Gå til innhold

Blir ikke lett våt lenger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den siste tiden slitt med å bli våt. Jeg kan være kåt i hodet, men blir likevel ikke våt. Jeg mistenker at dette er fordi meg og kjæresten har en del problemer i forholdet. For før disse problemene oppstod, ble jeg alltid lett våt. Jeg vet jo at vi da trenger å få snakket ut sammen og at dette forhåpentligvis vil hjelpe, men jeg lurer på om noen her har noen andre tips? Jeg sliter også med å få skikkelig orgasme nå. Jeg kan være våt som bare det og skikkelig kåt og føle at jeg kommer, men så kommer jeg bare nesten. Dette hadde jeg overhodet ikke noe problem med før. Jeg har så lyst å klare å bli lett kåt igjen og klare å få skikkelig orgasme, også for kjæresten min sin skyld. Det tærer veldig på ham, og han tror jeg ikke tenner på ham lengre, noe som ikke er sant. Jeg tenner veldig på ham fremdeles. Det er bare det at enten så blir jeg kun kåt i hodet eller så blir jeg veldig våt, men klarer ikke å komme skikkelig. 

Anonymkode: b7e32...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger nødvendigvis ikke å bli våt, selv om man er kåt. Er en god grunn til at det selges glidemidler.

Manglende våthet er ikke lik manglende kåt.

Vi bruker forskjellige oljer for massasje her og der, så manglende fukt i underlivet gjør ingeting. Vær raus med gode oljer for underlivet, så blir det bra :) 

Og å stresse med å oppnå skikkelig orgasme, gjør jo at du blir stresset og ikke får det til. Slapp heller av og nyt, så kommer ting gjerne av seg selv.

Skrevet

Kjøp glidemiddel og ikke stress noe mer over det.

Kroppen er i forandring hele tiden og jo mer man stresser over forandringene, jo verre blir det

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker babyolje så slipper jeg å stresse unødvendig... Da slapper jeg mye mer av.

Anonymkode: 7d1d8...966

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Helado said:

Man trenger nødvendigvis ikke å bli våt, selv om man er kåt. Er en god grunn til at det selges glidemidler.

Manglende våthet er ikke lik manglende kåt.

Vi bruker forskjellige oljer for massasje her og der, så manglende fukt i underlivet gjør ingeting. Vær raus med gode oljer for underlivet, så blir det bra :) 

Og å stresse med å oppnå skikkelig orgasme, gjør jo at du blir stresset og ikke får det til. Slapp heller av og nyt, så kommer ting gjerne av seg selv.

Jeg tror jeg forklarte meg veldig dårlig :) Jeg sliter ikke å bli våt under sex. Jeg er våt når det har kommet så langt. Men jeg sliter med å bli skikkelig kåt slik at jeg kjenner det i underlivet FØR det har kommet så langt. Jeg blir bare kåt i tankene før den tid. Og før ble jeg alltid så lett kåt.. Har også alltid hatt lett for å få orgasme, mens nå når jeg føler at jeg skal komme og er skikkelig våt og kåt, så kommer jeg bare nesten. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kan også legge til at jeg ellers er fysisk frisk. Tok blodprøver for ikke lenge siden og har også vært hos gynekolog. Spiser sunt og trener. Har bare litt D-vitaminmangel. 

AnonymBruker
Skrevet

Har det egentlig likt som deg. Noen ganger henger ikke underlivet med hodet på en måte. Det som hjelper meg noen ganger er å (i mangel på et bedre ord, bær med meg :fnise:) er å "fiske ut" sekretet med fingrene om du skjønner? Jeg blir våt det bare renner sakte. Vet ikke om det er noe som kan hjelpe deg da, men er et tips uansett. Glidemiddel er heller ikke dumt uansett om man blir våt eller ei ;)

Anonymkode: 2f6cb...16f

Skrevet

Kanskje du stresser litt? Du kjenner ikke nødvendigvis på stresset alltid, kanskje du kunne blitt masert av typen din? Eller svømme?

Skrevet (endret)

Du må forklare det du forteller her til kjæresten din. Han stresser med at du ikke blir like fort våt, og du stresser med at han tror du ikke tenner på han. Snakk om dette, så ikke ting blir verre. 

Endret av Jentadi
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...