AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #1 Skrevet 5. april 2018 Så er du der igjen, du som skygger for solen, du som skygger for fargene. Du som blinder meg fullstendig og ødelegger alt jeg har. Du som sletter nyansene og stjeler følelser uten omtanke. Du som trives best når jeg ikke har det bra. Du som tar bolig uten å betale gjeld, og som ikke viser skånsomhet men bare etterlater hvelv. Du som ikke lar meg kjenne våren og knitringen av gras, du som gir faen i at jeg ikke klarer mer av ditt mas. Hvorfor kommer du her? Når jeg har bedt deg om å la vær? Hvorfor kan du ikke være høflig slik de fleste er? Ikke tro jeg ikke kjenner dine skritt, for de kjenner jeg fra sist du var her. Jeg kjenner hvordan du gjennomsyrer alt jeg har og alt jeg gjør. Jeg kjenner hvordan du sprer dine giftige klør. Alt dette uten at jeg blør. Hvilke gift bruker du denne gang? En som lammer? En som døyver? Jeg kjenner hvordan du har forvandlet hjertet mitt til ditt, jeg kjenner hvordan du flørter med sjelen min, kroppen min. Og vinner din sak. Jeg kjenner hvordan du ommøblerer rom for rom, helt til jeg går meg vill i mitt eget skall. Hvorfor, bare si meg hvorfor, stjeler du gleden jeg har? Du er ikke velkommen her, men jeg er for høflig til å si nei. Du skyter deg utover og utover, lik en kule som går feil vei. Du river og sliter i stykker alt på din vei, du gir faen i meg. Du stopper tilførselen av næring, for alt er bare feil. Du stopper tilførselen av kjærlighet, for i din ørken finnes det ikke håp. Jeg mister fargesynet mitt, det er bare grått. Jeg mister balansen min, og veien går ned. Jeg hater deg, vet du det? Jeg hater deg. Anonymkode: 24235...cd9 3
Gjest Margo Skrevet 5. april 2018 #3 Skrevet 5. april 2018 8 minutter siden, Balian d'Ibelin skrev: Nå har jeg formulert svaret mitt til deg så mange ganger at jeg gir opp. Landet på det enkleste: Herregud.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå