AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Hei! Jeg har en ff, men vårt «sexforhold» har dabbet litt av fordi vi ikke har steder å være. Vi bor begge hjemme, går på skole, jobber, trener osv. Så tiden er også bittelitt knapp. Han syns det er veldig kleint å ha sex hjemme når familien er tilstede pga lyder og kleint å møte dem. Og bilen har vi også prøvd, det fungerer men vil gjerne ha noen andre steder også. så lurer på om dere har litt bedre fantasi enn oss, om hvor vi kan ha sex? Anonymkode: c314d...53d
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Har hatt masse sex ved vannet og i skogen selv. Er helt topp og blir veldig kåt av det 😊 test det dere👍 Anonymkode: 7363a...c9d
Tibbie Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Det er snart sommer. Da har dere mange muligheter! Kan det være aktuelt å leie motellrom? AirBnB?
Hadley Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Vennligst ikke gjør det i sykkelboden i borettslaget. Jeg fersket et par der en gang jeg skulle hente sykkelen min. Det var pinlig for alle. 1
Apekatten Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 Nå når det blir varmere ute finnes det et hav av muligheter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå