Gå til innhold

Hvor kjøpe gode,billige bunadsko til dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips. 

Anonymkode: 0b1ff...d50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Billige bunadssko er laget av plast- og er pr definisjon ikke spesielt gode. Du må altså velge: enten gode bunadssko eller billige bunadssko. (Dette er mest sannsynlig også grunnen til at du ikke har fått noen svar i denne tråden selv om den har ligget ute i 19 timer..!)

Anonymkode: 85425...535

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, skaff deg skikkelige bunadsko. De holder i mange år, og du slipper vondt i føttene etter den første timen.

Anonymkode: b9b94...505

• Liker 2
Skrevet

Selv synes jeg sparkjøp sine er gode, faktisk like gode som de dyre jeg fikk sammen med bunaden. De er superbillige. Selv kjøpte jeg dem i forbindelse med at jeg klarte å glemme igjen bunadskoene og trengte sko der og da. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte mine på obs for kanskje 5 år siden. Bruker de kanskje toppen 2 ganger i året. Gode å gå med og like fine 

Anonymkode: 7301a...101

AnonymBruker
Skrevet

Skobutikker har jo et godt utvalg i pris og kvalitet. Ta deg en tur innom og prøv skoene. De selges i alle skobutikker

Anonymkode: b4e8d...3ac

Skrevet
On 4/5/2018 at 11:57 AM, AnonymBruker said:

Ærlig talt, skaff deg skikkelige bunadsko. De holder i mange år, og du slipper vondt i føttene etter den første timen.

Anonymkode: b9b94...505

Er ikke alle som ønsker å kjøpe sko av skinn. desverre selger ikke hudsfliden sko av annet materiale.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en grunn til at ts spør etter billige sko, da blir det for dumt å svare at dyre sko er bedre! Tror nok hun skjønner dette selv. 

Jeg kjøpte sparkjøp sine. De er helt ålreit. Kjøpte deretter dyrere når jeg fikk råd -  Klaveness (?) sine. Ikke såååå mye bedre på foten. 

Anonymkode: 9d850...720

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I bunadssko er det seriøst kun Klaveness sine som gjelder. 

Anonymkode: 3d64e...04b

• Liker 2
Skrevet

hmmm visst du har bunad som i seg selv er et veldig dyrt plagg så sjønner jeg ikke helt hvorfor du ikke spanderer på deg et par skikkelige sko.

Blir liksom det samme som å komme med dyr designer kjole og så har du vært på kiwi og kjøpt strømpebukse.

Du bør også tenke på føttene dine, det blir ofte mye spasering i bunad.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke bunadsko som både er gode og billige. Det er ikke mulig. Sparer du 100,- kr i måneden, så har du råd til et par Klaveness innen 17.mai neste år.

Anonymkode: 72edc...bcd

Skrevet

Selv om man vanligvis ikke bør kjøpe brukte sko, vil jeg anbefale deg å følge med på Finn eller kjøp-/salggrupper på Facebook en periode. Er du heldig legges det ut svært pent brukte sko av god kvalitet i riktig størrelse til omtrent samme pris som Sparkjøpskoene. Det hender folk kjøper feil størrelse i bunadsko, også, eller at føttene endrer seg, og siden bunadsko vanligvis blir lite brukt er det et noenlunde sikkert bruktkjøp. 

AnonymBruker
Skrevet

Billige og gode bunadsko finnes ikke :fnise:  Jeg for min del synes de tradisjonelle bunadskoene er så stygge at jeg har droppet dem. Bruker lave svarte "knappestøvler" som jeg fant billig for mange år siden, og som jeg er veldig fornøyd meg :) 

Anonymkode: 5393d...bdc

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, barbent skrev:

hmmm visst du har bunad som i seg selv er et veldig dyrt plagg så sjønner jeg ikke helt hvorfor du ikke spanderer på deg et par skikkelige sko.

Blir liksom det samme som å komme med dyr designer kjole og så har du vært på kiwi og kjøpt strømpebukse.

Du bør også tenke på føttene dine, det blir ofte mye spasering i bunad.

Gud så snobbete ;)  Strømpebukser ryker med en gang uansett pris, så har de billige på Kiwi eller Rema er de bra nok for meg, ha,ha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gud så snobbete ;)  Strømpebukser ryker med en gang uansett pris, så har de billige på Kiwi eller Rema er de bra nok for meg, ha,ha.

Nei, de som er litt dyrere holder faktisk lenge og blir derfor billigst på sikt. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de som er litt dyrere holder faktisk lenge og blir derfor billigst på sikt. 

Det er helt riktig, de føles også mye bedre og ser penere ut :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...