Gå til innhold

Habituell abort gå bort


DMS

Anbefalte innlegg

Hatt ei dagbok før, men tenkte det var greitt å starte ei ny no. 

Som tittelen tyde på så kvalifiserar eg no til diagnosa habituell abort, dvs 3 abortar på rappen med same mann. Det betyr også at helsevesenet byrjar på utreiing for å sjå om ein finn årsaka. 

 

Litt om oss. Eg er 33, mannen min er 37. Vi har to barn på 4 og 2 som vart til på fyrste og andre forsøk. Vi bestemte oss for å byrje å prøve på nr 3 ifjor somar, og i pp2 var eg gravid igjen. Det var eit superlett svangerskap, og nesten so eg ante noko ikkje heilt stemte. Eg byrja å spotte då eg var 10 veker på veg, og ved ul vart embryoet målt til 6 veker. Utetter vinteren var vi slitne og plaga med mykje sjukdom, men i jula vart eg gravid igjen. Det var igrunnen på 2. Forsøk. På eindel av månadane vart det samleie typ 5 dagar før el, og ein dsg etter el, så desse kan knapt tellast som prøveperioder. Dette endte i sa då eg var 6 veker på veg. Ved ultralyd fekk eg bekrefta at alt var ute. Vi valte derfor å prøve på neste el, før eg hadde fått mensen igjen. Igjen full klaff, men igjen sa i veke 6. 

 Vi prøvar ikkje denne mnd iogmed at det då kan verte termin i romjula. Vi tenker at det då er betre med eitt født neste år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No sit eg på venteromet for å skulle ta blodprøver. Mannen min må også ta blodprøver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2018 den 12.00, Gakkepus skrev:

Lykke til. 🤞

Takk😊 bra spent på tida som kjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelg sikker på at el har vore. Tok ein eltest igår som var nesten positiv, og idag heilt negativ. I tillegg er tempeb min 37,1 (ikkje basaltemp) som er typisk post el for meg. Då kan eg håpe på at neste el er rundt 2. mai, som passar fint. Vsr litt uroa for at det ville krasje med ein jobbtur mannen må på, men lovar godt per no. Vil no vite meir når mensen dukkar opp 😉

Denne veka på jobb har vore den værste på lenge, litt lite folk, veldig mykje å gjere og det har direkte påverka kvaliteten på arbeider mitt.

Det får meg til å lure på om det kan vere for fornuftig med sjukmelding når eg vert gravid igjen. Det er ingen tvil om at eg ofte er stressa på jobb, og det er som om ei sky lettar når eg forlet arbeidsstaden.

Trur legen min vil vere med på det. Ho tilbaud med sjukmelding no då eg var på time med ho for å starte utgreiing, berre fordi eg har hatt 3 abortar og ho meiner det tek på i seg sjølv. Som ho sa «Du er ‘all cool’, men du har hatt 3 aborter og det tar på kroppen og sinnet. Stresset på jobb er nok ikkje berre at det er stress på jobb.» Eg har teke abortane veldig greitt, men ho har nok litt rett. Tenker mykje på det, og les mykje på nett. #joysofgoogle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom mensen, eller blødde i alle fall friskt blod, men enn så lenge meir på spottestadiet. Om dette er mensen betyr det at den sexen vi hadde for moro skuld denne månaden traff midt i eggløysinga😂 heldigvis kom mannen andre stadar 😜 

Glad for å sette igang med det eg tenker vert kalla pp 1. Spent på om vi klare å vere effektive igjen. Vonar verkeleg det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fekk tilbakemelding frå legen idag at «blodprøvene mine er perfekte». Veit ikkje kor kompetent ho er på området, men likevel fint å høre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått innkallng til vurdering/undersøking på sjukehuset i slutten av august. Ikkje overraskande, men rekk no å vere gravid og miste 2-3 gongar til då🤣 men planen er å vere ca 14 veker på veg då 😎 

Mensen er no heilt ferdig. Litt usikker på kva som var syklusdag. Eg blødde friskt frå torsdag 12. April, men der var små mengder. Ordentleg blødning byrja på laurdag.

Tenker eg byrjar å teste for el på tirsdag, sann i tilfelle. Og trur vi legg opp til å legge inn litt aksjer på tirsdag. Så får testane avgjere litt når vi elles prøver komande veke. Vi er ikkje slik at vi har sex annakvar dag lenger, gitt 👨‍👩‍👧‍👦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el-test idag. Vi la inn aksjee sist på onsdag, så dei vil ikkje gi avkasting. Vi får prøve å sjå om vi får til noko ikveld eller imorga kveld. Mannen jobbar mykje denne helga, og eg er uggen i magen, så ikkje ideelt. Men vi er begge motivert for ein ny graviditet, så kanskje vi får til litt inseminasjon om ikkje noko elskov😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gravid igjen. 4. svangerskapet på under ett år. Kjenne litt på det merkar eg. 

Eg skal snakke med legen imorga. Ynskjer å få målt hcg, diskutere sjukmelding, og få henvising til ultralyd om nokre veker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, DMS skrev:

Gravid igjen. 4. svangerskapet på under ett år. Kjenne litt på det merkar eg. 

Eg skal snakke med legen imorga. Ynskjer å få målt hcg, diskutere sjukmelding, og få henvising til ultralyd om nokre veker. 

Gratulerer :) krysser alt for at spiren sitter denne gangen 🤞 fikk du snakket med legen i dag? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, LineG skrev:

Gratulerer :) krysser alt for at spiren sitter denne gangen 🤞 fikk du snakket med legen i dag? 😊

Takk😊 ja, eg er no sjukmeld dei neste tre vekene, vonar at det å vere vekk frå jobbstresset vil hjelpe. Har teke blodprøve idag, neste blir vel på fredag tenke eg. 17. Mai er ein dårleg dag for den slags😄 Legen skulle kontakte gynekologisk avdeling, litt usikker på kva dei kan gjere på dette stadiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DMS skrev:

Takk😊 ja, eg er no sjukmeld dei neste tre vekene, vonar at det å vere vekk frå jobbstresset vil hjelpe. Har teke blodprøve idag, neste blir vel på fredag tenke eg. 17. Mai er ein dårleg dag for den slags😄 Legen skulle kontakte gynekologisk avdeling, litt usikker på kva dei kan gjere på dette stadiet. 

Spennede da :) hvor langt er du på vei nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, LineG skrev:

Spennede da :) hvor langt er du på vei nå? 

4+2. Dei siste gongane eg har mista har eg vore litt over 6 veke på veg. Vert nokre spanande veke framover. Vonar eg kjem meg til 7 veker og at eg då får sjå eit bankande hjerte❤️🙏

Korleis går prøvinga for dykk? Sist eg var innom dagboka di hadde du mensen, du har kanskje skrive noko sia sist eg såg etter 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk hcg-resultata idag. 16 dpo var hcg på 354 og 73 timar seinare 1129. Tilfredstillande stigning, og innafor normalområdet 😃 eg har også fått innkalling til gynekolog 13 juni, då er eg forhåpentlegvis 8 veker på veg. No er det berre å kome seg forbi veke 6, føler eg, så går det vegen! Vonar det 🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, DMS skrev:

Fekk hcg-resultata idag. 16 dpo var hcg på 354 og 73 timar seinare 1129. Tilfredstillande stigning, og innafor normalområdet 😃 eg har også fått innkalling til gynekolog 13 juni, då er eg forhåpentlegvis 8 veker på veg. No er det berre å kome seg forbi veke 6, føler eg, så går det vegen! Vonar det 🙏

Så bra :D blir spennende! Krysser fingre og hvertfall ben på at dette skal gå for oss begge 🤞🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Kjenne meg framleis gravid. Vert kvalm når eg vert svolta, brysta er lett ømme, emosjonell, veldig oppblåst (ser 5 mnd på veg ut...). Hadde ein liten slimklump med blod i for 9 dagar sidan, på flyet på veg til syden. Men der har ikkje vore noko sidan, så vonar det ikkje betyr noko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ultralyden på onsdag viste ein sprell levande baby 😄 Framleis sjukmeld, heildagskvalme ass... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...