AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #1 Skrevet 4. april 2018 Hei. Har per dags dato mammaperm, og er ferdig med den nå i høst/tidlig vinter. Jeg står da uten jobb, da jeg var på aap før permisjon. Jeg håper da å kunne søke og (forhåpentligvis) få jobb uten å gå via nav. Hvor lenge før permisjonen er ferdig bør jeg begynne å søke? Anonymkode: 0a5fa...23b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #2 Skrevet 4. april 2018 Det kommer an på hvilken jobb du vil ha. Noen får jobb på en uke, andre søker rundt i ett års tid før dem kanskje får napp. Anonymkode: a62df...9aa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #3 Skrevet 4. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvilken jobb du vil ha. Noen får jobb på en uke, andre søker rundt i ett års tid før dem kanskje får napp. Anonymkode: a62df...9aa Si butikk da, hvilken som helst egentlig... ts Anonymkode: 0a5fa...23b
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 Ville nok begynt å søke nå. Jeg er student og har søkt deltidsjobber i 1 og 1/2 år nå uten å få napp.. Anonymkode: ed472...c63
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville nok begynt å søke nå. Jeg er student og har søkt deltidsjobber i 1 og 1/2 år nå uten å få napp.. Anonymkode: ed472...c63 Hvilken by? Anonymkode: b286d...880
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville nok begynt å søke nå. Jeg er student og har søkt deltidsjobber i 1 og 1/2 år nå uten å få napp.. Anonymkode: ed472...c63 Dette blir jo en annen situasjon. TS har ikke mulighet til å begynne å jobbe om 6+ mnd. Få arbeidsgivere som vil vente så lenge Jeg ville begynt å søke litt mer enn 3mnd før du tidligst er klar til å jobbe. 3mnd er en vanlig oppsigelsestid, så såpass tid kan arbeidsgiver forvente at det tar å få noen på plass. Mange ønsker å få noen på plass kjappere enn 3mnd, så sånn sett vil du stille sterkere og sterkere for hver dag du ikke får napp :-) Anonymkode: a07fd...de8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå