Snowdrop Skrevet 2. april 2018 #1 Skrevet 2. april 2018 Jeg har i flere år hatt et slags konstant "ubehag" i høyre bryst. Det er ikke smertefullt, men en veldig ubehagelig følelse. Det var mindre merkbart før og plaget meg ikke like mye, men i det siste har det forverret seg og blitt mer fremtredende. Jeg har time til legen om noen uker og skal ta det opp da, håper bare legen tar det på alvor selv om det ikke er vondt. Det er vanskelig å forklare, men det føles som om noe ligger inni brystet og kiler på en måte, og det er som et slags konstant press inni der, men uten at det er vondt. Jeg klarer nesten ikke å sitte rolig, blir veldig rastløs. Sitter nesten hele tiden å vrir meg eller f.eks beveger skulderen, eller trykker på området. Har bare lyst til å "dra ut" det som "ligger" inni der. Det er der hele tiden, men jeg merker det mest når jeg sitter eller ligger, og mindre når jeg står/går. Har prøvd å søke på nettet men finner ikke noe om dette... det er vel kanskje fordi det er vanskelig å sette ord på det. Er det noen her som har noe peiling på hva det kan være? Jeg har skoliose (25 grader, så ikke noe alvorlig), kan det være årsaken..? Skal som sagt snakke med legen om dette men spør her uansett..
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #2 Skrevet 2. april 2018 Jeg og har noe lignende. Er som en dump smerte hos meg. Ikke direkte smerte heller, men noe er det. Håper legen kan gi deg svar. Få til mammografi. Anonymkode: 4b981...0d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå