AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Skrevet 3. april 2018 Jeg er en voksen dame som er ganske overvektig. Er singel nå, men har vært gift og har hatt et forhold etter dette. Nå sliter jeg veldig med å finne en ny kjæreste og tenker at det kanskje er vekten som er en sperre her. Er det noen her som har slanket seg endel og så funnet kjæreste? Eller har det ikke så mye å si? Jeg vil gjerne gå ned i vekt både pga helse og utseende. Men lurer også på om det er verdt det når det gjelder å finne en ny mann. Noen med erfaringer? Anonymkode: 192ab...bb5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Skrevet 3. april 2018 Selvfølgelig har det noe å si. Normalvektige damer har nok mye mer å velge i enn overvektige Anonymkode: 493b6...802 10
Valmuefrø Skrevet 3. april 2018 #3 Skrevet 3. april 2018 Selvfølgelig har det noe å si. Akkurat som høyde har mye å si for en god del. Det spørs også hvor overvektig du er, litt chubby har ikke sååå mye å si. Det spørs også hva slags menn du selv vil ha, hvis du kun går etter treningsnarkomane "hunks" så kan det bli vanskelig, dog ikke umulig det heller. 3
Helado Skrevet 3. april 2018 #4 Skrevet 3. april 2018 Er vel forskjell på det å være lubben/småfeit til å være skikkelig overvektig a la 100 kg for mye. Jeg har hatt overvekt i alle år, sånn mellom 10-15 kg for mye, og aldri slitt med å få de mennene jeg ville ha. Så med mindre du er ekstremt overvektig, så er det nok det som sitter i toppen og sjarm som til syvende og sist teller mest. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #5 Skrevet 3. april 2018 Det vil nok hjelpe ja Anonymkode: 73f30...e9c 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #6 Skrevet 3. april 2018 Jeg har vært tynn hele livet, og etter 2 lange seriøse gift/samboerskap har jeg nå vært singel i 8 år. Det går ikke på vekt tenker jeg, men personlighet. Jeg er ikke smilende og fun, mestrer ikke smalltalk, og tenker dette er grunnen. Anonymkode: e5a07...c52 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #7 Skrevet 3. april 2018 Jeg gikk ned så mye at jeg er flott med klær på, men uten klær er det løs hud og heng over det hele. Har hatt èn fyr reise seg og gå da han fikk se kroppen min, og en annen sendte meg melding etter sexen og sa at jeg burde operere meg og var sur fordi jeg ikke hadde advart ham. Så å være normalvektig er ikke løsningen. Anonymkode: 16a47...7e6 2
Kreator Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en voksen dame som er ganske overvektig. Er singel nå, men har vært gift og har hatt et forhold etter dette. Nå sliter jeg veldig med å finne en ny kjæreste og tenker at det kanskje er vekten som er en sperre her. Er det noen her som har slanket seg endel og så funnet kjæreste? Eller har det ikke så mye å si? Jeg vil gjerne gå ned i vekt både pga helse og utseende. Men lurer også på om det er verdt det når det gjelder å finne en ny mann. Noen med erfaringer? Anonymkode: 192ab...bb5 For størst mulig nedslagfelt så er nok det beste å være så nærme normalen som mulig. Variasjonen i preferanser er gudskjelov stor, men de fleste tiltrekkes av det normale, det gjennomsnittlige. For min egen del så kan jeg si at jeg aldri har brydd meg om litt overvekt - det har vel blitt ganske normalt - men samtidig så synes jeg mer enn normal overvekt er mindre fint. Det henger sammen med selvbilde også; jo større man er jo dårligere er ofte selvbildet. En stor dame som er komfortabel med størrelsen er allikevel mye mer sexy enn en som er litt mindre men veldig usikker. Et annet poeng er dette med selvkontroll. Vekt er ofte ikke en tilstand, men en retning. Hvis det går gal vei så kreves det en korreksjon og hard jobbing. Der lever de fleste av oss. Det handler om at man har eller tar kontroll over livet sitt og forandrer det man er misfornøyd med til noe bedre. Hvis man ikke klarer det så tyder det på en eller annen form for sykdom eller lidelse, eller at man bare er lat. Når du allikevel sier ganske overvektig så tror jeg uansett at mitt råd vil være å forsøke å komme deg ned, uten at du trenger å bli slank. Du vil føle deg bedre, du vil se bedre ut og du vil bli oppfattet som attraktiv av flere mennesker. Avhengig av overvekt så kan det han en del effekter for sexlivet også. Forøvrig vil jeg tro at det er helt greit å være både stor og veldig stor, og det finnes jo mange par hvor begge er dette. Men hvis ambisjonene dine er å ikke finne en som matcher deg i størrelse så forbedrer du nok oddsene dine betraktelig ved å forsøke å komme deg litt ned. Mest sannsynlig vil det da også bety bedre helse og selvfølelse, ikke dumt å ha med seg det heller. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 Kommer helt an på hvor overvektig du er? Er det 10 kg for mye, tror jeg ikke det har mye å si. Er det 50 kg, tror jeg det har mye å si. Jeg datet nylig en mann som var ca 60 kg overvektig, tenkte jeg skulle gi han en sjanse da han var snill og smart. Men det funket ikke, sex var veldig vanskelig, og jeg ble jo flere ganger most, fikk vondt, og vanskelig å puste, og på natta, så gikk det ikke å sove med han, han tok så stor plass, og snorket ut av en annen verden. Og han ville bare sitte i sofaen å se på film, orket svært lite. Jeg har ingenting imot overvektige menn, men jeg kommer ikke til å date en så kraftig overvektig igjen. Anonymkode: f7774...3a4 2
Elaine Marley Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Spørs jo hvor overvektig du er. Vil ikke tro at det å være litt lubben er noe som nødvendigvis vil påvirke så mye. Det synes jeg ofte at er veldig flott det, men er man kraftig overvektig så vil det nok ha noe å si i mange tilfeller. Både for kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 Ja jeg var veldig overvektig og slanket meg , jeg ble helt ekstremt populær da jeg bl slank og ble omsvermet av menn og det er ikke kødd engang. Har ekstremt mye å si. Kanskje ikke om du bare er litt lubben, men overvektig er det få menn som finner tiltrekkende. Anonymkode: 5d894...403
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Jeg slanket meg ned til normal BMI, og er enda singel Anonymkode: cc556...ecd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #14 Skrevet 3. april 2018 Ja, det hjelper. Men det er ikke sånn at du automatisk får kjæreste fordi du er tynnere. Mange fyldige er jo i gode forhold. Det skal både utseende og personlighet til. Anonymkode: dce99...169
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #15 Skrevet 3. april 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Svar til trådtittel: Anonymkode: 192ab...bb5 Ja. Anonymkode: d106f...9cb
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #16 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært tynn hele livet, og etter 2 lange seriøse gift/samboerskap har jeg nå vært singel i 8 år. Det går ikke på vekt tenker jeg, men personlighet. Jeg er ikke smilende og fun, mestrer ikke smalltalk, og tenker dette er grunnen. Anonymkode: e5a07...c52 Men det beviser jo ingenting for TS' del. Spørsmålet er ikke om det å være slank er en garanti for å få kjæreste, for det vet alle det ikke er. Spørsmålet er om hun har bedre odds som slank, eller i det minste normalvektig, og det er åpenbart et ja. Anonymkode: 57fe5...ad5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #17 Skrevet 3. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg var veldig overvektig og slanket meg , jeg ble helt ekstremt populær da jeg bl slank og ble omsvermet av menn og det er ikke kødd engang. Har ekstremt mye å si. Kanskje ikke om du bare er litt lubben, men overvektig er det få menn som finner tiltrekkende. Anonymkode: 5d894...403 Så du fikk absolutt ingen oppmerksomhet da du var tjukk? Ikke en gang av de mannfolka som liker store damer? Anonymkode: cc556...ecd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #18 Skrevet 3. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen dame som er ganske overvektig. Er singel nå, men har vært gift og har hatt et forhold etter dette. Nå sliter jeg veldig med å finne en ny kjæreste og tenker at det kanskje er vekten som er en sperre her. Er det noen her som har slanket seg endel og så funnet kjæreste? Eller har det ikke så mye å si? Jeg vil gjerne gå ned i vekt både pga helse og utseende. Men lurer også på om det er verdt det når det gjelder å finne en ny mann. Noen med erfaringer? Anonymkode: 192ab...bb5 Enten du velger å slanke deg eller ikke burde du lære å elske deg selv istedenfor å måle hvor bra du er etter hvor høyt andre elsker deg. Jeg har vært slank hele livet, men i likhet med deg har jeg kastet bort mye tid på være bra nok for noen andre. Jeg har ikke kommet noen vei med det, jeg lover. Anonymkode: 34feb...537
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #19 Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på hvor overvektig du er? Er det 10 kg for mye, tror jeg ikke det har mye å si. Er det 50 kg, tror jeg det har mye å si. Jeg datet nylig en mann som var ca 60 kg overvektig, tenkte jeg skulle gi han en sjanse da han var snill og smart. Men det funket ikke, sex var veldig vanskelig, og jeg ble jo flere ganger most, fikk vondt, og vanskelig å puste, og på natta, så gikk det ikke å sove med han, han tok så stor plass, og snorket ut av en annen verden. Og han ville bare sitte i sofaen å se på film, orket svært lite. Jeg har ingenting imot overvektige menn, men jeg kommer ikke til å date en så kraftig overvektig igjen. Anonymkode: f7774...3a4 Det ble slitt først og fremst pga overvekten? Anonymkode: 56968...9c7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #20 Skrevet 3. april 2018 Verre turn off enn selve overvekten, er de som snakker om å slanke seg hele tida, uten å ta tak i det. Samboeren er 30 kg tyngre nå, enn når vi møttes. Hun har div helseproblemer, som selvsagt skyldes alt mulig annet. Det passer liksom aldri å begynne med denne slankingen, og i mellomtiden er det bare å passe på så vi aldri går fri for brus og snacks. Jeg tar ikke opp temaet lenger, fordi hun er sykt hårsår på det. Eneste jeg kan gjøre er å gå foran med et godt eksempel i kostveien, og mosjon/aktivitet. Anonymkode: a9a07...05b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå