Gå til innhold

Han virker så perfekt, men 3 ting plager meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er så bra og flott. Han ønsker å møte meg. Etter å ha sett flere bilder, sliter jeg med 3 ting:

Han er ganske konservativ og kritiserte blant annet at folk pynter seg for show off og drikker når påsken er en tid vi burde respektere. Han sier også at han sliter med multikulturelle bymiljøer

Han kjøper ikke nye klær og bruker bevisst gammelt tøy for å ikke sløse. Han ser ikke ut som 37, men 45 grunnet dette. Solbriller som ikke har vært moderne på 20 år.

Nesen er veldig stor og rar.

Han snakker til meg som om vi var kjærester. Han er respektfull hele tiden. Han kan noe om enhver topic. Han er et arbeidsjern. Han finnes ikke overfladisk...

Anonymkode: 8a174...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Jeg har en kamerat som høres ut akkurat som ham. Til og med samme alder :plystre:. Denne kameraten min er en av de beste og herligste menneskene jeg noen gang har møtt. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han kristen? Høres slik ut.
Han mener det er respektløst å drikke alkohol, vel jeg blir ikke støtt av at folk drikker alkohol, også i høytider. Men det at han ikke er så glad i alkohol hadde vært et stort pluss for meg. Noe av det siste jeg vil ha er en mann som kommer full hjem om helgene eller drikker seg beruset på byen.

Hvor gamle er disse klærne? Er de slitt slik at han nesten ser ut som en uteligger? Moten skifter hele tiden. Kanskje du er en av de som er veldig opptatt av at ting skal se nytt ut hele tiden? 

Jeg er enig i at en kan tenke litt på hvordan andre kan se på en, men jeg mener absolutt ikke at man skal kjøpe siste skrik for at andre skal se opp til deg. 

Anonymkode: a4236...c1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er rasist, gjerrig og kristenkonservativ.

Høres langt fra perfekt ut spør du meg.

Anonymkode: 7ccee...c96

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget litt mer nøye, han høres litt gammeldags ut :/ litt rasistisk ja. 

Anonymkode: a4236...c1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Er han kristen? Høres slik ut.
Han mener det er respektløst å drikke alkohol, vel jeg blir ikke støtt av at folk drikker alkohol, også i høytider. Men det at han ikke er så glad i alkohol hadde vært et stort pluss for meg. Noe av det siste jeg vil ha er en mann som kommer full hjem om helgene eller drikker seg beruset på byen.

Hvor gamle er disse klærne? Er de slitt slik at han nesten ser ut som en uteligger? Moten skifter hele tiden. Kanskje du er en av de som er veldig opptatt av at ting skal se nytt ut hele tiden? 

Jeg er enig i at en kan tenke litt på hvordan andre kan se på en, men jeg mener absolutt ikke at man skal kjøpe siste skrik for at andre skal se opp til deg. 

Anonymkode: a4236...c1f

Ja for å ta seg en eller to øl i høytidene er lik komme full hjem i helgene.

Anonymkode: 8108f...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ja for å ta seg en eller to øl i høytidene er lik komme full hjem i helgene.

Anonymkode: 8108f...535

Anonymkode: 8108f...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri villet møte en sånn fyr. Når de fleste andre ikke er slik, så må du ha akkurat han? :)

Anonymkode: 5c09b...d3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som du snakker om han her så virker det ikke som at du akuratt syntes han er så bra og flott da....
Stor nese, stygge klær, dårlige rasistiske holdninger, dømmende holdninger mot folk som drikker (noe som kan fungere fint om du ikke selv drikker, men som blir altfor kræsj om du er av den typen som faktisk tar deg en bytur med venner i påsken) , liker ikke at folk pynter seg (da vil du føle skam av å føle deg fin og pynte deg, fordi han syntes det blir "show off" og sånne følelser er ikke gøy å gå rundt å kjenne på, og kan gjøre at man i lengden mister seg selv helt og blir veldig underkuet og undertrykt)

Anonymkode: 8a477...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi avholdsmenn er det sanne herrefolk. Dere materialistiske drukkenbolter er Satans avkom.

Anonymkode: 42ff8...730

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er så bra og flott. Han ønsker å møte meg. Etter å ha sett flere bilder, sliter jeg med 3 ting:

Han er ganske konservativ og kritiserte blant annet at folk pynter seg for show off og drikker når påsken er en tid vi burde respektere. Han sier også at han sliter med multikulturelle bymiljøer

Han kjøper ikke nye klær og bruker bevisst gammelt tøy for å ikke sløse. Han ser ikke ut som 37, men 45 grunnet dette. Solbriller som ikke har vært moderne på 20 år.

Nesen er veldig stor og rar.

Han snakker til meg som om vi var kjærester. Han er respektfull hele tiden. Han kan noe om enhver topic. Han er et arbeidsjern. Han finnes ikke overfladisk...

Anonymkode: 8a174...93e

Hvoran er han bra og flott for deg?

Anonymkode: 12d50...010

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er så bra og flott. Han ønsker å møte meg. Etter å ha sett flere bilder, sliter jeg med 3 ting:

Han er ganske konservativ og kritiserte blant annet at folk pynter seg for show off og drikker når påsken er en tid vi burde respektere. Han sier også at han sliter med multikulturelle bymiljøer

Han kjøper ikke nye klær og bruker bevisst gammelt tøy for å ikke sløse. Han ser ikke ut som 37, men 45 grunnet dette. Solbriller som ikke har vært moderne på 20 år.

Nesen er veldig stor og rar.

Han snakker til meg som om vi var kjærester. Han er respektfull hele tiden. Han kan noe om enhver topic. Han er et arbeidsjern. Han finnes ikke overfladisk...

Anonymkode: 8a174...93e

Perfekt? For det første er ingen perfekte. Du forveklser vel ikke perfekt med prektig?

For det andre har han mer enn tre feil.

1. Han er konservativ.
2. Han kritiserer folk. For småting. Hvem er det som kritiserer folk for å pynte seg, da er man temmelig negativ.
3. Han er rasistisk. "sliter med multikulturelle bymiljøer, hva skal det bety? Får han vondt i hodet, går det utover helsa, blir han irritert?
4. Han er en gjerrig.
5. Han tar ikke vare på seg selv, ser nesten ti år eldre ut enn sin egentlige alder.
6. Utseendet hans tiltaler deg ikke så veldig.

Så mange uheldige egenskaper allerede nå. Dette blir ikke bedre, det kan jeg love deg.

Anonymkode: dd639...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesen er veldig stor og rar.

Han finnes ikke overfladisk...

Anonymkode: 8a174...93e

Men du virker jo litt overfladisk da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Han ser ikke ut som 37, men 45 grunnet dette.

Kanskje har er 45?

Anonymkode: 56b2b...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke han virker perfekt for noen moderne kvinner. Hvis du kan pirke på så mange ting før du kjenner han, så må du ta de røde flaggene for det de er. 

I begynnelsen er man jo så betatt at man ikke ser feilene deres. Her ser du dem, men kan tenkes du er så ivrig etter kjæreste nå at du er villig til å godta det. Du fortjener bedre.

Anonymkode: 541dd...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...