AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #1 Del Skrevet 3. april 2018 På neste kjøretime skal jeg ha trinnvurderingstime på trinn 2. Hvordan gikk dette for dere? Og er det slik at kjørelæreren ikke sier noe som helst den timen og at du alene skal vise hva du kan? Er vant til at læreren innimellom gir beskjed om hva jeg bør gjøre, som f.eks. "nå girer vi ned", "nå kan det være lurt å stoppe opp". Eller er det ganske likt en vanlig kjøretime? Og så skal jeg jo videre på trinn 3 da. Er litt redd for at jeg skal føle meg like ubrukelig som når jeg begynte å kjøre, og at det blir veldig vanskelig. Hvordan var det for dere å gå fra mindre veier/gater til motorvei og høy fart? Har hørt fra folk som har lappen at de syns bykjøring er verst, men jeg syns jeg mestrer det ganske godt nå. Er litt redd for høy fart, og er derfor litt bekymret for at det vil ta tid. Og også forbikjøring syns jeg er skummelt. Hvor lang tid/hvor mange kjøretimer brukte dere på trinn 3? Og øvelseskjørte dere mye selv? Jeg har kun tilgang til å kjøre med automatgir hjemme, men skal ta oppkjøring med manuell gir. Anonymkode: e5228...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #2 Del Skrevet 3. april 2018 Da jeg hadde den timen (for 6 år siden) mener jeg å huske det var som en vanlig kjøretime. Kjørelæreren passet på å kjøre innom steder som testet de punktene som skulle testes og så hvordan jeg taklet situasjonene, men hun ga meg veiledning underveis. Jeg kjørte mye landeveiskjøring hjemme, og da var fartsgrensen mellom 60 og 80. Har alltid ment og mener fortsatt at bykjøring er verst. Tror jeg brukte en måned på trinn 3 og hadde kanskje 2-3 kjøretimer på den tiden. For meg var trinn 3 enklest, for det var likest det jeg kjørte mest hjemme, hvis det gir mening. Anonymkode: 253cd...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå