AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #21 Skrevet 2. april 2018 Det eneste en mann klarer som jeg ikke får til er å stå å pisse. Herregud så teit du er TS. Du fremstår som needy og desperat. Anonymkode: cf0bc...bfc 2
Gjest Era Vulgaris Skrevet 2. april 2018 #22 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå var aldri TS sitt innlegg om du personlig trenger en mann i ditt eget privatliv, men at uten menn hadde ikke samfunnet gått rundt og mye fremdrift hadde stoppet opp. Anonymkode: b972c...7c2 Jeg tolket ikke innlegget slik. I så måte trenger samfunnet begge kjønn for å fungere. Jeg har aldri forstått denne kvinner mot menn-holdningen som eksisterer på KG. Vi er faktisk gjensidig avhengig av hverandre, enten folk vil innse det eller ikke. At man føler behov for å trykke det ene kjønnet ned for å opphøye det andre, er for meg helt uforståelig.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #23 Skrevet 2. april 2018 Det er ikke to t'er i ytre. Sorry, bare måtte. Anonymkode: cfa18...498
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #24 Skrevet 2. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nå var aldri TS sitt innlegg om du personlig trenger en mann i ditt eget privatliv, men at uten menn hadde ikke samfunnet gått rundt og mye fremdrift hadde stoppet opp. Anonymkode: b972c...7c2 Det var det, ellers hadde han skrevet samfunnet trenger menn. Kvinner trenger ikke menn i privatlivet sitt, men samfunnet trenger menn. Og kvinner. Og barn. Anonymkode: 7b3f4...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #25 Skrevet 2. april 2018 Men nå skriver Ts dette inne på singelliv og datingforumet, skjønner ikke helt hvorfor? OK, menn trengs i samfunnet, skjønner heller ikke hvorfor han trenger å påpeke det heller? Er ikke det selvsagt? Men kvinner trenger ikke enn mann som livspartner. Anonymkode: 81979...2e4 2
bortebra Skrevet 2. april 2018 #26 Skrevet 2. april 2018 Her var det mye hummer og kanari blanda sammen, som vel slår beina under påstanden om at man som mann har bedre logisk sans. (Dersom ikke ts skulle vise seg å være kvinne). Jeg begriper ikke denne besettelsen ved kjønn, og det å sette dem opp mot hverandre. At jeg (som kvinne) var best i kullet i matematikk og språkfag, beviser ingenting annet enn at jeg var bedre enn den gruppa jeg studerte sammen med. Slikt er og blir anekdoter. Det må være veldig hemmende å gå rundt og tolke verden med sånne begrensende formeninger om hva et menneske er. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #27 Skrevet 2. april 2018 29 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Finnes mye bra i plastikk! Naturlig er best. Anonymkode: a288b...79c
Gjest Era Vulgaris Skrevet 2. april 2018 #29 Skrevet 2. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturlig er best. Anonymkode: a288b...79c Det er person- og situasjonsbetinget
Xcase33 Skrevet 2. april 2018 #30 Skrevet 2. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, altså ........ Det som slo meg nå da jeg leste innlegget ditt var vel at man egentlig ikke skal kritisere andre, for man har jo så mange feil selv...? Er samfunnet blitt så sinnssykt falskt nå eller? Det er jo helt greit å være falskt, men det er jo ikke alle som har lyst til å være falsk. Anonymkode: 97c4d...8e5 Åhh? hva var det du er uenig med i mitt innlegg da ? den skjønte jeg ikke helt.
Lee Jones Skrevet 2. april 2018 #31 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er klart at en 7åring som ikke er ferdig utviklet mentalt ikke vil ha samme score som en 25åring, så her viser du at du selv trolig ikke scorer høyt på noen IQ test dessverre. Å studere kan lære deg mange nye måter å se på ting og det kan tilføre deg KUNNSKAP, noe som på ingen måte må forveksles med INTELLIGENS. At utdanning henger sammen med intelligens er det ingen belegg for å hevde og det har på ingen måte noen innvirkning på din intelligens, så resten av innlegget ditt her faller litt fra hverandre. Anonymkode: b972c...7c2 En 7-åring utvikler seg mental sett fordi de lærer gjennom livet. Når man lærer gjennom skole og utdanning får en inn mye mer og mye mer effektivt enn å lære gjennom livets skole. Hvorfor tror du vi har skole? Intelligens og IQ er ikke det samme, men har en god korrelasjon.
SunnivaOslo Skrevet 2. april 2018 #32 Skrevet 2. april 2018 Man kan vel også si at feks japanske menn er overlegne norske menn? Siden japanerne er fremme med så og si all teknologi mens Norge henger bak? Vi skaper lite,vi bare kjøper det andre har skapt.. Samfunnet trenger alle og ja,generelt sett kan menn løfte tyngre enn kvinner,selvom det finnes pinglemenn og muskuløse damer,hva er galt med å si det? Generelt sett så er kvinner ner utholdne på smerte enn menn,men det finnes pingledamer og seige menn. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #33 Skrevet 2. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det eneste en mann klarer som jeg ikke får til er å stå å pisse. Herregud så teit du er TS. Du fremstår som needy og desperat. Anonymkode: cf0bc...bfc WOW!!! Jeg er jente og jeg klarer å tisse stående. You SUCK! Men det er kanskje litt grisete så da kan du se for deg en vakker tissestråle komme fra min mus. Gjerne rosa med glitterpartikler i. Så blir alt plutselig bedre. Og urinen min, jeg mener, blomstervannet mitt, dufter som en blomst som jeg har funnet på som heter Peoner. Ja, jeg fant det på helt selv. Ingen har lært meg det. Peonen hvisket det i øret mitt i blomsterbutikken, så kvinnelig er jeg, den sa: hei. jeg er en peon. kjøp meg Og jeg tenkte at, stakkars blomst, så trist og ensom. Du trenger et hjem, tenkte jeg. Så, jeg løftet blikket mitt opp mot alle og sa: denne blomsten er min! den snakket til meg. Og alle gjorde det de burde gjøre, applaudere og virkelig elske denne unike, kvinnelige opplevelsen jeg hadde. PS, jeg kjøpte en sånn sjokoladehjerte de har der og, den gav jeg til peonen, men peonen gav den til meg... SÅ OMTENKSOMT?! Jeg prøvde å fortelle peonen at peonen kunne få sjokoladen, men peonen ville ikke ha den ... så jeg prøvde å friste den med en DIOR-kjole i stedet for? Men Peonen rettet på seg og meddelte: ehem, jeg tror jeg er lykkelig bare jeg får bruke min siste tid på deg. Du kan tro jeg måpet.... Jeg bestemte meg for å oppfylle blomstens ønske, og den havnet i en vase. Den lekreste vasen som finnes, fikk den utlånt fra selveste Eremitasjen... Peonen skrev et kjærlighetsdikt til meg, men det er hemmelig. Gir ikke alt fra meg. Får være grenser. Anonymkode: 97c4d...8e5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #34 Skrevet 2. april 2018 5 timer siden, Helena! skrev: Nei, kvinner trenger ikkje menn.. og menn trenger ikkje kvinner.. vi lever i 2018.. eg er kvinne med leilighet, bil og lederstilling i mannsdominert bransje.. klar med fint aleine og nei alle menn er ikkje flinke i logikke eller tyngeløft.. Kommer ikke unna det faktum at menn er født med helt andre foutsetninger fysisk enn kvinner. Er derfor mannlig sport genererer mye mere penger og holder mye høyere nivå. Man kan ikke "lyve" om fakta. En mann er i gjennomsnitt langt mere overlegen en kvinne enn motsatt. Andre ting som logikk osv er helt individuelt selv om man kan finne trekk ved at enkelte ting har noen lettere for enn andre. Største forskjellen i mine øyne er at damer er mere styrt av følelser og det fysiske. Anonymkode: 59f16...44a
havfruen91 Skrevet 5. april 2018 #35 Skrevet 5. april 2018 På 2.4.2018 den 22.33, AnonymBruker skrev: Kommer ikke unna det faktum at menn er født med helt andre foutsetninger fysisk enn kvinner. Er derfor mannlig sport genererer mye mere penger og holder mye høyere nivå. Man kan ikke "lyve" om fakta. En mann er i gjennomsnitt langt mere overlegen en kvinne enn motsatt. Andre ting som logikk osv er helt individuelt selv om man kan finne trekk ved at enkelte ting har noen lettere for enn andre. Største forskjellen i mine øyne er at damer er mere styrt av følelser og det fysiske. Anonymkode: 59f16...44a Menn er generelt meir overlegne? Menn ligger på topp og bunn i dei fleste målinger, kvinner som gruppe gjøre det generelt bedre enn menn gjennomsnitt.. noe som viser igjen på høgre utdanning der kvinner gjøre bedre enn menn.. at idrett stjernene gjøre det bedre er og eit dårlig argument, eg jobber med mannen i gata og dei har konstant helseplager.. som regel knyttet til livsstilen.. at kvinner er meir «følelse» styret er eit udatert tankegangen, kvinner er generelt berre å vurder alle sider av saken. Og handler ikkje utlukket på «sånn har vi alltid gjort det» eller SKAL ha det på sin måte.. og til slutt debatten handler om kvinner trenger menn.. og nei det gjør vi ikkje, klare fint å ta alle tunge løfte eg trenger..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå