Gå til innhold

Reflex klær barn?


Gjest apriljuli

Anbefalte innlegg

Gjest apriljuli

Noen som vet noe om det merket? En fleecegenser koster liksom 75kr. Er det dårlig da? De har masse ullyøy, fleece, luer, votter osv til under hundrelappen. Er det dårlig eller verdt å kjøpe? Hvorfor er det så billig i forhold til annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reflex er helt greit i kvalitet, regntøyet og yttertøy er veldig bra.. Merket har eksistert i flere år, men nå  er det Barnas Hus sitt eget merke.

Anonymkode: 4f1cd...4db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, apriljuli said:

Noen som vet noe om det merket? En fleecegenser koster liksom 75kr. Er det dårlig da? De har masse ullyøy, fleece, luer, votter osv til under hundrelappen. Er det dårlig eller verdt å kjøpe? Hvorfor er det så billig i forhold til annet?

Vi har endel ull fra reflex. Like bra som mye annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull, fleece og yttertøyet er bra etter min erfaring.

Anonymkode: 43ad7...ba9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Reflex er helt greit i kvalitet, regntøyet og yttertøy er veldig bra.. Merket har eksistert i flere år, men nå  er det Barnas Hus sitt eget merke.

Anonymkode: 4f1cd...4db

Og at det er ekstra billig nå skyldes jo at det er salg, 50 %. 149 og 199 pr del for flleece og ull er ikke spesielt billig, ok kvalitet til midt på treet pris.

Anonymkode: 4f1cd...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mine var små så brukte jeg bare Reflex sitt regntøy til de, var superfornøyd. Det er noen år siden, men vil tro at kvaliteten er like god.

Reflex hadde en foret regndress som var veldig fin til høst og vårbruk, den var i tillegg heldress. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regntøy og fleece synest jeg er OK, ulltøyet går det fort hull i! 

Anonymkode: a213b...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både vinterdress, parkdress, fleeceklær, ullklær, luer og votter av Reflex. Veldig fornøyd med det merket. Ser ikke vitsen med å betale mange hundrelapper for en ullbody/genser. Blir hardt brukt i barnehagen likevel. 

Anonymkode: 7f206...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med reflex. Har prøvd parkdresser, allværsjakker, fleece, og er veldig fornøyd. Parkdressen var mye brukt i skikkelig vått sølevær, og etter en sesong var det nesten ikke spor etter slitasje.Og ungen ble ikke våt gjennom stoffet.
Noen merker så betaler man jo for at det er nemlig det merket, ikke nødvendigvis for kvaliteten. Reflex er ikke et merke man betaler ekstra for pga det står reflex på det. Men er gode klær for ikke den merkekresne :) 

Anonymkode: d7e70...b66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...