Gå til innhold

all inklusive med barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

vurderer å booke hotell med eller uten all inclusive i sommer, og lurer på om det lønner seg økonomisk sett? barna er så pass små at det ikke blir noen shopping eller trasking rundt i greske gamlebyer uansett. i så fall må det være en vannpark e.l. tror med andre ord at vi uansett ville vært en del på hotellet/i bassenget.

tenker en uke til hellas, tyrkia eller spania.

Anonymkode: 2b089...91c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg kjøpt det, om dere stort sett skal være på hotellet. Ville kanskje valgt et sted med fler spisesteder :)

Anonymkode: 29e9c...5e8

Skrevet

Det er veldig praktisk! Jeg bodde på all inclusive pp Kypros for noen år siden, de hadde mye god og variert mat, og eget bord med mat for barn der det var "typisk mat" som barn liker. jeg vil tro det lønner seg økonomisk, da dere har fri tilgang på mat, drikke, dessert og is hele dagen. Men det er jo ikke garanti for at maten er god på alle all inclusive-hotell. 

AnonymBruker
Skrevet

Maten er generelt sett temmelig dårlig på all inclusive, og drikkevarene er av typen lokalprodusert og kanskje også lite i glasset, man kan kun få et glass av gangen og må stå i kø for påfyll osv. Men hovedutfordringen er ofte temmelig kjip mat (samt at lokale småbedrifter «dør ut» i områder preget av hoteller med all inclusive) Men med små barn som hele tiden vil ha is kan det jo være greit, selv om disse stedene jo som oftest tilbyr det man vil kjøpe med regning når man sjekker ut, slik at man slipper å ha kontanter på lur hver gang poden vil ha noe å spise eller drikke. 

Så i min bok er all inclusive egentlig et stort nei. Jeg ville heller booket hotell et sted hvor det finnes et utvalg små restauranter i umiddelbar nærhet, slik at dere ikke risikerer å måtte betale for kjip mat hele ferien. 

Anonymkode: 3b36b...287

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra heller til Mexico. All inclusive hotellene der er fantastiske! 

Anonymkode: 7c86e...435

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært mye på et hotell som har all inclusive med barna, men vi har valgt å ikke ha all inclusive. 

Synes det er helt umulig å få barn til å spise noe ordentlig med så mye andre fristelser. 

Maten er for min del helt elendig. Og jeg hater all køen som er overalt. Jeg vil ha en kelner som bringer det jeg bestiller. 

Bor i leilighet på hotellet, minimarked på området. Spiser enten middag eller lunsj ute, resten hjemme (tar med påsmurt og frukt som mellommåltid). 

Anonymkode: 699cc...c2d

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra heller til Mexico. All inclusive hotellene der er fantastiske! 

Mexico med små barn? Det blir en festlig flyreise.... Er jo noen timer dit. 

Ts: vi har alltid all inclusive og elsker det. Økonomisk blir det hipp som happ som regel, men det er så ufattelig praktisk. Vi slipper «mamma kan jeg få en euro» «mamma, kan jeg få 50 cent» hele tiden. Vi slipper å avbryte bassengkosen for å gå å spise lunsj, vi slipper grinete unger fordi vi ikke har is-penger. Det er så greit, alle bare går å finner det de vil ha, når de vil ha det. 

Nå er ikke vi noen matentusiaster, så jeg synes kyllingfilét og pommes frittes, pizza eller kjøttboller er helt grei mat. Buffeene er ikke så veldig spennende, men det bryr vi oss ikke om. Barna får spise hva de vil når vi er på ferie, så vi syns det er helt ok :) elsker all-inclusive og skal aldri reise uten før barna blir ganske store!

Anonymkode: b737b...165

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mexico med små barn? Det blir en festlig flyreise.... Er jo noen timer dit. 

Ts: vi har alltid all inclusive og elsker det. Økonomisk blir det hipp som happ som regel, men det er så ufattelig praktisk. Vi slipper «mamma kan jeg få en euro» «mamma, kan jeg få 50 cent» hele tiden. Vi slipper å avbryte bassengkosen for å gå å spise lunsj, vi slipper grinete unger fordi vi ikke har is-penger. Det er så greit, alle bare går å finner det de vil ha, når de vil ha det. 

Nå er ikke vi noen matentusiaster, så jeg synes kyllingfilét og pommes frittes, pizza eller kjøttboller er helt grei mat. Buffeene er ikke så veldig spennende, men det bryr vi oss ikke om. Barna får spise hva de vil når vi er på ferie, så vi syns det er helt ok :) elsker all-inclusive og skal aldri reise uten før barna blir ganske store!

Anonymkode: b737b...165

Jepp, er alltid flere små barn på flyene dit. De klarer seg helt fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som regel lønner det seg med all inclusive, men jeg syns det er kjedelig å spise på hotellet hver dag. Husk å sjekke at hotellet serverer forskjellig mat fra dag til dag, ellers blir det kjedelig på dag tre. Hvis dere ikke skal bevege dere så mye utenfor hotellet på kveldstid er all inclusive veldig praktisk

Anonymkode: 91a27...a31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...