AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #1 Skrevet 6. april 2018 Vet ikke om dette er rett plass å spørre... Voksen dame på 48 år. Og nå har jeg fått mellomrom mellom de to fortennene og tennene ved siden av. Hva er dette? Anonymkode: c575d...304
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #2 Skrevet 6. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om dette er rett plass å spørre... Voksen dame på 48 år. Og nå har jeg fått mellomrom mellom de to fortennene og tennene ved siden av. Hva er dette? Anonymkode: c575d...304 Dette er alderens tydelige tann. Du har sikkert fått lengre bryst også? Det er nelig ikke bare tennene og puppene som endrer seg når tiden løper fra deg. Anonymkode: e0024...1b9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #3 Skrevet 6. april 2018 Har lest at kjeven og hodeform forandrer seg med alderen. Merker både hodeform og kjeve er anderledes hos meg de siste årene. Tennene blir sikkert hos noen påvirket av det tenker jeg? Anonymkode: 3b3b5...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #4 Skrevet 6. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er alderens tydelige tann. Du har sikkert fått lengre bryst også? Det er nelig ikke bare tennene og puppene som endrer seg når tiden løper fra deg. Anonymkode: e0024...1b9 Skjønner ikke helt dette svaret.... Anonymkode: c575d...304 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #5 Skrevet 6. april 2018 Tennene flytter på seg i løpet av livet. Det er ikke uvanlig at man opplever litt skjeve tenner eller større mellomrom i godt voksen alder. Anonymkode: 8cb99...2a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå