Gå til innhold

Kjæreste som er aggressiv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen har blitt mer og mer aggressiv i det siste kun for småting. Dette tærer på, da jeg nå daglig ønsker å gå fra han. Han blir sur kun hvis jeg sier noe feil eller at han ikke får på bleia til lille, fordi lille ikke ligger i ro. Han kan finne på å si stygge ting og være veldig aggressiv mot babyen eller meg. Når det gjelder legging, kan han finne på å slå i veggen til lille, hvis lille ikke vil sove. 

Når han er på det sureste, er han den personen som går litt i svart. Jeg vet aldri hva han vil gjøre. Han har aldri vært voldelig, men slår i vegger og kaster ting. Da er er ofte redd for han. 

Problemet er at jeg er redd for hvordan fordelingen av lille blir. Typen er superflink med barn når han ikke er sur og jeg vet at lille er glad i han. Jeg kommer til å slite økonomisk da jeg er student, så må kanskje få en jobb ved siden av. Jeg har ingen familie eller nesten noen venner her, da jeg er fra ett annet sted i Norge. Flytter jeg tilbake, kan jeg risikere å miste retten på barnet.

har spurt flere ganger om han kan gjøre noe med sinnet, men svarer at «han er sånn». 

 

hva ville dere ha gjort?  

Anonymkode: 0cfca...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, been there - done that.

Endte med slag mens barna så på - etter det flytta jeg.

Enten så tar du praten med han om hvordan du føler det eller så tar du lille med og flytter - dette er uholbart!

Anonymkode: 54996...b55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, du mister da ikke "retten på barnet" hvis du flytter, hvorfor tror du det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der skulle hverken vært kjæreste eller far.....
Gå fra han før det går riktig galt og både du og barnet ender opp med traumer!

Anonymkode: 4aa92...d2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider