AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Vi får besøk av barnevernet på hjemmebesøk i morgen. Dette er vi helt åpen for da vi ikke har noe å skjule. Men i natt og hele dag har jeg og mannen hatt forferdelig oppkast og magesjau. Jeg har prøvd å ringe bv kontoret men de svarer ikke. Hva gjør vi? Jeg ser virkelig ikke vitsen med at de skal komme i morgen om vi fortsatt ligger rett ut, og vi kan jo også smitte personen som kommer. Men når de ikke svarer blir det vanskelig å avtale nytt møte. Anonymkode: f5f9d...c5a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Ville bare fortsatt å ringe, har de en eventuell e-post ? Anonymkode: 60f57...3cc 2
2018_gjest Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Prøv å ringe mer, evt ring i morgen tidlig om det er stengt nå. Send en mail i tillegg? 1
FjellFrua Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Fortsett å ringe, jeg er rimelig sikker på at de vil slippe å komme til noen med omgangen du har ikke mobil nr til noen på kontoret, så du kan sende SMS?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville bare fortsatt å ringe, har de en eventuell e-post ? Anonymkode: 60f57...3cc Akkurat nå, 2018_gjest skrev: Prøv å ringe mer, evt ring i morgen tidlig om det er stengt nå. Send en mail i tillegg? Det jobber kun en person på kontoret. Har slitt med p få tak i dem mange ganger, men gjør som dere sier å sender en mail. Problemet er bare at hun aldri åpner hverken brev eller mail. Hun har ett nummer hun sender meg sms på, vi har aldri snakket på telefon jeg får bare sms om møtetid. Problemet er bare at jeg ikke kan svare på smsene hennes. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Veldig tungvint. Anonymkode: f5f9d...c5a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Akkurat nå, FjellFrua skrev: Fortsett å ringe, jeg er rimelig sikker på at de vil slippe å komme til noen med omgangen du har ikke mobil nr til noen på kontoret, så du kan sende SMS? Les svaret mitt under ditt. Jeg får sms men kan ikke svare på de. Men ringer hver time, så får vi håpe jeg får svar idag. Anonymkode: f5f9d...c5a
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det jobber kun en person på kontoret. Har slitt med p få tak i dem mange ganger, men gjør som dere sier å sender en mail. Problemet er bare at hun aldri åpner hverken brev eller mail. Hun har ett nummer hun sender meg sms på, vi har aldri snakket på telefon jeg får bare sms om møtetid. Problemet er bare at jeg ikke kan svare på smsene hennes. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Veldig tungvint. Anonymkode: f5f9d...c5a Hva er dette for et menneske? Det går da ikke an å holde på sånn i 2018! Hvis hun ikke får beskjeden din, er det virkelig ikke ditt problem.
Honey Dew Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jobber kun en person på kontoret. Har slitt med p få tak i dem mange ganger, men gjør som dere sier å sender en mail. Problemet er bare at hun aldri åpner hverken brev eller mail. Hun har ett nummer hun sender meg sms på, vi har aldri snakket på telefon jeg får bare sms om møtetid. Problemet er bare at jeg ikke kan svare på smsene hennes. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Veldig tungvint. Anonymkode: f5f9d...c5a Da ville jeg gått videre til ledelsen med dette. At hun ikke åpner mail eller brev, er uakseptabelt 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 34 minutter siden, Honey Dew skrev: Da ville jeg gått videre til ledelsen med dette. At hun ikke åpner mail eller brev, er uakseptabelt Ja jeg har klaget til fylkesmannen ang nettopp det, men det ble ikke bedre av den grunn. Anonymkode: f5f9d...c5a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 42 minutter siden, Dævendøtte skrev: Hva er dette for et menneske? Det går da ikke an å holde på sånn i 2018! Hvis hun ikke får beskjeden din, er det virkelig ikke ditt problem. Nei jeg er klar over at det ikke er mitt problem, men jeg blir garantert å få kjeft imorgen om de møter på døren og vi er syke. Uansett hvor mye jeg har prøvd å ringe 😑 Anonymkode: f5f9d...c5a
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei jeg er klar over at det ikke er mitt problem, men jeg blir garantert å få kjeft imorgen om de møter på døren og vi er syke. Uansett hvor mye jeg har prøvd å ringe 😑 Anonymkode: f5f9d...c5a Altså, du skal da ikke finne deg i å få kjeft for dette. Såfremt du ikke er redd for noe da, men har du alt på stell, så kan de ikke kjefte på deg som du var en liten unge. Er man syk, er man syk...
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #12 Skrevet 3. april 2018 5 minutter siden, Dævendøtte skrev: Altså, du skal da ikke finne deg i å få kjeft for dette. Såfremt du ikke er redd for noe da, men har du alt på stell, så kan de ikke kjefte på deg som du var en liten unge. Er man syk, er man syk... Lett å si, men den Da må har truet mange jeg kjenner med at de mister barna, uten grunn pga små uenigheter under møtene. Så jeg har ikke tenkt å gjøre det vanskeligere mtp kommunikasjon osv. Begynner nemlig å bli sliten, det er tungt å forholde seg til hele dama. Anonymkode: f5f9d...c5a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Får du ikke tak i henne, og du har både ringt og sendt e-post, så hadde jeg hengt en stor lapp på døra mi med beskjed til henne. Anonymkode: 242bc...2b4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #14 Skrevet 3. april 2018 Da hadde det gått en liten faen i meg, hadde fjernet all spor etter sykdom, latt vær å vaske hendene og servert henne kaffe og kjeks! Så kan hun bare ha det så godt. Anonymkode: ba0b0...f0a 11
FjellFrua Skrevet 3. april 2018 #15 Skrevet 3. april 2018 Kommunen har sannsynligvis sentralbord? Ring og gi beskjed til de; så gir de beskjed videre. Den løsningen har jeg brukt på kommunale etater som ikke tar Tlf eller åpner Mail 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #16 Skrevet 3. april 2018 Hun jobber i kommunen. Du ringer kommunens sentralbord og ber om å få gitt en beskjed til barnevernstjenesten. Ellers er dere sikkert bedre i morgen, såpass at du klarer å åpne døra og si fra om sykdom, så kan hun jo velge om hun vil komme inn. Siden du ikke kan svare på hennes sms er de trolig sendt over nett. Kanskje du prøver å ringe et nr som ikke fungeree? Anonymkode: 09aa0...99d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #17 Skrevet 3. april 2018 4 minutter siden, FjellFrua skrev: Kommunen har sannsynligvis sentralbord? Ring og gi beskjed til de; så gir de beskjed videre. Den løsningen har jeg brukt på kommunale etater som ikke tar Tlf eller åpner Mail To sjeler og en tanke:) Anonymkode: 09aa0...99d
FjellFrua Skrevet 3. april 2018 #18 Skrevet 3. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: To sjeler og en tanke:) Anonymkode: 09aa0...99d Og etter et par slike beskjeder blir de ofte flinkere til å være tilgjengelig også: for da er det plutselig så tydelig at de ikke skikker seg 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #19 Skrevet 3. april 2018 Om du ikke får kontakt med henne, bare si det som det er når hun er på døra. Dere har spysjuka, og at det er jo veldig smittsomt. At du har forsøkt å ringe de i tilfelle de ønsker å komme en annen dag. Og så kan hun velge om hun vil komme inn eller vente. Anonymkode: 08a26...468
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. april 2018 #20 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lett å si, men den Da må har truet mange jeg kjenner med at de mister barna, uten grunn pga små uenigheter under møtene. Så jeg har ikke tenkt å gjøre det vanskeligere mtp kommunikasjon osv. Begynner nemlig å bli sliten, det er tungt å forholde seg til hele dama. Anonymkode: f5f9d...c5a Ta opp alle samtaler heretter, skriv loggbok over alt de sier og truer med. Ingen mister barna pga små uenigheter under noen møter, så enkelt er det. Skal mye mer til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå