Gå til innhold

Synes du store bryster er vakkert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er kvinnen som har rekorden for å være født med verdens største bryster.

14-of-the-most-unique-women-that-actually-exist-in-this-world-2-768x480.jpg.f2406ffeef6d923e08db524424f44ac6.jpg853a14af8912.jpg.081cf9a55fd888fcbe6c1de5d1ce0aa7.jpg8-1.jpg.67a48a5799987bc161a2f754f6a0716e.jpg3.-Beshine.thumb.jpg.26a89e1d7e0e9c3bd189943cafe18c4c.jpg

Og her er Mayra Hills topless:

mayra-hills-4.jpg.51ba0ad24b64de5b2e259c51109f26b6.jpg

Mmmmh, sexy! 

Vil du se flere sexy bilder på henne så google Mayra Hills.

Anonymkode: 44aed...ace

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det der for noen greier

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Født med dem, faktisk? Stakkars moren hennes..

Anonymkode: 27dd7...08e

• Liker 7
Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet

Ja men ikke de brystene der. De er rett og slett for store.

Skrevet

Hun ble neppe født med de brystene. Stakkars kvinne som måtte føde henne i så fall. :frkk:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Disse kan da ikke være naturlige? JEG har store, syns jeg selv (80f) og skal snart ha en brystreduksjon. At denne dama ikke har redusert dem for lengst, det fatter jeg null av.....

Jo da, nokså fint med LITT store, men ikke når dem blir plagsomt eller unaturlig store....sukk....

Anonymkode: 5b249...7ec

• Liker 2
Skrevet

Lurer på hva slags BH størrelse hun bruker. Z-cup kanskje? 

AnonymBruker
Skrevet

Oiiiii.. :overrasket:

Anonymkode: e1d1c...9af

AnonymBruker
Skrevet

men dette kan hun da få dekket medisisk?

Anonymkode: 4cc25...d8e

AnonymBruker
Skrevet

For det første er de ikke ekte, det er bare å Google det, og for det andre er det ikke pent. Store bryster kan være veldig feminint og vakkert, men det der er bare morbid. 

Anonymkode: c6363...eb6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Født med dem, faktisk? Stakkars moren hennes..

Anonymkode: 27dd7...08e

😂😂😂

Anonymkode: 12cbe...026

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har verdens største pupper fra naturens side slår det meg som rimelig spesielt å få operert inn så mye silikon på toppen. 

Anonymkode: e50e1...e27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man har verdens største pupper fra naturens side slår det meg som rimelig spesielt å få operert inn så mye silikon på toppen. 

Silikon? De ser naturlige ut. Hun har jo hud på brystene. Det er umulig å få så mye hud om de ikke er naturlige.

Anonymkode: 8f531...ca7

Skrevet

Ikke min kopp med te, dessuten har de en tendens til å henge mer og mer med alderen.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Silikon? De ser naturlige ut. Hun har jo hud på brystene. Det er umulig å få så mye hud om de ikke er naturlige.

Ja, veldig naturlige 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Du er bra kjukk i hue hvis du tror hun har naturlige bryster... Store naturlig pupper er fint som på f.eks Kate Upton eller Maria Brink. Dette er ikke pent, men hver sin fetisj..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir som å spørre kvinner om de liker stor penis, og de tenker ja, og ser for seg type 17+. Og når de lukker opp tråden så får de bilde av en kunstig på 50+. Jævlig upraktisk og bare kjedelig. 

Anonymkode: 3bf1c...be0

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Blir som å spørre kvinner om de liker stor penis, og de tenker ja, og ser for seg type 17+. Og når de lukker opp tråden så får de bilde av en kunstig på 50+. Jævlig upraktisk og bare kjedelig. 

Anonymkode: 3bf1c...be0

:hoho:

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå tuller du fælt. Selvsagt kan man få så mye hud over brystene. Det man gjør, er å ta økningene i etapper. Først opererer man inn en passe størrelse, så neste gang øker man størrelsen noen hakk, når huden har tøyd seg og vennet seg til de første implantatene. Deretter øker man på for hver operasjon, sånn at huden sakte men sikkert tøyes og strekkes over de stadig større brystene. Det er helt vanlig blant de som ønsker spesielt store bryster å ta flere operasjoner, for å få økt hudvolumet nok.

Skrevet

Selvsagt er de brystene silikon. Hun er nevnt som en av skrekkeksemplene på plastisk kirurgi. Se fra 3:05 minutt ut i denne videoen: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...