SoWhat? Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hverdag igjen. Jeg våkner til å jobbe videre med det jeg egentlig har holdt på med i hele påsken og ser fram mot det. Hva med dere?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Hverdag igjen. Jeg våkner til å jobbe videre med det jeg egentlig har holdt på med i hele påsken og ser fram mot det. Hva med dere? Øh ok? Nei jeg våkner i semga mi og skal på jobb da? Anonymkode: ff3d4...1f5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Håper å våkne uthvilt etter en god natt med søvn. Noe som er veldig mangelvare for meg. Ellers håper jeg våkne smertefri til atter en dag som sykmeldt. Er veldig lei av å ikke få sove, smerter og sliten hele tiden. Anonymkode: f3c8d...6f1 1
SoWhat? Skrevet 2. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper å våkne uthvilt etter en god natt med søvn. Noe som er veldig mangelvare for meg. Ellers håper jeg våkne smertefri til atter en dag som sykmeldt. Er veldig lei av å ikke få sove, smerter og sliten hele tiden. Anonymkode: f3c8d...6f1 Håper ønsket går i oppfyllelse!
GammelSierraFan Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Regner med å våkne til vekkerklokken, mannen ved siden av meg, en halvtimes tid på å få dovendyrene mine opp av sengen, lage frokost, etc. etc., før jeg til slutt setter meg bak rattet og til slutt banner og steiker langs Ringveien. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Først av alt håper jeg at jeg våkner. Man skal ikke ta det for gitt, og dessuten har jeg en del jeg skulle ha gjort. Men jeg kommer til å våkne av to små (som ikke er så alt for små lenger) som kommer krypende oppi senga med meg. Så er det hverdag med skole og barnehage igjen, og jeg vet allerede nå at jeg kommer til å være forbanna på meg selv fordi jeg ikke har lagt frem klær og utstyr til i morgen. Alt som normalt, altså Anonymkode: 702c1...1f3 2
lipglossy Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 Våkner 09-10, ligger i en time i senga og bare slapper av, fordi jeg kan pga lesedager. Så blir det eksamensøving resten av dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #10 Skrevet 3. april 2018 Våkner tidlig, så blir det frokost, kjapp dusj og så pakke siste rest før en tar turen til flyplassen. Goodbye Norway i 6 uker. Anonymkode: e20f6...825 1
Gjest Konditorfrue Skrevet 3. april 2018 #11 Skrevet 3. april 2018 På 2.4.2018 den 20.11, AnonymBruker skrev: Håper å våkne uthvilt etter en god natt med søvn. Noe som er veldig mangelvare for meg. Ellers håper jeg våkne smertefri til atter en dag som sykmeldt. Er veldig lei av å ikke få sove, smerter og sliten hele tiden. Anonymkode: f3c8d...6f1 Klem fra meg 💜
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #12 Skrevet 3. april 2018 Våkner til en vekkerklokke som har ringt i en time før jeg våkner, i tillegg til ti alarmer på mobilen, alle med forskjellig ringelyd. Dårlig start på dagen som vanlig, har ti minutter på meg før jeg må hive meg i bilen. Anonymkode: cb9b3...a00 1
Nappetass1 Skrevet 4. april 2018 #14 Skrevet 4. april 2018 Imorgen våkner jeg til bøtteregn, vind og time på sykehuset, deretter en lang jobbdag og masse kaffe. 1
SoWhat? Skrevet 4. april 2018 Forfatter #15 Skrevet 4. april 2018 3 minutter siden, Mari Y skrev: Death metal Er det du som bor i nabohuset? Spill i vei!
SoWhat? Skrevet 4. april 2018 Forfatter #16 Skrevet 4. april 2018 På 2.4.2018 den 23.55, AnonymBruker skrev: Migrene Anonymkode: 1a9e9...e98 God bedring!
cleangal Skrevet 4. april 2018 #17 Skrevet 4. april 2018 Forhåpentligvis ikke til den spesielle ringelyden som i 99 % av tilfellene betyr at sjefen har rota med vaktlistene (igjen) og trenger folk (dvs meg) et eller annet sted for en time siden. Litt mindre snø enn jeg våknet til i dag hadde også vært greit.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #18 Skrevet 4. april 2018 Kommer til å våkne med en utslitt kropp som knapt har sovet hele natten og er full av smerter. Kommer til å bruke noen timer i senga før utmattelse og smertene er håndterlig nok til at jeg klarer å komme meg på do. Syv år på rad har dagene mine startet slik, så man ville vel tro jeg var vant til det. Men det er likevel vanskelig å godta at livet mitt er sånn mens vennene mine snart går inn i russetiden. Anonymkode: 7b908...beb
Mari Y Skrevet 4. april 2018 #19 Skrevet 4. april 2018 18 minutter siden, SoWhat? skrev: Er det du som bor i nabohuset? Spill i vei! Har som regel hodetelefoner og bor i leilighet 😉 1
Troll! Skrevet 4. april 2018 #20 Skrevet 4. april 2018 29 minutter siden, Mari Y skrev: Death metal 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå