Gå til innhold

Noen andre som er aseksuell her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at jeg er aseksuell. Jeg er snart 24 år og har aldri vært tiltrukket av eller forelsket i noen før. Jeg kan bli "tiltrukket" (om man kan kalle det det?) av begge kjønn i form av at jeg synes de er interessante mennesker og at jeg ønsker å bli bedre kjent og venner med dem, men aldri noe mer enn det. Jeg har likevel et slags ønske om en samboer som jeg kan bo sammen med og ellers dele livet med uten noe form for intimitet, hvor realistisk er dette? Er det noen som er aseksuell her? Hva er deres tanker om en samboer og er dette noe du ønsker?

Anonymkode: 7f540...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en bekjent som tror han er aseksuell. Tror ikke han er interessert i å dele livet med noen. Han koser seg med hasj og religionsprotestene sine. 

 

Tenker du å finne en annen aseksuell? Hvis du finner en som ikke er aseksuell, er du villig til å la han/hun ha sex med noen andre? 

Finnes nok forum for dette du kan lese og snakke med likesinnede om. Reddit har helt sikkert mange nyttige tråder for deg🙂 lykke til!

Anonymkode: 71982...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent som tror han er aseksuell. Tror ikke han er interessert i å dele livet med noen. Han koser seg med hasj og religionsprotestene sine. 

 

Tenker du å finne en annen aseksuell? Hvis du finner en som ikke er aseksuell, er du villig til å la han/hun ha sex med noen andre? 

Finnes nok forum for dette du kan lese og snakke med likesinnede om. Reddit har helt sikkert mange nyttige tråder for deg🙂 lykke til!

Anonymkode: 71982...6a7

Ja, jeg tenkte egentlig å finne en annen som også er aseksuell. Om jeg skulle treffe noen som ikke er det er jeg villig til å la h*n ha sex med andre. Forholdet vårt blir jo i prinsippet mer et vennskap enn et kjærlighetsforhold siden det er uten intimitet. 

Anonymkode: 7f540...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Setter meg i samme sjanger. Er aromantisk. Kan gjerne ha sex men får aldri følelser eller ønsker forhold. Så ulike, men likevel veldig like.

 

Anonymkode: 9e82e...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Che skrev:

Jeg er mann og aseksuell... 🤗 

Har du dame

Anonymkode: 0d5af...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aseksuell her og. Eller, jeg har lite behov fordi jeg ikke takler intimiteten det medfører med kosing, stryking, kyssing, spooning etc. Det er vel den største grunnen til at jeg er singel. Sex i seg selv er greit så lenge det går relativt fort for seg. :P

Anonymkode: 28113...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere rett og slett trives bedre aleine..siden dere ikke tenner.. 

Anonymkode: 0d5af...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva aseksualitet er....

Onanerer dere heller aldri? Er det mangel på tenningsmønster?

Anonymkode: 66501...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, seksualitet er tydeligvis ikke likefordelt. Jeg er hyperseksuell, og har kone + 3-4 elskerinner :)

Anonymkode: e9ddd...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er nok mangel på tenning... Kan onanere, men det er ikke så ofte... Har rett og slett ikke lyst på sex... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...