AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 De siste gangene jeg har hatt pillefri uke har det vært masse tykt, seigt slim. Jeg blør lite, og det er mye brunt/mørkerødt, og det legger seg mest utenpå tampongen. Er dette egentlig normalt? Har aldri glemt piller, og jeg har tatt de til omtrent samme tid hver dag så vidt jeg vet. Går på yasminelle 21 om det har noe å si. Jeg har vanligvis blødd mer enn det jeg gjør nå, og så vidt jeg har merket/kan huske har det ikke vært så veldig slimete. Anonymkode: ef5ce...778
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Jeg hadde noe lignende på mine første p-piller, Loette, bare at da var det av og på sånn som du beskriver hele syklusen. Fikk beskjed av legen om å bytte til en ny type, og da ordnet det seg. Godt mulig de du tar bare ikke passer for deg. Anonymkode: 30092...cd3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Jeg har også mer slimete blod nå enn jeg hadde før jeg begynte på p-piller, og de siste dagene blir det ofte mer brunt. Siden den blødningen du får i pillefri uke er en bortfallsblødning, og ikke mensen, har jeg aldri tenkt at det er unormalt Anonymkode: 6740d...8b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå