AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hei! Har hatt problemer med både avføring, urin og smerter i lang tid. Når jeg kjenner og strammer rundt fingrene så mangler tydelig muskelen til venstre i bekkenmusklaturen. Noe er avrevet(fødsel) og lenger oppe er det noe som svikter uansett hvor mye jeg trener. Er redd jeg bare får kritikk om jeg møter opp til time på sykehuset. Livredd faktisk. Jeg vet legen min kun tilkaller hjelp om noe virkelig er galt, men jeg er redd for å høre at underlivet er ødelagt pga meg. Har lagt fra meg sex og kjærester men er redd denne timen vil gjøre det verre. Har funnet en klinikk som kan hjelpe privat til ok sum. Hva bør jeg gjøre? Begge deler? Anonymkode: 64c2f...c79
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Er inkontinent for urin. Kom ikke tydelig frem. Lukter pest nedentil pga lekasje. Anonymkode: 64c2f...c79
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Gå til fastlegen og få henvisning. Dette høres absolutt ut som noe du vil få dekket av staten. Du kan ikke gå rundt og ha det slik! Anonymkode: f75ce...67c 1
domimik Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Dette høres ut som du slipper å betale for selv. Sånn skal man ikke ha det! 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Akkurat nå, domimik skrev: Dette høres ut som du slipper å betale for selv. Sånn skal man ikke ha det! Har hørt at de ikke liker slike klager skjønner du. Er meget redd for kritikk, siden det er kolleger av legen som har sydd og hjulpet meg gjennom fødsel. Anonymkode: 64c2f...c79
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til fastlegen og få henvisning. Dette høres absolutt ut som noe du vil få dekket av staten. Du kan ikke gå rundt og ha det slik! Anonymkode: f75ce...67c Det er en henvisning, men legen sa jeg burde være forberedt på militæravhør og avvisning. Anonymkode: 64c2f...c79
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 noen som har hatt en slik time? Anonymkode: 64c2f...c79
Duff Skrevet 3. april 2018 #8 Skrevet 3. april 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en henvisning, men legen sa jeg burde være forberedt på militæravhør og avvisning. Anonymkode: 64c2f...c79 Hva slags lege er det du går til? For noe sprøyt å si slikt. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #9 Skrevet 3. april 2018 1 minutt siden, Duff skrev: Hva slags lege er det du går til? For noe sprøyt å si slikt. Hun sa de ikke liker ubregunnet klaging, men hun har kjent og tatt prøver så langt det går uten å kunne behandle. Hun håper jeg får behandling, men regner med vi må ta flere runder. Hun tror meg, men regner med det tar lang tid å overbevise sykehuset Anonymkode: 64c2f...c79
Occulta Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Herlighet. Er legen din helt tullete? Dette er et legitimt problem som svekker livskvaliteten din betraktelig! Dette skal du få ordnet asap og uten kostnad, det er en selvfølge! Både min søster og min mor har operert bekkenbunnen etter fødsel og det har vært uvurderlig for dem. Du vet at du kan kreve å få se en annen lege enn din fastlege på ditt lokale legekontor? Be om å få time hos en av de andre legene... vær så snill å ta tak i dette, livet ditt vil bli så mye bedre og det er en selvfølge at du skal få hjelp til dette. Helt utrolig om legen din har sagt slik, det burde klages inn! 2
Occulta Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 (endret) Btw så er inkontinens noe som blir tatt på alvor i helsevesenet, du har bare vært uheldig med legen du har gått til. Dette er ikke ubegrunnet klaging men tap av en elementær kroppsfunksjon. Du skal slippe å ha det sånn! Endret 3. april 2018 av Occulta 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #12 Skrevet 3. april 2018 1 minutt siden, Occulta skrev: Herlighet. Er legen din helt tullete? Dette er et legitimt problem som svekker livskvaliteten din betraktelig! Dette skal du få ordnet asap og uten kostnad, det er en selvfølge! Både min søster og min mor har operert bekkenbunnen etter fødsel og det har vært uvurderlig for dem. Du vet at du kan kreve å få se en annen lege enn din fastlege på ditt lokale legekontor? Be om å få time hos en av de andre legene... vær så snill å ta tak i dette, livet ditt vil bli så mye bedre og det er en selvfølge at du skal få hjelp til dette. Helt utrolig om legen din har sagt slik, det burde klages inn! Legen sier at erfaringens hennes tilsier at jeg ikke får noe hjelp. Hun får pasientene tilbake igjen og igjen...Hun vet jeg har et problem, men sier de ikke vil ta meg seriøst. Jeg er livredd for denne timen. Anonymkode: 64c2f...c79
Occulta Skrevet 3. april 2018 #13 Skrevet 3. april 2018 Flere norske kvinner opereres for dette hver eneste dag. Og om du er inkontinent så kvalifiserer du så absolutt til operasjon! Prøv å snakk med en annen lege. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #14 Skrevet 3. april 2018 9 minutter siden, Occulta skrev: Flere norske kvinner opereres for dette hver eneste dag. Og om du er inkontinent så kvalifiserer du så absolutt til operasjon! Prøv å snakk med en annen lege. de sier jo at jeg må trene max. Har gjort det samme hele tiden, men får ikke med venstres side. Legen er irritert, men jeg får ikke til noe bedre. EKKEL INFO: Prøver å onanere, men blir avtent av at skjeden henger mot venstre hofteben. Kjenner benet før jeg kommer inn i skjeden. Har en avlang skjede på en måte. Anonymkode: 64c2f...c79
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #15 Skrevet 3. april 2018 Høres ut som om du har en avulsjon? Dersom det er et prolaps til stedet i tillegg kan dette opereres men i mange tilfeller kan urininkontinensen bli verre ved operasjon. Om du lekker avføring er dette noe som i de fleste tilfeller kan fikses. Anonymkode: 4b3f2...674
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå