AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Er det noen snille sjeler der ute som har noen gode råd for hvordan å dekke over arr. Da tenker jeg mest på bikinisesongen. Jeg har flere arr helt øverst på låret, og vil ikke at folk skal se dem. Skal til syden i sommer, men begynner allerede nå å planlegge dette. Har gått til innkjøp av noen "full-cover-foundation", men det blir jo ikke da vanntett. Noen som har et godt tips til hvordan dekke over, i tillegg til at det er vannfast? Hadde satt stor pris på ha muligheten til å bade sammen med de andre uten å måtte skjemmes. Da hadde jeg blitt evig takknemlig:)) Anonymkode: 3c7df...cde
Gjest Cocosa Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Jeg har masse arr på kroppen, men bryr meg ikke. Ha på litt ekstra sterk solkrem, så blir de ikke røde. Skulle jeg likevel ønske å skjule dem, vil jeg tro et plagg er det beste alternativet. En badeshorts i ditt tilfelle. Sminke over arr på lårene? Høres dyrt, tungvint og umulig ut.
meitemarken Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 Shorts hadde jo vært en lettvint løsning, og godt mulig jeg går for det noen dager. Men vil gjerne kunne gå i bikini hvis mulig, men skammer meg sånn. Skulle ønske det fantes noe typ vannfast spray man kunne spraye på foudationen.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Husker du hvordan andre ser ut etter at du har vært ett sted der andre er i bikini? Si det sånn da, når du er på stranda, ved bassenget, whatever, så se deg rundt. Er mange rare former, arr, strekkmerker, blåmerker. Brukte år selv på å dekke meg og forsøkte sminke også. Skal si deg det var befriende når jeg ga totalt faen. Anonymkode: 7a7ef...e9f
Trikken Skrevet 2. april 2018 #5 Skrevet 2. april 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen snille sjeler der ute som har noen gode råd for hvordan å dekke over arr. Da tenker jeg mest på bikinisesongen. Jeg har flere arr helt øverst på låret, og vil ikke at folk skal se dem. Skal til syden i sommer, men begynner allerede nå å planlegge dette. Har gått til innkjøp av noen "full-cover-foundation", men det blir jo ikke da vanntett. Noen som har et godt tips til hvordan dekke over, i tillegg til at det er vannfast? Hadde satt stor pris på ha muligheten til å bade sammen med de andre uten å måtte skjemmes. Da hadde jeg blitt evig takknemlig:)) Anonymkode: 3c7df...cde Anastasia bevery hills har noe de bruker over øyeskygge/bryn for gjøre vannfast, du kan sikkert bruke den
Sylfiden Skrevet 24. mai 2018 #6 Skrevet 24. mai 2018 https://m.no.lookfantastic.com/vichy-dermablend-total-body-corrective-foundation-100ml-various-shades/11253837.html?affil=thggpsad&switchcurrency=NOK&shippingcountry=NO&variation=11091727&thg_ppc_campaign=71700000025559705&gclid=CjwKCAjwxZnYBRAVEiwANMTRXz3px3dRxnZCAliKyGVYzPCXlUhdZP6qjOA2dnVztHCOb_lo2rv2KhoCkr0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CNXBxNDCntsCFQuXmwodtIcAhQ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå