Strikkejente Skrevet 7. april 2018 #1 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) eg skal strikke denne lua. Jeg har gjort den første linje som er vist på diagrammet. Altså jeg har økt antall masker og i følge oppskriftet skal det økes fra 108 til 138 masker . Men jeg har fått tilsammen 143 masker. .. kan noen se hvor jeg har gjort feil...? .lua finnes på nettsiden til Nille.no. Velkommenlua: fjellsekkkn Endret 14. april 2018 av Strikkejente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 7. april 2018 #2 Del Skrevet 7. april 2018 Kan godt bare være meg, men er det ikke litt rart at mønsteret ikke går opp i antall masker første runde? 108 masker og mønster på 23 betyr jo at du stopper midt i mønsteret en gang på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulogulo Skrevet 7. april 2018 #3 Del Skrevet 7. april 2018 Jeg ser for meg at du kan ha lagt opp en ny maske for hver fjerde maske runden rundt. Det skal ikke legges til masker i starten og slutten av rapporten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kimmenkim Skrevet 7. april 2018 #4 Del Skrevet 7. april 2018 n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 8. april 2018 #5 Del Skrevet 8. april 2018 På 7.4.2018 den 6.55, Noldus skrev: Kan godt bare være meg, men er det ikke litt rart at mønsteret ikke går opp i antall masker første runde? 108 masker og mønster på 23 betyr jo at du stopper midt i mønsteret en gang på slutten. 23 masker er jo etter økning. Før økningene starter er hver rapport på 18 masker. Og mønsterrapporten gjentas 6 ganger, med 5 økninger i hver = 30 masker økt på runden. 108+30=138, så ts har økt fem ganger for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå