Hege899 Skrevet 3. april 2018 #1 Del Skrevet 3. april 2018 Hva er greia med Thomas Hayes? Hvorfor er han så utrolig populær? Han er en pen gutt , men han er ikke en fantastisk skuespiller (i mine øyne), og det har jo tatt helt av? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 3. april 2018 #2 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) Tenåringer elsker fuckboys. Og damer i 40-åra også, visstnok. Endret 3. april 2018 av Hadley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 3. april 2018 #3 Del Skrevet 3. april 2018 Og hvem i all verden er det? Jeg blir overrasket om jeg har sett en film med ham i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. april 2018 #4 Del Skrevet 3. april 2018 Har ikke noe imot han, men han framstår som en ganske klein type i alle settinger. Noe talent og sjarm må han nesten ha siden alle liker han. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 3. april 2018 #5 Del Skrevet 3. april 2018 Jeg synes ikke han er så pen, men han har jo hatt hovedrolle, og da blir man vel automatisk kjekk Men han er ung og jeg tror han har potensiale til å bli veldig bra skuespiller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 3. april 2018 #6 Del Skrevet 3. april 2018 2 timer siden, Neinøff skrev: Og hvem i all verden er det? Jeg blir overrasket om jeg har sett en film med ham i Han er mest kjent fra Skam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 3. april 2018 #7 Del Skrevet 3. april 2018 3 timer siden, Bambi1995 skrev: Han er mest kjent fra Skam Åja, det drittprogrammet der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My <3 Skrevet 3. april 2018 #8 Del Skrevet 3. april 2018 Han har jo NULL sjarme og utstråling!!! En skikkelig døll type! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 3. april 2018 Populært innlegg #9 Del Skrevet 3. april 2018 5 timer siden, Neinøff skrev: Åja, det drittprogrammet der Om du ikke har sett hele serien så har du gått glipp av veldig mange viktige ting. Å kalle Skam for drittprogram er skikkelig lavmål. Skam har betydd og betyr veldig mye for veldig mange. Nå også i resten av verden! Wake up. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 3. april 2018 #10 Del Skrevet 3. april 2018 Han ble nok gjort både kjekkere og flinkere i Skam enn han egentlig er. Han var en ganske dårlig skuespiller, men fikk replikker som "Fy faen, så pen du er" og en porche å stige inn og ut av, sånt hjelper! Men jeg tror ikke han har noen stor framtid som skuespiller, da er han som spilte Isak og Even klart større talenter med mye større karisma. Har det programmet hans begynt nå? Er det derfor han blir tatt opp nå? Det hørtes temmelig kleint ut, spør man meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 3. april 2018 #11 Del Skrevet 3. april 2018 Han er utrolig pen. Når han dukker opp på skjermen kan jeg ikke la være å se på ham. Veldig vakre øyne og bryn, og så har han en slags skyhet som fascinerer meg. Aner ikke hvordan han er som skuespiller, for det ender bare opp med at jeg glor på ham og ikke får med meg helt hva han sier. Men pen. Jupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 4. april 2018 #12 Del Skrevet 4. april 2018 16 timer siden, Neinøff skrev: Åja, det drittprogrammet der haha, det var viktig å få med "dritt", ikke sant? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. april 2018 #13 Del Skrevet 4. april 2018 På 3.4.2018 den 10.23, Hege899 skrev: Hva er greia med Thomas Hayes? Hvorfor er han så utrolig populær? Han er en pen gutt , men han er ikke en fantastisk skuespiller (i mine øyne), og det har jo tatt helt av? Han må være Norges dårligste skuespiller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 4. april 2018 #14 Del Skrevet 4. april 2018 Skulle tro den serien var hellig. Den var ikke så veldig bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 4. april 2018 #15 Del Skrevet 4. april 2018 8 minutter siden, Miranda16 skrev: Han må være Norges dårligste skuespiller Gi nå gutten en sjans. Han ble kasta inn i Skam som de andre i serien. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Warum Skrevet 4. april 2018 #16 Del Skrevet 4. april 2018 Han hadde hatt så mange muligheter for en skikkelig karriere etter rollen i SKAM. Men han fikk tydeligvis dårlig/ingen veiledning, og ødela dermed mulighetene sine. Litt på samme måte som hun som spilte Nora. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 4. april 2018 #17 Del Skrevet 4. april 2018 17 minutter siden, Warum skrev: Han hadde hatt så mange muligheter for en skikkelig karriere etter rollen i SKAM. Men han fikk tydeligvis dårlig/ingen veiledning, og ødela dermed mulighetene sine. Litt på samme måte som hun som spilte Nora. Hun jobber jo på Trønderlag teater, går da bra med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 4. april 2018 #18 Del Skrevet 4. april 2018 Thomas 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silketeppe Skrevet 5. april 2018 #19 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg syns han virker utrolig klein, og ikke som en type som vanligvis ville befinne seg i underholdningsbransjen over lang tid. Skal gi programmet som kommer i morgen en sjanse da, fordi jeg er svak for type "Helt perfekt" og den slags, men jeg er helt enig med TS. Skjønner absolutt ikke hypen rundt Thomas, og jeg var en stor SKAM-fan (og nesten i målgruppa deres). Har alltid syns at han hadde dårligere skuespill enn de andre i SKAM. Kan godt hende jeg liker programmet likevel, for jeg syns ingenting om Thomas Gjertsen, men jeg har likevel sett alle episodene av Helt perfekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boski Skrevet 5. april 2018 #20 Del Skrevet 5. april 2018 Han har nok forbedringspotensiale, men syns desverre han var en av de dårlige skuespillerne i skam :-) Ettersom jeg har hørt var han ikke skuespiller før skam, så det kan jo ha noe med saken å gjøre! Han kan bli flink med jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg