AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #21 Skrevet 5. april 2018 Ikke tenk sånn ts. Jeg hadde iallfall aldri tenkt over det. De aller fleste lever etter evne og det sier seg selv at man ikke har råd til en stor enebolig som enslig i normal jobb, og iallfall ikke når man nylig har blitt enslig. Ikke tenk så ille om folk. Der det er hjerterom er det husrom. Og alle som sier noe annet å hinter om dårlig planlegging osv viser bare at de ikke eier ett snev av virkelighetsforståelse eller livserfaring. Anonymkode: 748bb...9b9 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #22 Skrevet 5. april 2018 Størrelsen på boligen din sier ingen verdens ting om deg annet enn nettopp størrelsen på boligen din. Anonymkode: d9907...06f 1
Gjest Juni7 Skrevet 5. april 2018 #23 Skrevet 5. april 2018 Folk lever ulikt. Av ulike grunner. Synes ikke størrelsen på huset definerer størrelsen på personligheten.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #24 Skrevet 5. april 2018 Hvis ikke du har valgt tiny house eller micro-apartment som et bevisst miljøvalg for at det skal reflektere hva du står for eller noe sånt. Her virker det dog mer som du har valgt det du har valgt fordi du måtte, og da spiller det ingen rolle. Du overtenker. Anonymkode: d9907...06f
Gjest Mandarinskall Skrevet 5. april 2018 #25 Skrevet 5. april 2018 Liten leilighet gjør ikke noenting. Finn på ting med ungene så bryr de seg ikke om det er trangt. Er sånn når man blir enslig så kan man finne seg et rekkehus eller noe når man har mulighet til å kjøpe. Så får man mer plass og hage. Men inntil da går det finfint å bo litt trangt husk at barn er små de trenger ikke mye plass.
Villa2000 Skrevet 6. april 2018 #26 Skrevet 6. april 2018 Er ganske lett å si at du skal føle sånn og sånn, men jeg tror nok folk bryr seg mindre enn du tror. Jeg har selv et par som bor i en like stor leilighet med barn og det plager i hvert fall ikke meg. Ut fra deres oppførsel så er det ikke noe som plager dem heller:) Derimot så synes jeg det er koselig å komme dit da dem er imøtekommende og gjestfrie. Ungene elsker seg der selv om det er trangt og tror faktisk det synes det bare er koselig:)
kaleidoskop Skrevet 6. april 2018 #27 Skrevet 6. april 2018 Så lenge folk har det rent og noen lunde ryddig tenker jeg ikke over hvordan folk bor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå