Gå til innhold

Motivasjon i hverdagen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei kjære KG. Jeg lurer rett og slett på hva som motiverer dere til å stå opp for dere selv i hverdagen og gjøre noe ut av dagen. Jeg sliter meg å orke å gjøre noe for meg selv, spesielt de ukene samboer er bortreist på jobb. Jeg har ingenting fast fore om dagene, og kan ikke ha det på en stund heller. Dersom noen har noen perspektiv eller idéer å komme med så hadde jeg blitt veldig takknemlig.

Anonymkode: 52e84...90c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Få noen faste avtaler med venner, frivillig arbeid, tur.

Anonymkode: e4d1c...534

Skrevet

Yoga, bøker, trening, Har du mye tid for deg selv? Da er du heldig. Du kan rydde kjøleskapet, og lage retter som fryses ned, så kan du trylle fram delikatesser på 1, 2, 3 når du får det travelt igjen. Dette er også en måte å sørge for at man får i seg kurant næring, selv om man er alene...

• Liker 1
Skrevet

Har du dyr TS? En katt, hund eller annet dyr som både gir og trenger omsorg er verdens beste motivator. :hjerte:

Ellers så motiverer gode sanseopplevelser meg. Først en deilig dusj med velduftende såpe og deretter smøre meg en god krem. Videre kle meg i fargerike og behagelige klær. Radio, podcast, lydbøker eller musikk gjør det også lettere å stå opp, og å gjennomføre arbeidsoppgaver. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...