AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Jeg skjønner hva alle tegnene betyr, men ikke det huset. Vet noen av dere det? Anonymkode: fc551...e9d
solmåneogstjerner Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 At du kan gå til produsentens hjemmeside.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Jeg hadde tippet at det betyr det skal legges trygt i hjemmet så barn ikke får tak i det, men hjemmesiden virker også fornuftig Anonymkode: c95af...99e
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #4 Skrevet 4. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tippet at det betyr det skal legges trygt i hjemmet så barn ikke får tak i det, men hjemmesiden virker også fornuftig Anonymkode: c95af...99e Forslagene er ikke dumme. Når jeg klikket på bilde så kom jeg ikke til noen hjemmeside. Dessuten skal jo alle medisiner legges trygt hjemme uansett hva det brukes til. Jeg lurer på om det kan være at det skrives ut av spesialister på sykehus evt psykiatere. Jeg er såpass nysgjerrig at jeg skal undersøke dette. Anonymkode: fc551...e9d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #5 Skrevet 4. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på om det kan være at det skrives ut av spesialister på sykehus evt psykiatere. Nei, det er det ikke. Anonymkode: 65cc5...470
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #6 Skrevet 4. april 2018 7 hours ago, solmåneogstjerner said: At du kan gå til produsentens hjemmeside. Dette er korrekt. 6 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg klikket på bilde så kom jeg ikke til noen hjemmeside. Da gjorde du en feil. Symbolet fører til produsentens hjemmeside. Anonymkode: 65cc5...470
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå