AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Finnes det noe sted hvor man får billig gavepapir? Anonymkode: d2303...16e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 Gråpapir på matbutikken. Anonymkode: d5aab...183 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Staples!! Der får du digre ruller. Ikke Nille eller Europris, de er dyrere og har ikke like store ruller. Anonymkode: 06b95...6ce
Gismar Skrevet 6. april 2018 #6 Skrevet 6. april 2018 Europris, Jula eller Rusta, kanskje? Ikke de fineste variantene, men prisen er hyggelig. Selv pleier jeg å kjøpe ruller med gråpapir på Staples eller Clas Ohlson som jeg pakker inn hele pakken i - også bruker jeg mindre stykker av dyrere, pent papir som pynt. Ser eksklusivt og pent ut, synes jeg. Og litt billigere enn å pakke inn hele pakken i dyrt gavepapir... Her er eksempler på julegaver fra noen år tilbake: 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #7 Skrevet 6. april 2018 https://www.staples.no/search?keywords=gavepapir&ajx=1 20 meter gavepapir til 64 kroner på staples. De har også enormt store, rimelige ruller med julegavepapir når det nærmer seg jul 😉 Anonymkode: 06b95...6ce
Gjest Cocosa Skrevet 6. april 2018 #8 Skrevet 6. april 2018 Kjøper gråpapir og pynter dem opp med bånd og stæsj. Til og med dyrt gavepapir på Panduro (som de hadde reklamert med at ikke revnet), revnet i alle kantene og fikk hvite merker overalt - før gavene var ferdig innpakket 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå