Gå til innhold

Hvordan sminke/dekke over arr?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen snille sjeler der ute som har noen gode råd for hvordan å dekke over arr. Da tenker jeg mest på bikinisesongen. Jeg har flere arr helt øverst på låret, og vil ikke at folk skal se dem. Skal til syden i sommer, men begynner allerede nå å planlegge dette. 

Har gått til innkjøp av noen "full-cover-foundation", men det blir jo ikke da vanntett. Noen som har et godt tips til hvordan dekke over, i tillegg til at det er vannfast? Hadde satt stor pris på ha muligheten til å bade sammen med de andre uten å måtte skjemmes. Da hadde jeg blitt evig takknemlig:))

Anonymkode: 3c7df...cde

Videoannonse
Annonse
Gjest Cocosa
Skrevet

Jeg har masse arr på kroppen, men bryr meg ikke. Ha på litt ekstra sterk solkrem, så blir de ikke røde. Skulle jeg likevel ønske å skjule dem, vil jeg tro et plagg er det beste alternativet. En badeshorts i ditt tilfelle. Sminke over arr på lårene? Høres dyrt, tungvint og umulig ut.

Skrevet

Shorts hadde jo vært en lettvint løsning, og godt mulig jeg går for det noen dager. Men vil gjerne kunne gå i bikini hvis mulig, men skammer meg sånn. 

Skulle ønske det fantes noe typ vannfast spray man kunne spraye på foudationen.

AnonymBruker
Skrevet

Husker du hvordan andre ser ut etter at du har vært ett sted der andre er i bikini?

Si det sånn da, når du er på stranda, ved bassenget, whatever, så se deg rundt. Er mange rare former, arr, strekkmerker, blåmerker.

Brukte år selv på å dekke meg og forsøkte sminke også. Skal si deg det var befriende når jeg ga totalt faen.

Anonymkode: 7a7ef...e9f

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen snille sjeler der ute som har noen gode råd for hvordan å dekke over arr. Da tenker jeg mest på bikinisesongen. Jeg har flere arr helt øverst på låret, og vil ikke at folk skal se dem. Skal til syden i sommer, men begynner allerede nå å planlegge dette. 

Har gått til innkjøp av noen "full-cover-foundation", men det blir jo ikke da vanntett. Noen som har et godt tips til hvordan dekke over, i tillegg til at det er vannfast? Hadde satt stor pris på ha muligheten til å bade sammen med de andre uten å måtte skjemmes. Da hadde jeg blitt evig takknemlig:))

Anonymkode: 3c7df...cde

Anastasia bevery hills har noe de bruker over øyeskygge/bryn for gjøre vannfast, du kan sikkert bruke den :)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...