Gå til innhold

Hjelper det å slanke seg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her: Takk for mange gode svar. Det høres ut som de fleste mener at det har mye å si at man ikke er for overvektig, og at det øker sjansene for å finne en kjæreste hvis jeg blir endel slankere. Godt å høre at det har fungert for flere her da, og at flere har samme synspunkt. Det gir meg mer motivasjon til å komme meg ned i vekt. Selv om det er vanskelig, så høres det ut som jeg har mye å vinne på det. Og takk til deg som også sa at bedre helse og selvbilde følger med også, for da blir det en vinn vinn situasjon for meg å gå ned. Takk til alle for gode innspill :)

Anonymkode: 192ab...bb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jo mye å si, men det finnes unntak. Jeg er typisk pen og trener en del, har aldri hatt problem med å finne meg en kjekk mann med flott kropp. 

Er sammen med en som er veldig overvektig og ville ikke forandret på han på noen måte. Er kun bekymret for helsen, da spesielt hjertet hans, men prøver å gå frem som et godt eksempel. Han har gått ned 13 kg siden vi ble sammen, han er veldig overrasket selv over hvor «enkelt» det var. Et annet positivt aspekt er at jo mer han går ned, desto lenger holder han ut i senga.

De tidligere kjærestene hans har også vært overvektige så de har bare delt på usunne vaner. 

Poenget mitt er at vekten er ikke så vesentlig. På den andre siden så er tinder ikke arenaen for sjekking for overvektige, fordi sveipingen kun går på det visuelle. Hadde jeg sett kjæresten min på tinder så hadde jeg nok ikke sveipet høyre, dessverre.

Anonymkode: 5066f...912

Skrevet
På 3.4.2018 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk ned så mye at jeg er flott med klær på, men uten klær er det løs hud og heng over det hele. Har hatt èn fyr reise seg og gå da han fikk se kroppen min, og en annen sendte meg melding etter sexen og sa at jeg burde operere meg og var sur fordi jeg ikke hadde advart ham. Så å være normalvektig er ikke løsningen. 

Anonymkode: 16a47...7e6

:hakeslepp: For noen drittsekker du har vært borti!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
On 4/3/2018 at 4:56 PM, AnonymBruker said:

Kommer helt an på hvor overvektig du er? Er det 10 kg for mye, tror jeg ikke det har mye å si. Er det 50 kg, tror jeg det har mye å si. 

Jeg datet nylig en mann som var ca 60 kg overvektig, tenkte jeg skulle gi han en sjanse da han var snill og smart. Men det funket ikke, sex var veldig vanskelig, og jeg ble jo flere ganger most, fikk vondt, og vanskelig å puste, og på natta, så gikk det ikke å sove med han, han tok så stor plass, og snorket ut av en annen verden. Og han ville bare sitte i sofaen å se på film, orket svært lite.

Jeg har ingenting imot overvektige menn, men jeg kommer ikke til å date en så kraftig overvektig igjen. 

Anonymkode: f7774...3a4

:fnise:

Anonymkode: f5975...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...