AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Del Skrevet 2. april 2018 Hei, jeg er litt usikker på om denne bør ligge her eller under kropp og helse, men prøver her. Vi har fått noe rødt støv/pulver i kjøleskapet vårt. Det ser ut til å komme ut fra noen ventiler i bakkant. Før vi dro på ferie vasket jeg kjøleskapet med klorvann, kastet det meste av maten. Når vi kom hjem så det slik ut. Er det noen som har vært borti noe lignende? Går ut fra at det er en form for mugg, men ikke sett det før. Tenker vel egentlig at kjøleskapet må kastes? Vet ikke hvordan jeg skal få rengjort bak panelet der, og vet ikke hva som forårsaker muggen heller. Anonymkode: b7ba5...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Del Skrevet 2. april 2018 Det kjøleskapet tror jeg helt bestemt at er modent for søpla. Jeg betviler, men ser muligheten for, at det kan være rust bak kjøleelementet/den platen du ser ut til å ha i bakkant. Når skapet starter og stopper og starter igjen så kan det som er bak platen ristes løst og falle ned i skapet. Muggsopp pleier ikke å komme i pulverform slik en får inntrykk av i bilde to. Derfor er jeg usikker på om det er mugg. Hva skjer dersom du legger en tape over innholdet både der det ser ut til å være pulver, og der det er mest, og rykker tapen raskt av? Følger da omtrent alt med på tapen eller bare overflaten? Er det mugg, så lukter det mugg og da bør du dog lukke døra og ikke eksprimentere med tape slik jeg spør. Klarer du å få kameralinsen bak slik at du får tatt bilde opp over bak platen? Anonymkode: 64d60...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Del Skrevet 2. april 2018 En ting til. Får du dratt skapet frem og sett hvordan det ser ut på dryppskålen opp på den sorte motoren? Anonymkode: 64d60...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junbjo Skrevet 5. september 2018 #4 Del Skrevet 5. september 2018 Hei. Jeg fant denne tråden og er SVÆRT interessert i å høre hva dette var. Vi har akkurat det samme kjøleskapet, ser jeg av bildet, og akkurat det samme rødbrune "pulveret" som ser ut til å komme ut fra de lukene mellom hyllene. Blir veldig takknemlig for raskt svar. MVH Junbjo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 #5 Del Skrevet 7. september 2018 Hei, TS her. Glemte helt av å svare i denne tråden! Det røde pulveret skyldes rust på gitteret på baksiden. Ikke mulig å gjøre noe med på vårt kjøleskap iallefall. Det er ikke farlig, men ser ikke bra ut og før eller siden vil rustpulveret tette for dreneringen av kondensvann osv. Vårt kjøleskap var av merke Beko, og det er visst enkelte modeller fra Beko som har dette problemet. Har snakket med en jeg kjenner som hadde samme problem og han fikk reklamert uten problemer. Vårt kjøleskap fulgte med huset og er nok for gammelt til å reklamere på. Anonymkode: b7ba5...888 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannsomlurerpånoe Skrevet 16. februar 2019 #6 Del Skrevet 16. februar 2019 I dag oppdaget vi akkurat det samme på vårt Beko kjøleskap! Det har stått til lagring 2 måneder, men døren har stått litt åpen hele tiden. Vi skulle ta det i bruk igjen i dag, men det var fullt av dette røde pulveret som kom ut av ventilene og i den plastbeholderen som ligger bak kjøleskapet over kompressoren. Har returnert det til forhandler. Får se hva de sier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karl Henry Skrevet 6. mars 2019 #7 Del Skrevet 6. mars 2019 Hei... Jeg har det samme kjøleskapet og det samme problemet... Skapet er 3-4 år gammelt. Det hadde vært fint med tilbakemelding fra dere som sliter med det samme. Dette må da være en reklamasjonssak. Bildet viser bare litt av det kanel-lignende pulveret. Jg støvsuge før jeg kom på å ta bilde. KH 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannsomlurerpånoe Skrevet 6. mars 2019 #8 Del Skrevet 6. mars 2019 Mitt Beko kjøleskap var litt over 2 år gammelt. Fikk omlevering på reklamasjon. Før jeg leverte kjøleskapet på reklamasjon løsnet jeg på platen bak i kjøleskapet. Synet bak den var ikke akkurat vakkert. Anbefaler å ikke bruke kjøleskapet lenger hvis man oppdager dette. Vet ikke hva pulveret er, men det ser ut som noe biologisk, og jeg ville ikke brukt støvsugeren på dette får så å få det inni den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #9 Del Skrevet 6. mars 2019 5 minutter siden, Mannsomlurerpånoe skrev: Mitt Beko kjøleskap var litt over 2 år gammelt. Fikk omlevering på reklamasjon. Før jeg leverte kjøleskapet på reklamasjon løsnet jeg på platen bak i kjøleskapet. Synet bak den var ikke akkurat vakkert. Anbefaler å ikke bruke kjøleskapet lenger hvis man oppdager dette. Vet ikke hva pulveret er, men det ser ut som noe biologisk, og jeg ville ikke brukt støvsugeren på dette får så å få det inni den. Ts skrev at det var rust. På 7.9.2018 den 14.37, AnonymBruker skrev: Hei, TS her. Glemte helt av å svare i denne tråden! Det røde pulveret skyldes rust på gitteret på baksiden. Ikke mulig å gjøre noe med på vårt kjøleskap iallefall. Det er ikke farlig, men ser ikke bra ut og før eller siden vil rustpulveret tette for dreneringen av kondensvann osv. Vårt kjøleskap var av merke Beko, og det er visst enkelte modeller fra Beko som har dette problemet. Har snakket med en jeg kjenner som hadde samme problem og han fikk reklamert uten problemer. Vårt kjøleskap fulgte med huset og er nok for gammelt til å reklamere på. Anonymkode: b7ba5...888 Anonymkode: b2d1c...cc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #10 Del Skrevet 8. mars 2019 På 6.3.2019 den 15.15, Karl Henry skrev: Hei... Jeg har det samme kjøleskapet og det samme problemet... Skapet er 3-4 år gammelt. Det hadde vært fint med tilbakemelding fra dere som sliter med det samme. Dette må da være en reklamasjonssak. Bildet viser bare litt av det kanel-lignende pulveret. Jg støvsuge før jeg kom på å ta bilde. KH Jeg har nettopp vært i butikken jeg kjøpte mitt Beko-kjøleskap med lignende bilder av mitt, det er reklamasjon! Ta kontakt med butikken der du har kjøpt det og hør hva du må gjøre! Jeg må ringe et sted for å bestille besøk av en serviceperson. Anonymkode: c3387...51e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå