AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Først, bare så det er sagt, jeg elsker kvinner,,,, særlig slanke og vakre, som også er smarte, ambisiøse og intelligente. Har alltid hatt slike ved min side gjennom hele livet. Men på mange områder er kvinner totalt underlegne menn. Særlig når det kommer til den type logisk og rasjonell tenking som er nødvendig for forståelse og da særlig "kjerne" utvikling av mekanikk, teknologi, programvare osv. For ikke å snakke om diagnoser av feil og problemer innen slike områder. Dette er grunnlaget for hele vår infrastruktur og sivilisasjon, og domineres fullstendig av menn, tett innpå 99%. Kvinner kan samtidig være dyktigere enn menn på mange andre områder, særlig der sosiale sammenhenger innvirker, ledelse / strategi osv. men også mye grunnforskning hvor type prøve-feile eksperimenter gjentas, analyseres og dokumenteres i det uendelige. Blant kvinnene jeg har tilbrakt livet sammen med, har det også vært de som har nådd helt til topps, og er velkjente navn i Norge. Allikevel, uansett hvor dyktige og smarte de har vært, har det alltid kortsluttet litt her og der, når det kommer til den type logisk tenking som nevnt ovenfor. En annen ting som særlig mange kvinner, men også menn, mangler forståelse for er; utdannelse. De tror at man blir smartere av utdannelse, hvilket er en total misforståelse. Utdannelse er som å dressere en hund, den kan lære noen nye triks, men smartere blir den ikke. En som er "smart" er smart uansett utdannelse, men kan inneha mer ressurser etter en utdannelse. En som ikke er "smart" er fremdeles ikke smart etter en utdannelse, men kan utføre flere oppgaver, basert på den kunnskap utdannelsen har tilført. Så kvinner behøver menn,,, og selvfølgelig vil nesten enhver mann ha en kvinne, om han kan klare å finne en. "Det yttre gir det indre en sjans, det indre gir det yttre sin glans.” Anonymkode: 6ce93...c79 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først, bare så det er sagt, jeg elsker kvinner,,,, særlig slanke og vakre, som også er smarte, ambisiøse og intelligente. Har alltid hatt slike ved min side gjennom hele livet. Hele innlegget ditt var kvalmt, men dette var kvalmest. Anonymkode: 1f1de...fb4 15
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Just now, AnonymBruker said: Hele innlegget ditt var kvalmt, men dette var kvalmest. Anonymkode: 1f1de...fb4 Enig med deg. Selv om han prøver å sukre det litt. Anonymkode: f55b2...511 4
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 Jeg tror de fleste kvinner og menn greier seg fint uten det motsatte kjønn.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men på mange områder er kvinner totalt underlegne menn. Anonymkode: 6ce93...c79 Kom deg vekk fra forumet din mannsjåvinist! Anonymkode: fc5b8...93d 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #7 Skrevet 2. april 2018 Gleder meg til påska er over. Anonymkode: 84fc6...54c 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #8 Skrevet 2. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Kom deg vekk fra forumet din mannsjåvinist! Anonymkode: fc5b8...93d Mener du at kvinner kan løfte like tungt som menn? Hvorfor mener du det er mannsjåvinistisk å påpeke at de ikke kan det? Anonymkode: 4b619...e29 3
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 2. april 2018 #9 Skrevet 2. april 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom deg vekk fra forumet din mannsjåvinist! Anonymkode: fc5b8...93d Man er ikke mannsjåvinist fordi man påpeker at det er ting menn gjør bedre enn kvinner. Det er faktisk ting menn gjør bedre enn kvinner. Akkurat som det er ting kvinner gjør bedre enn menn. Og påpeke at et kjønn gjør noe bedre enn det andre kjønnet er ikke det samme som å si at man hater det motsatte kjønn. Men når jeg påpeker dette gjør vel det meg vel til en ondskapsfull kvinnehatende mannsjåvinist.
Lee Jones Skrevet 2. april 2018 #10 Skrevet 2. april 2018 Innlegget ditt er fult av feil TS så jeg gadd ikke lese mer enn to avsnitt og litt på slutten. Du har vel ikke utdannelse selv og derfor kommer med dine påstander. Hvorfor tror du folk tar utdannelse om det ikke er for å tilegne seg kunnskap og bli smartere. Vil du få samme resultat på en IQ-test når du er 7år som når du er 25år og har master? At kvinner er mindre logiske enn menn er også noe som du har dratt ut av hodet ditt. Studier viser feks at kvinner får jevnt over bedre resultat på finansiell investering enn menn, kvinner tar mer utdannelse og bør jo sånn sett være smartere enn menn. Så vidt jeg forstår er det også slik at forskere har klart å manipulere slik at et egg kan bli befruktet uten en mann. Der gjør at kvinner fint kan klare seg uten menn. I vår tid og i fremtiden vil vi nok i større grad se at kvinner er sammen med menn fordi det er frivillig fra kvinnens side og ikke fordi det må til for å føre menneskeheten videre. 8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #11 Skrevet 2. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mener du at kvinner kan løfte like tungt som menn? Hvorfor mener du det er mannsjåvinistisk å påpeke at de ikke kan det? Anonymkode: 4b619...e29 Det er ikke det han påpeker. Han sier at det gjelder logisk og rasjonell tenking som er nødvendig for forståelse og da særlig "kjerne" utvikling av mekanikk, teknologi, programvare. Det stemmer jo ikke, det er kvinner som står bak mange programvarer og teknologi og mange svært avanserte teknologiske mekanismer. Det var kvinner som stod bak verdens første operativsystem, en kvinne som oppfant algoritmen som gjorde at en computer kunne fungere som en computer, og verdens første dataprogrammerer var en kvinne. Forøvrig er det mange kvinner som kan løfte mer enn mange menn også. Anonymkode: fc5b8...93d 6
havfruen91 Skrevet 2. april 2018 #12 Skrevet 2. april 2018 Nei, kvinner trenger ikkje menn.. og menn trenger ikkje kvinner.. vi lever i 2018.. eg er kvinne med leilighet, bil og lederstilling i mannsdominert bransje.. klar med fint aleine og nei alle menn er ikkje flinke i logikke eller tyngeløft.. 6
Xcase33 Skrevet 2. april 2018 #13 Skrevet 2. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Først, bare så det er sagt, jeg elsker kvinner,,,, særlig slanke og vakre, som også er smarte, ambisiøse og intelligente. Har alltid hatt slike ved min side gjennom hele livet. Men på mange områder er kvinner totalt underlegne menn. Særlig når det kommer til den type logisk og rasjonell tenking som er nødvendig for forståelse og da særlig "kjerne" utvikling av mekanikk, teknologi, programvare osv. For ikke å snakke om diagnoser av feil og problemer innen slike områder. Dette er grunnlaget for hele vår infrastruktur og sivilisasjon, og domineres fullstendig av menn, tett innpå 99%. Kvinner kan samtidig være dyktigere enn menn på mange andre områder, særlig der sosiale sammenhenger innvirker, ledelse / strategi osv. men også mye grunnforskning hvor type prøve-feile eksperimenter gjentas, analyseres og dokumenteres i det uendelige. Blant kvinnene jeg har tilbrakt livet sammen med, har det også vært de som har nådd helt til topps, og er velkjente navn i Norge. Allikevel, uansett hvor dyktige og smarte de har vært, har det alltid kortsluttet litt her og der, når det kommer til den type logisk tenking som nevnt ovenfor. En annen ting som særlig mange kvinner, men også menn, mangler forståelse for er; utdannelse. De tror at man blir smartere av utdannelse, hvilket er en total misforståelse. Utdannelse er som å dressere en hund, den kan lære noen nye triks, men smartere blir den ikke. En som er "smart" er smart uansett utdannelse, men kan inneha mer ressurser etter en utdannelse. En som ikke er "smart" er fremdeles ikke smart etter en utdannelse, men kan utføre flere oppgaver, basert på den kunnskap utdannelsen har tilført. Så kvinner behøver menn,,, og selvfølgelig vil nesten enhver mann ha en kvinne, om han kan klare å finne en. "Det yttre gir det indre en sjans, det indre gir det yttre sin glans.” Anonymkode: 6ce93...c79 Enig i mye av det du skriver ....men kjønnene utfyller hverandre og at kvinner er totalt underlegne menn på noen områder så kan man si det samme motsatt Noe du egentlig burde nevnt... Det finnes mange typer IQèr innen ulike kjerneområder. Har man lett for å rote seg vekk, så har man dårlig stedsforståelse og evner ikke særlig å orientere seg verken etter kompass, kart osv. Joda man kan virke dum sånn sett, men kan ha en høyt utvikla forståelse for matematikk, språk, taktisk tankegang osv. Men ikke sikkert at en er så god med hammeren rent praktisk. Du finner mange flinke bilmekanikere, selv om de evner å reflektere like lite som gullfisken i glassbollen. Alle er god til noe....det er derfor du skal legge ned litt innsats i å kjenne nye mennesker rundt deg og finne ut hvem du bør spør om hva. Særlig ikke være den som tror du vet best i en gruppe, fordi du føler deg smartere enn alle andre. Selv dem du ikke liker bør du respektere at nok kan ting du ikke kan. Mange kulturer henger litt tilbake der iforhold til det å f.eks ikke respektere innspill fordi det kommer fra et kvinnfolk. Så er det vel igjen ikke de kulturene som er ivrigst på den rakettforskningen heller da 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #14 Skrevet 2. april 2018 Okay Jeg vil heller være med en mann som tenker stort og som lar meg være stor, for at han skal forstå meg er det virkelig av interesse at han forstår de grunnleggende mekanismene, fremfor å være en hysterisk kjerring som ødelegger alt ved å skulle ha kontroll. En ussel form for kontroll. Hvem ville likt å se en 30 år gammel mann kontrollere maurekolonien sin på 10 stk maur? Sitte der dagen lang og liksom kontrollere maurenes atferd... hahahaha. Det er jo slik kvinner er... æsj. Nei, 10 stk er ikke nok. 10 stk er 2-åring-nivå. Kommer aldri noensinne til å forstå hvordan mennesker går rundt med slike enorme definisjonsmuligheter. fremfor alle disse smålige folkene som går rundt og blir kvalm for alt mulig. som om kvalmen deres er av interesse for andre. folk har virkelig store tanker om seg selv. Det er vel det jeg sliter med mest. Alle menneskene uten noe forståelse, men med et ansikt som sier "jai forstå?" og så, KVALMT, må man late som at det stemmer! uten logikk kommer man virkelig ikke langt... hehe.. hjelp!!!! Dessuten er logikk kult og kjølig. Alt annet enn drama. % men logikk er jo mer slitsomt og krever mer selvdisiplin. følelser er jo bare første skansen og det føles jo riktig da så da er det jo riktig, siden det føles riktig. HERREGUD. Jeg har lyst til å bryte meg inn i en MOTEFORRETNING fordi det føles RIKTIG. det føles mye riktigere at de klærne sitter på meg, fremfor en kjerring med fæl figur og som ikke hjelper noen som helst i verden ved å trippe rundt på labbene sine. ikke kunne hun kjøpt den kule jakken til en som virkelig ville sett fabulous ut, nei, hun kjøper den til SEG SELV. ÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSJJJJJJJJJJJJJ!!!!!! Anonymkode: 97c4d...8e5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #15 Skrevet 2. april 2018 23 minutter siden, Xcase33 skrev: Enig i mye av det du skriver ....men kjønnene utfyller hverandre og at kvinner er totalt underlegne menn på noen områder så kan man si det samme motsatt Noe du egentlig burde nevnt... Det finnes mange typer IQèr innen ulike kjerneområder. Har man lett for å rote seg vekk, så har man dårlig stedsforståelse og evner ikke særlig å orientere seg verken etter kompass, kart osv. Joda man kan virke dum sånn sett, men kan ha en høyt utvikla forståelse for matematikk, språk, taktisk tankegang osv. Men ikke sikkert at en er så god med hammeren rent praktisk. Du finner mange flinke bilmekanikere, selv om de evner å reflektere like lite som gullfisken i glassbollen. Alle er god til noe....det er derfor du skal legge ned litt innsats i å kjenne nye mennesker rundt deg og finne ut hvem du bør spør om hva. Særlig ikke være den som tror du vet best i en gruppe, fordi du føler deg smartere enn alle andre. Selv dem du ikke liker bør du respektere at nok kan ting du ikke kan. Mange kulturer henger litt tilbake der iforhold til det å f.eks ikke respektere innspill fordi det kommer fra et kvinnfolk. Så er det vel igjen ikke de kulturene som er ivrigst på den rakettforskningen heller da Nei, altså ........ Det som slo meg nå da jeg leste innlegget ditt var vel at man egentlig ikke skal kritisere andre, for man har jo så mange feil selv...? Er samfunnet blitt så sinnssykt falskt nå eller? Det er jo helt greit å være falskt, men det er jo ikke alle som har lyst til å være falsk. Anonymkode: 97c4d...8e5
Era Vulgaris Skrevet 2. april 2018 #16 Skrevet 2. april 2018 Jeg klarer meg helt fint uten noen mann, jeg, og det har jeg alltid gjort. Forhold suger meg tom for energi. Jeg kan ikke komme på en eneste ting jeg trenger en mann til, faktisk. 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #17 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, Era Vulgaris skrev: Jeg klarer meg helt fint uten noen mann, jeg, og det har jeg alltid gjort. Forhold suger meg tom for energi. Jeg kan ikke komme på en eneste ting jeg trenger en mann til, faktisk. Jeg vet om en ting du trenger en mann til. Anonymkode: a288b...79c
Era Vulgaris Skrevet 2. april 2018 #18 Skrevet 2. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om en ting du trenger en mann til. Anonymkode: a288b...79c Finnes mye bra i plastikk! 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #19 Skrevet 2. april 2018 1 hour ago, Lee Jones said: Innlegget ditt er fult av feil TS så jeg gadd ikke lese mer enn to avsnitt og litt på slutten. Du har vel ikke utdannelse selv og derfor kommer med dine påstander. Hvorfor tror du folk tar utdannelse om det ikke er for å tilegne seg kunnskap og bli smartere. Vil du få samme resultat på en IQ-test når du er 7år som når du er 25år og har master? At kvinner er mindre logiske enn menn er også noe som du har dratt ut av hodet ditt. Studier viser feks at kvinner får jevnt over bedre resultat på finansiell investering enn menn, kvinner tar mer utdannelse og bør jo sånn sett være smartere enn menn. Så vidt jeg forstår er det også slik at forskere har klart å manipulere slik at et egg kan bli befruktet uten en mann. Der gjør at kvinner fint kan klare seg uten menn. I vår tid og i fremtiden vil vi nok i større grad se at kvinner er sammen med menn fordi det er frivillig fra kvinnens side og ikke fordi det må til for å føre menneskeheten videre. Det er klart at en 7åring som ikke er ferdig utviklet mentalt ikke vil ha samme score som en 25åring, så her viser du at du selv trolig ikke scorer høyt på noen IQ test dessverre. Å studere kan lære deg mange nye måter å se på ting og det kan tilføre deg KUNNSKAP, noe som på ingen måte må forveksles med INTELLIGENS. At utdanning henger sammen med intelligens er det ingen belegg for å hevde og det har på ingen måte noen innvirkning på din intelligens, så resten av innlegget ditt her faller litt fra hverandre. Anonymkode: b972c...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #20 Skrevet 2. april 2018 Just now, Era Vulgaris said: Finnes mye bra i plastikk! Nå var aldri TS sitt innlegg om du personlig trenger en mann i ditt eget privatliv, men at uten menn hadde ikke samfunnet gått rundt og mye fremdrift hadde stoppet opp. Anonymkode: b972c...7c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå