 😬😬😬 Anonymkode: 9dcf8...5c5 1
Gjest Badematte Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Hvor gammel er du og hvor gammel er svigermor? Relevant info ift det du spør om.
MarRag Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 (endret) 15 minutter siden, Badematte skrev: Hvor gammel er du og hvor gammel er svigermor? Relevant info ift det du spør om. Endret 7. april 2018 av MarRag
I Grosny Skrevet 7. april 2018 #7 Skrevet 7. april 2018 Du må bare legge deg langflat og innrømme det. Hun vil forstå, og undertøy kan vaskes så dette går bra. Det er ikke sikkert hun vil vaske det heller. En alternativ løsning for henne er å ta vare på undertøyet slik det er og lukte på det når hun vil onanere. 3
Sphynx Skrevet 7. april 2018 #8 Skrevet 7. april 2018 2 minutter siden, MarRag skrev: Glemte du å trykke på AB, TS? 13
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #9 Skrevet 7. april 2018 Trodde påskeferien var over jeg? Anonymkode: 34843...0e0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #10 Skrevet 7. april 2018 1 minutt siden, Sphynx skrev: Glemte du å trykke på AB, TS? Hvordan kan det gjøres om til AB i etterkant? Anonymkode: 1ac8e...e77
Sphynx Skrevet 7. april 2018 #11 Skrevet 7. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kan det gjøres om til AB i etterkant? Anonymkode: 1ac8e...e77 Det går ikke, MarRag. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #12 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Hvem er det? Anonymkode: fc1bf...b51
Gjest O.G. Skrevet 7. april 2018 #13 Skrevet 7. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, var på besøk hos svigermor i går. De var ute en tur og handlet og jeg fikk da huset hennes for meg selv en stund. Begynte å snoke i undertøyet til henne og ble veldig kåt.... La oss si det endte med at jeg fikk orgasme over hele skuffa, og nå er jeg DRIT nervøs for hva som vil skje 😬😬😬 Anonymkode: 9dcf8...5c5 Du smeller henne på tjukken når hun tar på seg de nedsprøytede underbuksene sine...
Voksenmann40+ Skrevet 7. april 2018 #17 Skrevet 7. april 2018 Ikke sikkert det skjer så mye mer enn at svigerfar må sove på sofaen en periode.... 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #18 Skrevet 7. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, var på besøk hos svigermor i går. De var ute en tur og handlet og jeg fikk da huset hennes for meg selv en stund. Begynte å snoke i undertøyet til henne og ble veldig kåt.... La oss si det endte med at jeg fikk orgasme over hele skuffa, og nå er jeg DRIT nervøs for hva som vil skje 😬😬😬 Anonymkode: 9dcf8...5c5 Det er altså bare vrøvl. På samme måte som "la oss kalle ham Ole"-floskelen? Anonymkode: 1f728...634
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #19 Skrevet 7. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, var på besøk hos svigermor i går. De var ute en tur og handlet og jeg fikk da huset hennes for meg selv en stund. Begynte å snoke i undertøyet til henne og ble veldig kåt.... La oss si det endte med at jeg fikk orgasme over hele skuffa, og nå er jeg DRIT nervøs for hva som vil skje 😬😬😬 Anonymkode: 9dcf8...5c5 Gidder ikke kommentere selve historien, men undertøyet til henne? Finnes det virkelig noen som skriver/sier det på den måten til vanlig? Er det dialekt? Anonymkode: 5855b...134 3
MarRag Skrevet 7. april 2018 #20 Skrevet 7. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gidder ikke kommentere selve historien, men undertøyet til henne? Finnes det virkelig noen som skriver/sier det på den måten til vanlig? Er det dialekt? Anonymkode: 5855b...134 Det er da vel helt vanlig ? 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå