Gå til innhold

Hvis du fikk velge..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du får to barn her i livet. Hvis du fikk velge kjønn på barna - hva ville du valgt?

Det er ikke nødvendig med svar som «bare de er friske» - for det er vi enige om 😉 Dette er bare for moro skyld! 

Skriv også gjerne om du er mann eller kvinne - vil vi se et mønster? 

Anonymkode: b42fa...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg barn av begge kjønn fra før. Kvinne.

Hvis jeg skulle valgt om igjen så ville jeg hatt to gutter. Fordi gutt har vært enklere å ha med å gjøre enn jenta. 

Anonymkode: 6b5d8...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg sikkert valgt en av hvert kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt. Basert på erfaringen med han, så tar jeg gjerne en gutt til! Men unger er jo ikke like, så hmmmm. :P Kanskje det hadde vært spennende med en av hver? Jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ikke egentlig en rolle, men kunne jeg velge hadde det blitt en av hver. Mest av alt fordi det hadde vært gøy å få være forelder til begge to. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 26ba8...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av hver! :) Superspent på hvilke kjønn jeg faktisk  får den dagen ungeflokken er komplett :laugh:

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av hver da! Nå har jeg bare ei jente så blir spennende å se hva neste blir :)

Anonymkode: b24b0...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer av dette..?

For meg spiller ikke kjønn noen rolle, men hvis jeg skal si noe får jeg si to gutter, da, siden jeg er veldig fornøyd med de to guttene jeg har og jeg på en måte føler jeg "kan" gutter, selv om gutter så klart er veldig forskjellige. Før jeg fikk barn selv tenkte jeg at det virket fint å få barn av begge kjønn, men ser nå at det er noen fordeler med å ha barn av samme kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har ingen barn. Siden jeg ikke har erfaring med hvilket kjønn som er "best" å hanskes med ville jeg valgt en av hver for å prøve begge deler. 

Anonymkode: 4a68f...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...