tirben Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Jeg er for en human asylpolitikk og synes absolutt vi skal ta i mot flyktninger. Synes vi skal hjelpe folk i nød og de som flykter fra krig. Men jeg merker at jeg blir provosert når de kan reise tilbake for å bo et halvt år i landet de flyktet fra. Hvordan er det egentlig? Kjenner en 4 barnsfamilie som nå har tatt barna ut fra skolen, for å bo i Somalia i minst flere måneder, kanskje et helt år. Er det egentlig lov? Og er det greit? 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Kjenner til en del fra Tsjetsjenia som reiser hjem flere måneder i året. Det samme gjaldt tyrkere for 10-20 år siden. Det burde ikke være lov. Anonymkode: e74bd...de0 2
kat-e Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Om du vil bli mer provosert, så les denne : http://www.klassekampen.no/article/20140224/ARTICLE/140229980 Utrolig hvor naive vi er i Norge. 1
tirben Skrevet 4. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner til en del fra Tsjetsjenia som reiser hjem flere måneder i året. Det samme gjaldt tyrkere for 10-20 år siden. Det burde ikke være lov. Anonymkode: e74bd...de0 Tyrkere er vel kanskje ikke flyktninger, men heller innvandrere? Da kan de selvfølgelig reise hjem. Men somaliere og tsjetsjenere er flyktninger, og burde ikke reise til landet de flyktet fra. Tenker også det er veldig synd for barna som nå er tatt ut fra sin vante skole.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 5 minutter siden, tirben skrev: Tyrkere er vel kanskje ikke flyktninger, men heller innvandrere? Da kan de selvfølgelig reise hjem. Men somaliere og tsjetsjenere er flyktninger, og burde ikke reise til landet de flyktet fra. Tenker også det er veldig synd for barna som nå er tatt ut fra sin vante skole. Det hele er bare triksing for å få opphold, det er til og med lagd kurs og manualer på hvordan man skal lure myndighetene. Anonymkode: e9ca5...518 3
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 Det er da ikke noe nytt. Har hørt om flere som har sagt de har blitt forfulgt og de kan ikke dra tilbake for da blir de drept. Så får de opphold, og da skal de plutselig hjem til familie og venner. Til det landet de kan bli drept i. Jeg synes man burde inndra oppholdstillatelsen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå