Gå til innhold

Litt usikker her.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet med en mann og nevnt å møtes til kaffe. Etter dette har han byttet bilder og synes ikke han var noe på disse. Så lurer på om jeg bør møte han. Er det dårlig å dømme ut fra bilde? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: f167c...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere ikke har møttes tidligere er det ikke så veldig rart at han fortsatt holder mulighetene åpne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor å trekke seg fra førstedate om du har ombestemt deg. Er jo ikke noe gøy om han ikke er sånn som han så ut på de første bildene....

Men vil bare skyte inn at jeg møtte kjæresten min via nett , og vi skrev og ringte hverandre i flere uker før vi møttes, så bare dagen før vi hadde avtalt å møtes sendte han meg mms bilde av seg selv fra samme dagen og jeg ble sååå skuffa, fikk lyst til å gjemme meg bak puta og droppe all kontakt, for han så jo ikke ut som jeg hadde oppfattet via nettdatingsprofilen hans! Men når så allikevel møtte han, så ligna han egentlig ikke på noen av de bildene han hadde sendt, men jeg ble ganske kjapt forelska i han fordet, selvom jeg ut fra bare bildet ble litt skuffa. Han vant meg på sjarmen og når forelskelsen kom så var han jo verdens kjekkeste i mine øyne uansett allikevel :)

 

Anonymkode: 7d0fa...e3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring synes jeg mange gutter er mye kjekkere i virkeligheten enn på bilder. Det skader ikke å møte han for å se hvordan han er, så kan du heller ta det derifra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste menn er jo flinke til å ta bilder av seg selv. Som regel ser de jo mye bedre ut i virkeligheten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer. Kanskje jeg skal gi det en sjanse. Man angrer vel mer på det man ikke gjorde enn det man gjorde. :)

Var selfi. Mindre bra, men....

Anonymkode: f167c...2df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takker for kommentarer. Kanskje jeg skal gi det en sjanse. Man angrer vel mer på det man ikke gjorde enn det man gjorde. :)

Var selfi. Mindre bra, men....

Anonymkode: f167c...2df

Ikke godt å si. Jeg har møtt flere på Tinder som har vært mindre kjekk enn jeg trodde ut fra bildene.

Anonymkode: 0aaee...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

(...) Er det dårlig å dømme ut fra bilde? (...)

Anonymkode: f167c...2df

Ja.

Anonymkode: 4ed89...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...