Gå til innhold

Snakker ikke om annet!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg studerer i en annen by og har nå vært hjemme i to uker. På disse to ukene har omtrent hele familien vært syk, med unntak av meg, og jeg er så drittlei! Alle blir jo syke innimellom, og det er kjipt, men de snakker jo ikke om annet. De uffer seg over hvor kjipt det er at alle er syke når jeg endelig er hjemme, og bestemoren (hun bor på samme sted) min ringer omtrent daglig for å høre hvordan det går med de som er syke her og om jeg også har blitt syk. Altså det er kjipt og sånn, men det blir faktisk hundre ganger kjipere når man ikke snakker om annet, og jeg er så sykt lei av å høre om det. 

Hva er greia med å ikke snakke om annet enn at man er syk? Det er bare forkjølelse/influensa og det går faktisk over. Det hadde nok faktisk gått fortere over dersom de klarte å fokusere på noe annet.. 

Anonymkode: 55a92...b05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje familien din ikke har så mye til felles og ikke har så mye å snakke om? Hva snakker dere om når alle er friske? Været, naboene og jobb?

Anonymkode: b1b47...14e

AnonymBruker
Skrevet

Det er det sykeste jeg har hørt.

Anonymkode: 045d1...4e8

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde reist hjem igjen... 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje familien din ikke har så mye til felles og ikke har så mye å snakke om? Hva snakker dere om når alle er friske? Været, naboene og jobb?

Anonymkode: b1b47...14e

Jo, vi har absolutt mye til felles, og det er derfor det er så rart og sinnsykt irriterende!

Hadde også ellers bare hatt sånne hjernedøde samtaler hadde jeg nok ikke reagert så mye på det, antar jeg.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg hadde reist hjem igjen... 

Det hadde du nok ikke gjort når du allerede har betalt 2000 for billettene og nok hadde måttet ut med det dobbelte for en billett du kjøper rett før reisen. Men jo, jeg gleder meg faktisk til å dra..

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde du nok ikke gjort når du allerede har betalt 2000 for billettene og nok hadde måttet ut med det dobbelte for en billett du kjøper rett før reisen. Men jo, jeg gleder meg faktisk til å dra..

Når er planen å reise hjem da? Har du mulighet til å ha fri såpass lenge? 

Jeg hadde blitt så irritert... man føler seg jo enda sykere og depressiv når man skal snakke om det hele tiden. Jeg ville ihvertfall prøvd å finne på andre ting, og la være å svare på alle spørsmål om oppdatering.  Kanskje late som du er syk selv? 😉  

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Når er planen å reise hjem da? Har du mulighet til å ha fri såpass lenge? 

Jeg hadde blitt så irritert... man føler seg jo enda sykere og depressiv når man skal snakke om det hele tiden. Jeg ville ihvertfall prøvd å finne på andre ting, og la være å svare på alle spørsmål om oppdatering.  Kanskje late som du er syk selv? 😉  

Har vært her i snart to uker, så reiser hjem på mandag. Studiet mitt har ingenting obligatorisk og lite undervisning, så det går helt fint. 

Haha, skal love deg at hvis jeg sier jeg er syk så blir det bare enda mer uffing og huffing! 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært her i snart to uker, så reiser hjem på mandag. Studiet mitt har ingenting obligatorisk og lite undervisning, så det går helt fint. 

Haha, skal love deg at hvis jeg sier jeg er syk så blir det bare enda mer uffing og huffing! 

Ååh jeg hadde gledet meg til å dra. I mellomtiden, la være å svare telefonen og ta deg heller et par gode lange turer i naturen eller på byen 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...