Gå til innhold

Barnebilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er normalt å ta bilder av et barn på ca 3 år som sitter på toalettet og ser i kameraet?

Anonymkode: c0be4...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

images?q=tbn:ANd9GcQlg1Zgg_tQNQajPjin5Q_

 

Mener...for hvilken hensikt? :huh:

Edit: burde presisere jeg ikke har barn selv, og derfor muligens ikke ser grunnen eller humoren i det.

Endret av Devilheart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. jo! Jeg har bilder (ikke mange, men noen) av mine som driver pottetrening og diverse morsomme varianter i/på/ved toalett og potte - med og uten bleie på. MEN - jeg legger det ikke ut noen plass noen andre kan se det..

Hvorfor mener dere at dette ikke er normalt? Ekkelt?

Jeg har bilder av mine barn nakne. Jeg har et bilde av mitt barn som står med ben og hode nedi stellebordet og rumpa i lufta og et glisende ansikt mellom bena. Dette er bilder som kanskje er morsomme å ha i fremtiden, men som ikke nødvendigvis hører hjemme i albumet.

Endret av ablaze
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Devilheart said:

images?q=tbn:ANd9GcQlg1Zgg_tQNQajPjin5Q_

 

Mener...for hvilken hensikt? :huh:

Har ikke planer om å ta noen slike bilder, men har funnet et. Bare lurte på hva jeg skulle tenke om det.

Anonymkode: c0be4...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvertfall normalt å ha bilder av barna på utedo. 

Anonymkode: eed0e...be0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal vi fortelle deg hva du skal tenke om det? Klarer vel å sette noen tanker for deg selv og om det er noe for deg eller ikke. Er bare du som vet hvilke følelser som oppstår når du ser på bildet. Vi er ikke trollmenn/magikere som kan lese tanker gjennom skjermen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo helt ann på hvem som har det. Jeg har plenty med barnebilder av ungene  mine i diverse situasjoner uten klær. Noen av de er gærr festlige og noen av de er sjarmerende, jeg ser iallfall ikke problemet. 

Anonymkode: ddf0c...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Devilheart said:

Hvorfor skal vi fortelle deg hva du skal tenke om det? Klarer vel å sette noen tanker for deg selv og om det er noe for deg eller ikke. Er bare du som vet hvilke følelser som oppstår når du ser på bildet. Vi er ikke trollmenn/magikere som kan lese tanker gjennom skjermen. :)

Jeg vet jo hva jeg tenker om det, men om det er rimelige eller urimelige tanker er en annen sak. Derfor spørsmålet.

Anonymkode: c0be4...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt seint når barnet er 3 år, men bilder av barn på do har jeg sett mye av i album

Anonymkode: 31786...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer jo helt ann på hvem som har det. Jeg har plenty med barnebilder av ungene  mine i diverse situasjoner uten klær. Noen av de er gærr festlige og noen av de er sjarmerende, jeg ser iallfall ikke problemet. 

Anonymkode: ddf0c...2c5

Skjønner hva du mener med sjarmerende og gøy bilder, men det var ikke noe humor og det var med det meste av klær.

Anonymkode: c0be4...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt seint når barnet er 3 år, men bilder av barn på do har jeg sett mye av i album

Anonymkode: 31786...30c

De fleste starter dotrening i en alder mellom 2 og 3 år - jeg ser ikke da hvordan 3 kan være sent...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ablaze said:

Eh.. jo! Jeg har bilder (ikke mange, men noen) av mine som driver pottetrening og diverse morsomme varianter i/på/ved toalett og potte - med og uten bleie på. MEN - jeg legger det ikke ut noen plass noen andre kan se det..

Hvorfor mener dere at dette ikke er normalt? Ekkelt?

Jeg har bilder av mine barn nakne. Jeg har et bilde av mitt barn som står med ben og hode nedi stellebordet og rumpa i lufta og et glisende ansikt mellom bena. Dette er bilder som kanskje er morsomme å ha i fremtiden, men som ikke nødvendigvis hører hjemme i albumet.

Sånn umiddelbart så høres det ok ut med tanke på setting og at barnet selv synes det er gøy?

Anonymkode: c0be4...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart. Kanskje det er første gang barnet går på do? Men slike bilder bør man jo ikke dele på nett osv. 

Anonymkode: 3b318...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenker jeg er helt normalt. Så lenge det forblir et privat bilde og ikke vises fram til hvem som helst er det da helt greit. Jeg har bilder av barna våre nakne også, det er jo ikke noe rart ved det, men heller ikke noe jeg deler med andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn umiddelbart så høres det ok ut med tanke på setting og at barnet selv synes det er gøy?

Anonymkode: c0be4...58f

Barnet synes det er kjempegøy å se på bilder av seg selv og vi sitter gjerne med telefonen daglig og ser på bilder fra oppveksten. Dersom det en gang kommer til et punkt hvor barnet ber meg slette det så kan jeg heller gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det som gjør at du stusser? Tenker du på en mann?pedo? Noe må det jo være? Har barn selv og de har like mye rett til privatliv som oss. Men ett bilde pga dotrening og så flink og stolt og vise barnet senere,ok. Men på.gøy?nei

Anonymkode: e64cb...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh det er så masse pottebilder og naken baby bilder i albumene fra jeg var liten. De hadde verken fotoskills eller filter de foreldrene mine, og alle bildene kom jo på print så da var det bare å lime inn :fnise: De viste stolt frem potta til alle som ville se også, hvis noen hadde klart å gjøre fra seg i den! Småbarnsforeldre har spesielle interesser kan man si :P

Men å dele sånne bilder på nett - ikke greit!

Anonymkode: 279eb...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...