Gå til innhold

En stor kul i pungen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er litt bekymret. Jeg har hatt en klump i pungen så lenge jeg kan huske. Merket det da jeg begynte å utforske i tenårene. Det kan kjennes ut som en ekstra testikkel men rundt halve størrelsen, kan også kjennes ut som den henger fast via en tråd til den andre testikkelen. Det gjør ikke vondt, og kjennes egentlig bare ut som en mindre testikkel. Har lest litt på nett men finner svært lite. Tenker at det er helt ufarlig men lurer allikevel på hva det kan være, og er veldig bekymret for fertilitet. 

Nå har jeg endelig hørt på samboeren min og bestilt meg en legetime. Men lurer allikevel på om det er andre i samme situasjon. 

-Gutt 20 

Anonymkode: d658e...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bitestikkel.

Alle har det.

 

Anonymkode: e6663...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9834-2-435-hydocele.jpg

Anonymkode: e6663...d26

Er det normalt med den størrelsen på bitestikkelen da? For det er ikke sånn på høyre side?  Den ligger ikke over testikkelen som på bildet. Den er mer løs og er ovenpå, og kan flyttes på på samme måte som testiklene. 

Anonymkode: d658e...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Er litt bekymret. Jeg har hatt en klump i pungen så lenge jeg kan huske. Merket det da jeg begynte å utforske i tenårene. Det kan kjennes ut som en ekstra testikkel men rundt halve størrelsen, kan også kjennes ut som den henger fast via en tråd til den andre testikkelen. Det gjør ikke vondt, og kjennes egentlig bare ut som en mindre testikkel. Har lest litt på nett men finner svært lite. Tenker at det er helt ufarlig men lurer allikevel på hva det kan være, og er veldig bekymret for fertilitet. 

Nå har jeg endelig hørt på samboeren min og bestilt meg en legetime. Men lurer allikevel på om det er andre i samme situasjon. 

-Gutt 20 

Anonymkode: d658e...cce

Tror du seriøst at du vil få et ordentlig svar fra brukerne på Kvinneguiden? Kom deg til lege heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du har hatt det så lenge du kan huske er det neppe noe farlig, selv om det høres ut som en unormal struktur. Bra du har bestilt legetime. Du får oppdatere her inne når du får vite hva dette er. Ble nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 5.4.2018 den 5.30, tøydokka skrev:

Ettersom du har hatt det så lenge du kan huske er det neppe noe farlig, selv om det høres ut som en unormal struktur. Bra du har bestilt legetime. Du får oppdatere her inne når du får vite hva dette er. Ble nysgjerrig :)

Hei! 

Update. Det er en vannbrokk! Ikke noe farlig, men kan bli større over lang tid. Om den blir ubehagelig er det en liten operasjon, enn så lenge blir den der den er! 

Anonymkode: d658e...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2018 den 5.22, Mr. Kilmister skrev:

Tror du seriøst at du vil få et ordentlig svar fra brukerne på Kvinneguiden? Kom deg til lege heller.

Du svarer tydeligvis uten å lese alt. Gutten HAR BESTILT LEGETIME.

Anonymkode: e613f...6fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Update. Det er en vannbrokk! Ikke noe farlig, men kan bli større over lang tid. Om den blir ubehagelig er det en liten operasjon, enn så lenge blir den der den er! 

Anonymkode: d658e...cce

Godt det ikke var verre :hug:

Anonymkode: e613f...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du svarer tydeligvis uten å lese alt. Gutten HAR BESTILT LEGETIME.

Anonymkode: e613f...6fc

Ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2018 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Update. Det er en vannbrokk! Ikke noe farlig, men kan bli større over lang tid. Om den blir ubehagelig er det en liten operasjon, enn så lenge blir den der den er! 

Anonymkode: d658e...cce

Oi. Så bra du fikk svar på hva det var. Jeg har sett dette hos en pasient i virkeligheten en gang. Det var da jeg var ung sykepleierstudent og skulle hjelpe en eldre mann med dusjing. Jeg var ikke fortalt om brokket på forhånd, og fikk litt sjokk. Han hadde en helt enormt svær pung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...