Gå til innhold

Bloggerne sesong 8

prinsessa2282

Anbefalte innlegg

Jeg ser Kristine Ullebø endelig har tatt til vett og kvittet seg med den pretensiøse, kvasiintellektuelle, wannabe-amerikaner parodien på en mann hun hadde. 

La oss tenne et lys for egoet hans.  

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.4.2018 den 11.06, mjauritz skrev:

Jeg syntes Julianne er skikkelig fin i bloggerne. Det er så mye sårhet, og selv om vi vet at hun er gravid og at prosessen gikk bra tilslutt, så visste hun ikke det under innspilling. Jeg syntes ikke det er kjedelig, men fint å se hvordan de takler prosessen, og det er sikkert mange som kan kjenne seg igjen i det de går igjennom. 

Anniken syntes jeg bare blir verre og verre. Jeg skjønner jo at hele "greia" hennes er den kjærlighetssorgen, men at hun oppfører seg så usmakelig mot en annen person er skikkelig ekkelt å se på. Man ser jo at han fremdeles er kjempe forelsket i henne, og hun er bare slem mot han. 

Kristine virker bare mer og mer som et selvopptatt sirkus. 

Jeg gleder meg til å se Anne Brith fordi hun er den jeg blir mest puteklein av. Hun er så vanvittig opptatt av å melde hvor mye hun jobber, herregud bare i introen er det sånn "hvordan i hælvete klare du å ha 4 unga, hus, heim og å jobbe så mye?", men jeg skjønner ikke hvordan det er så mye jobb? Jeg klarer bare ikke vri hodet mitt rundt hvordan en blogg er mer jobb enn hva andre vanlige mennesker med barn har? Jeg skjønner jo at 4 barn er mye jobb altså, men en blogg som jobb gjør jo ikke at du automatisk jobber 100x ganger mer enn alle andre..

Nei altså, de har jo tid til å gjøre unna andre ting vi andre må vente med til vi kommer hjem fra jobb. Noen av dem steller negler, setter vipper, hairextensions hver gang det trengs. Mye ute og farter for ting som ikke er så nødvendig, men de elsker det. Mens de som jobber må sette av tid og i tillegg ta hensyn til familie og venner som også jobber, for å kunne finne på ting. Tiden blir noe mer knapp for de med en "ordentlig " jobb. Står opp når de ønsker og gjør sine ting. Så nei, de jobber ikke så hardt. Men syns jo selv de fortjener hver eneste øre fordi de mener de jobber så innmari hardt.  Tjener fett, men forventer alikevel bli sponset å de kan få så mye som overhodet gratis. Mener ikke at alle bloggere er sånn altså. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le av Anniken i dagens episode. Så hårsår og furten da. "Buhuuu, Kvinneguiden meldte meg inn til Forbrukerforbudet. Jeg merker alltid innleggene mine" Oh lord :daane:

Jørgine er et frisk pust og er mer oppegående enn mange andre bloggere, synes jeg. Liker familien hennes ☺

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Kvinneguiden sendte to brev til Forbrukerområdet om alle mine blogginnlegg og instagraminnlegg.»

Her har du en som har forstått mye av hvordan verden fungerer. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
På 30.4.2018 den 23.46, Bustefisk skrev:

Du mener at alle er dumme altså? Spiller de på at de er dumme, eller spiller de dumme? 
Eller kanskje klippingen av programmet også har litt å si? 

Selvsagt mener jeg at alle er dumme, som spiller på at de spiller dumme, og ikke visste jeg at man redigerte opptak ...  :ironi:

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd Marna ikke er med i sesongen 9. Er hun jeg har likt å følge i alle sesongene. Ut med Anniken og AB 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le av Anniken. Hun må være den med minst selvinnsikt :alice: Forbrukerforbudet!? Hahaha. Hun må lære seg at å merke rett er en del av jobben. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TulleJenny skrev:

Jeg må le av Anniken. Hun må være den med minst selvinnsikt :alice: Forbrukerforbudet!? Hahaha. Hun må lære seg at å merke rett er en del av jobben. 

Hørte jeg feil, eller sa hun forbrukerområdet? :laugh:

Virker som hun ikke skjønner greia med merking, hun mente da at alle som hadde operert pupper/rumpe, eller tatt fillers/botox måtte skrive "sponset" eller "reklame"... Så lenge behandlingene ikke er sponset, trenger man jo ikke det. 
Nei, makan til sutreunge.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shoco90 skrev:

Hørte jeg feil, eller sa hun forbrukerområdet? :laugh:

Virker som hun ikke skjønner greia med merking, hun mente da at alle som hadde operert pupper/rumpe, eller tatt fillers/botox måtte skrive "sponset" eller "reklame"... Så lenge behandlingene ikke er sponset, trenger man jo ikke det. 
Nei, makan til sutreunge.

Haha, ja! Jeg mente forbrukerområdet men autokorrekt mente noe annet :fnise: Ja, klarer faktisk ikke å ta henne seriøst med all den sytingen om reklame. Ærlig talt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt kleint når hun Kristine går på gata. Hun går som hun skulle ha gått på en carewalk. En venninne av meg bor i Oslo og sett henne et par ganger. Det blir litt to much :P

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke så rart at Anniken syns dette med merking er vanskelig. I forrige sesong kom det jo frem at hun ikke visste hvor lenge et menneske går gravid fordi «det ikke angår henne»... Når allmennkunnskapen er på det nivået forklarer det kanskje litt at lover og regler blir hakket for komplisert?

Det skal også nevnes at reglene har vært utydelige, uklare og uferdige. Det betyr ikke at de skal få dure på så klart, jeg er helt for at de skal meldes og tas, prøver bare å sette meg inn i at hun kanskje syns det er oppriktig vanskelig. 

Liker Anniken bedre når hun «kjemper» for noe annet enn seg selv. Bare episoden med hesten ga henne en ny «glød». Hun har veldig godt av å ikke kun dyrke seg selv.  Likte henne også i forbindelse med sweat shop osv. På tide med nytt prosjekt Annijor. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, smalls skrev:

Synes det er litt kleint når hun Kristine går på gata. Hun går som hun skulle ha gått på en carewalk. En venninne av meg bor i Oslo og sett henne et par ganger. Det blir litt to much :P

Enig. Syns hun har vært ekstremt tilgjort denne sesongen. Føler hun har sittet foran speilet og øvd på hvordan hun skal gape når hun ler, «smize» med øynene for å virke intens og strutte med leppene så ofte hun kan. Var mye mer naturlig når familien var på besøk feks. Håper hun går mer tilbake til det nå som hun er kvitt han posøren. Mistenker han har mye skyld. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets sesong synes jeg har vært noe kjedelig. Noen som vet hvor mange seere programmet har hatt pr kveld?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, terteskjell skrev:

Årets sesong synes jeg har vært noe kjedelig. Noen som vet hvor mange seere programmet har hatt pr kveld?

Enig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes denne sesongen har vært litt mæh. Har bare likt å følge Marna og Jørgine egentlig. Liker at Anna ikke fikk så mye tvtid denne sesongen 👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Christy89 skrev:

Synes denne sesongen har vært litt mæh. Har bare likt å følge Marna og Jørgine egentlig. Liker at Anna ikke fikk så mye tvtid denne sesongen 👍

Men vet noen om hvor man finner ut seertall på serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har likt veldig godt å følge Julianne og Jørgine, jeg. Ellers synes jeg sesongen har vært litt meh. Det er tydelig at Anniken ikke har det noe bra, men det er vondt å se på hvordan hun behandler Anders. Vet at mange liker Marna også, det gjør jo forsåvidt jeg også, men synes det er trist at hun ser ut til å godta oppførselen til mannen sin. Hadde det vært meg, hadde jeg kasta han på dør.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av tråden om Anne Brith?å ang bloggen hennes,prøvde å gå inn på den nye bloggen hennes,men ble sendt til den gamle. Er det noen andre som har prøvd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...