vogue90 Skrevet 9. april 2018 #21 Skrevet 9. april 2018 Før drakk jeg minst 1.5 liter Pepsi Max om dagen, ofte mer. Har i perioder kuttet det helt ut (en uke helt uten osv) og opplevde hodepine og ubehag, selv om det kanskje var mest psykisk? Nå i det siste har jeg gradvis trappet ned, noe som har gått veldig greit, men drikker ofte en halvliter (eller 0,33) om dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #22 Skrevet 19. april 2018 Yeyyy go team avrusning! Har endelig stoppet helt med brus. Drikker ca. to kaffe om dagen, noen ganger matcha, det er min eneste koffein. Når jeg er ferdig med å studere har jeg lyst til å kutte koffein ut enda mer, men er fornøyd nå. Man må først innse at det virkelig ikke er sunt før man kan slutte! Og ikke minst de stakkars tennene! Jeg tror alle skjønner at den kunstige søtningen ikke er optimal for helsen, men man er virkelig avhengig. Drakk 0.5l hver dag i hele desember, så deilig å slippe det suget nå. Anonymkode: c550a...104 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #23 Skrevet 19. april 2018 Denne hodepinen får man den hvis man drikker fast og slutter, eller også hvis man drikker brus 1-2 uker hver dag også ikke på noen dager igjen? Jeg får ofte hodepine og tror kanskje det er noe som kryper på de gangene jeg ikke har kjøpt ny brus enda. Drikker periodevis noen uker på og en uke av Anonymkode: 94318...d20
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #24 Skrevet 19. april 2018 Og hodepinen hos meg varer gjerne i tre døgn i strekk Anonymkode: 94318...d20
skruf Skrevet 19. april 2018 #25 Skrevet 19. april 2018 Jeg kuttet helt ut pepsimax (og andre kullsyredrikker) sommeren 2016, kuttet på dagen. Tror det gikk ei lita uke før jeg kjente suget etter pepsimax ble borte. Hadde drukket pepsimax daglig i flere år. Fikk ikke hodepine, men det er nok pga jeg drikker to kopper sort kaffe hver morgen (jeg trapper ned på kaffe for noen år siden, fra 8-10 kopper daglig til 2. Da fikk jeg hodepine)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå