Gå til innhold

Lei av blubber?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Finnes det virkelig folk som klarer å presse seg inn i 38 når de egentlig skulle brukt 48 :o

.. det må jo i så fall være et syn.. Da skjønner jeg jo også bedre at det kan bli vanskelig å få plass under stolene rundt om kring... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Ja' date=' æsj. Helt enig med du som skrev det her. Fysj, jenter bør ta bedre vare på kroppen sin. Jeg er selv mann , og blir ikke tiltrukket til slike jenter. Det har ike noe med klærene å gjøre , men bare det at en har en slik kropp. Lyser jo lang vei at de ike vil ha menn eller bare har gitt opp og vil heller ha hamburger. Neitakk!!!!!!!! :evil:[/quote']

Om du så hadde vært den siste mannen i verden, så hadde jeg nok heller tatt en Big Mac ja. Og Big Mac smaker dritt bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Med fare for å sette fyr på kg:

I januar var jeg gått over grensen og VAR virkelig kvapsete. BMI viste lett overvekt og jeg var overhodet ikke fornøyd med meg selv.

Klart jeg lagde meg noen unnskyldninger om at jeg tross alt har tre barn og har rundet de tredve. Likevel ønsket jeg å bli slankere og fastere i fisken, jeg klarte bare ikke å gripe fatt i mitt eget liv for å gjøre noe med det.

Da jeg omsider klarte å gripe fatt i livet mitt, begynte jeg å trene og spise litt mindre snop. Jeg tok av 12 kilo og ble fastere i fisken. Og ja, jeg er mer fornøyd nå enn jeg var i januar. Man blir gjerne det når man går fra buksestørrelse 44 til 38?

Jeg blir ikke skremt eller synes det er avskyelig med overvektige, men jeg er skremt over at Norges innbyggerer blir tyngre og tyngre. Det er nokså helseskadelig å være overvektig og jeg synes det er uansvarlig og egoistisk å la vær å gjøre noe med det.

Særlig gjelder dette mennesker som har barn. Vi er deres rollemodeller; om vi spiser sunt, gjør også avkommet vårt det. Ikke nok med det; vil vi virkelig ødelegge vår egne helse, slik at vi kanskje ikke får se barna våre vokse opp en gang?

Nå snakker jeg om alvorlig overvekt, forårsaket av at man spiser for mye og trimmer for lite, altså selvforskyldt. IKKE overvekt forårsaket av sykdom eller medikamenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg synes ofte at brennbare tema, der man helst bør si det som er "kgpolitisk" riktig, er dritkjedelige når gjester som har lagt ut tråder bare blir utdritt.

Javel. Så var kanskje noen av utsagnene til denne gjesten litt over kanten, men det var søren meg noen av innleggene til faste brukere her også.

Det blir litt komisk når man retter på skrivemåter, i stedet for å ta fatt i selve saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Er det så mye bedre med tykke menn da? Skjønner ikke at folk henger seg opp i dette... Selv synes jeg det er mere artig se på Ole Idolet og Kristoffer Joner. du får nesten trang til å kjøpe en hamburger til dem.. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

forøvrig, det er ikke fint med NOEN som presser seg inn i for små klær! om du så er størrelse 32!

Virker som om ungjenter spesielt har den leie tendensen til å gjøre slikt... overalt ser jeg for trange bukser, som får "sideflesket" til å tyte utover, selv om de slett ikke er tykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plekter

Jeg skulle gjerne visst hvordan folk greier å få på seg for små klær...

Hos meg stopper forsøkene halvveis opp på lårene eller over brystene om det er en topp/bluse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg skulle gjerne visst hvordan folk greier å få på seg for små klær...

Hos meg stopper forsøkene halvveis opp på lårene eller over brystene om det er en topp/bluse...

Man tar ganske enkelt et godt tak i bukselinningen og drar til. Om man kler på seg en trang og litt for kort topp, ser det nydelig ut.

Klart man ikke får på seg klær som er for små, men klær som er trangere enn de burde være er ikke noe egentlig problem å fåpå seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg er mer lei av å se feite fyrer enn feite kvinner. Damer tåler tross alt å ha mer kilo på kroppen enn hva menn gjør. Der skal man se muskeltegningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Violetta

Jeg er generelt lei av å diskuterer om mennesker jeg ikke kjenner og vet noe om er for feite, for stygge, for pene eller for dumme.

Jeg syns heller ikke det er viktig om mennesker jeg kjenner er feite eller oppfattes som stygge.

Kort sagt, jeg skjønner ikke poenget med diskusjonen. Den fører ingensteds hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Jeg er mer lei av å se feite fyrer enn feite kvinner. Damer tåler tross alt å ha mer kilo på kroppen enn hva menn gjør. Der skal man se muskeltegningen!

Det er vel ikke noe lekrere med fete damer. Veltrente damer (om ikke mukeløse) er det peneste å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Det er vel ikke noe lekrere med fete damer. Veltrente damer (om ikke mukeløse) er det peneste å se på.

Poenget var ikke sant, at kvinner tåler å ha noen overflødige kilo på kroppen. Det gjør ikke menn!

Fatter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S

Menn med dvaske rumper er ikke noe lekkert.

Forresten er jeg enig med SS; kvinner tåler bedre noen ekstra kilo enn det menn gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Poenget var ikke sant, at kvinner tåler å ha noen overflødige kilo på kroppen. Det gjør ikke menn!

Fatter du?[/quote

Nei, for overflødig betyr for mye, altså mer enn det som er sunt. Men ja, kvinner har høyere fettprosent enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Nei, for overflødig betyr for mye, altså mer enn det som er sunt. Men ja, kvinner har høyere fettprosent enn menn.

Og kvinner tåler altså da overflødige kilo, men det gjør ikke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Og kvinner tåler altså da overflødige kilo, men det gjør ikke menn.

Nei... Overflødig fett legger seg på magen, og det er like usunt for kvinner som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...