Europa Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Jeg er sydd nedentil, og nå har stingene vært der i 2,5 uke. Ett av stingene presser veldig, og jeg må ta det selv. Knuten borer seg nesten ned, og vil nok være vanskelig å lette opp. Det er ømt og vondt der nede, så jeg må ta noe smertestillende før jeg prøver. Hva kan jeg ta?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Dette synes jeg ikke du skal ta selv. Skal du ikke på kontroll? Evt kontakt fastlegen i morgen. Anonymkode: a9294...e2b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #3 Skrevet 2. april 2018 2 timer siden, Europa skrev: Jeg er sydd nedentil, og nå har stingene vært der i 2,5 uke. Ett av stingene presser veldig, og jeg må ta det selv. Knuten borer seg nesten ned, og vil nok være vanskelig å lette opp. Det er ømt og vondt der nede, så jeg må ta noe smertestillende før jeg prøver. Hva kan jeg ta? Å klippe/kutte sting uansett hvor de sitter, skal ingen gjøre med mindre de er opplært til hvor og hvordan sting skal åpnes. Gjør du en feil så kan hele stinget forsvinne inn i huden, og lage byll. Det vil gjøre langt mer vondt og bli langt mer komplisertmå få rettet opp. Gå til lege i morgen og få det ordnet. Anonymkode: d40b6...ca8
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #4 Skrevet 2. april 2018 Som de andre sier, ta kontakt med lege før du gjør det selv. Avhengig av hvordan det er sydd kan du risikere at alle stingene løsner, eller du drar feil feil og får infeksjon. Anonymkode: daaf5...e7b
Europa Skrevet 2. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2018 Det var etter kontakt med gyn jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta de selv. Jeg fikk tatt noen, men ikke alle. De skal jo være selvoppløsende, så regner med de jeg ikke fikk opp, løser seg opp etter hvert?! (J... vondt forresten)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå