Gå til innhold

Ny type og nakenhet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en fyr i vinter og vi er vel på vei til å bli sammen.. Har hatt sex noen ganger, men det har vært på kvelden når det har blitt mørkt og typisk litt under dyna. Og tafsing under klær og sånt... Jeg sliter generelt med nakenhet. Dvs det er ikke naturlig for meg å kle av meg med andre i rommet.. vil likevel gjerne vise meg for han og ikke minst SE han, men så gjemmer jeg meg bort. Hva er naturlig? Kaster dere andre klærne i fullt dagslys?

Anonymkode: 0a2f6...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lett. Har ikke modellkropp, don't care. De mennene jeg har vært med har satt pris på kroppen min og sexen åkke som, så jeg gidder ikke bruke energi på å bekymre meg. 

Anonymkode: e1df6...c13

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Med rumpe full av bulker så skammer jeg meg. Fant ut at rumpa mi er lik komikerfrue sin. Hun viste den påskenude. 

Anonymkode: 48f3d...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han synes du er fin! 

Anonymkode: 33a94...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Med rumpe full av bulker så skammer jeg meg. Fant ut at rumpa mi er lik komikerfrue sin. Hun viste den påskenude. 

Anonymkode: 48f3d...25c

Dere forstår ikke menns syn på kvinnekroppen. Vi fokuserer ikke på "feil" men gleder oss over det fine.  Min kjære er over 50 og veier mer enn hun gjorde før, og det er ikke sikkert hun hadde fått modelloppdrag hos Victorias Secrets eller badedraktnummeret til Sports Illustrated, men jeg liker allikevel  ekstremt godt å se henne naken i godt dagslys :) Få av dere klærne i godt dagslys og merk dere hvor glade deres menn blir !

Endret av I Grosny
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg stresser helt ærlig ikke med det. Dagslys eller mørke. 

Er jevnt over fornøyd med kroppen, og så er jeg jo jevnlig i kvinnegarderober og ser damene rundt meg, og ingen av dem er photoshoppet de heller.

 

Anonymkode: bc666...806

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lik. Har hatt kjæreste i 8 år menn han har ikke sett meg mange ganger naken i fullt dagslys. Har vel vært noen ganger i dusjen og om vi har hatt sex på sofaen etc.der han har sett meg slik, men jeg prøver alltid å dekke meg til eller begrense «utsikten». jeg liker det bare ikke, har aldri likt å være naken foran andre. Liker ikke p være naken alene heller.Har akseptert at det er sånn jeg er, det har nok han også. Han har null slike hemninger og jeg er litt misunnt haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Har datet en fyr i vinter og vi er vel på vei til å bli sammen.. Har hatt sex noen ganger, men det har vært på kvelden når det har blitt mørkt og typisk litt under dyna. Og tafsing under klær og sånt... Jeg sliter generelt med nakenhet. Dvs det er ikke naturlig for meg å kle av meg med andre i rommet.. vil likevel gjerne vise meg for han og ikke minst SE han, men så gjemmer jeg meg bort. Hva er naturlig? Kaster dere andre klærne i fullt dagslys?

Anonymkode: 0a2f6...2f0

Hvis du har datet en fyr i snart et halvt år, og fortsatt ikke tør, - så kanskje det dessverre ikke ''er noe'' likevel.

Anonymkode: fab4c...d0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe problem med å kle av meg foran en kjæreste, selv i startfasen. Liker derimot ikke å dusje naken i offentlige garderober, men det er det vel ingen som gjør

Anonymkode: ae2bb...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, I Grosny said:

Dere forstår ikke menns syn på kvinnekroppen. Vi fokuserer ikke på "feil" men gleder oss over det fine.  Min kjære er over 50 og veier mer enn hun gjorde før, og det er ikke sikkert hun hadde fått modelloppdrag hos Victorias Secrets eller badedraktnummeret til Sports Illustrated, men jeg liker allikevel  ekstremt godt å se henne naken i godt dagslys :) Få av dere klærne i godt dagslys og merk dere hvor glade deres menn blir !

Tenker menn flest som deg, da? Når (eks)daten min så meg naken lurte han på hvorfor jeg ikke hadde silikon. Mann over 30. Viser meg ikke naken for en mann igjen med det første. 

Anonymkode: 4ee67...065

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr i vinter og vi er vel på vei til å bli sammen.. Har hatt sex noen ganger, men det har vært på kvelden når det har blitt mørkt og typisk litt under dyna. Og tafsing under klær og sånt... Jeg sliter generelt med nakenhet. Dvs det er ikke naturlig for meg å kle av meg med andre i rommet.. vil likevel gjerne vise meg for han og ikke minst SE han, men så gjemmer jeg meg bort. Hva er naturlig? Kaster dere andre klærne i fullt dagslys?

Anonymkode: 0a2f6...2f0

Vel, det ser mye mer rart ut å drive å prøve å gjemme seg enn å gi blanke og bare late som ingen ting. Hva tror du han tenner mest på av de to alternativene?

Anonymkode: ce708...5bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig sjenert med tanke på å vise meg naken foran andre mennesker. Hater å dusje i fellesgarderober for eksempel. Men kjæresten er det ikke noe problem med, for han elsker kroppen min uansett :) Tenker det blir helt naturlig for deg etterhvert, og ikke noe å stresse med. Han kommer til å fortelle deg at du er flott, og du vil gradvis miste litt hemninger :)  

Anonymkode: 60fa4...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenker menn flest som deg, da? Når (eks)daten min så meg naken lurte han på hvorfor jeg ikke hadde silikon. Mann over 30. Viser meg ikke naken for en mann igjen med det første. 

Anonymkode: 4ee67...065

:frkk:

Nå er jeg veldig pasifistisk anlagt som ikke oppfordrer til vold, men en liten ørefik på voksne småbarn som ikke har klart å modnes i takt med egen alder må vel nesten være et alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å sminke over bulkerumpe? Har prøvd å trene den og, men likevel så er huden totalt ødelagt. Aldri om jeg skal gå i bikini mer. Her blir det i mørket under dyna i full pinelse og flauhet.

Anonymkode: 48f3d...25c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker menn flest som deg, da? Når (eks)daten min så meg naken lurte han på hvorfor jeg ikke hadde silikon. Mann over 30. Viser meg ikke naken for en mann igjen med det første. 

Anonymkode: 4ee67...065

Det er selvfølgelig vanskelig for noen av oss å si noe sikkert om "menn flest", men jeg er mann selv og er helt enig med I Grosny i det han skriver. Også helt overbevist om at det gjelder kompiser av meg. Han du beskriver hørtes ut som en idiot av ypperste klasse, og jeg tror virkelig ikke han er representativ. Når jeg ser kjæresten min naken synes jeg det er veldig, veldig fint, og jeg tenker helt oppriktig ikke over de tingene hun selv ikke liker ved kroppen sin. Det er naken kvinnekropp tilhørende den kvinnen jeg liker best av alle kvinner. Da tenker jeg selvfølgelig ikke "Æsj, se på de lårene der a'". Jeg tenker bare positive ting.

Anonymkode: acb79...a92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Overrasket said:

:frkk:

Nå er jeg veldig pasifistisk anlagt som ikke oppfordrer til vold, men en liten ørefik på voksne småbarn som ikke har klart å modnes i takt med egen alder må vel nesten være et alternativ. 

 

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er selvfølgelig vanskelig for noen av oss å si noe sikkert om "menn flest", men jeg er mann selv og er helt enig med I Grosny i det han skriver. Også helt overbevist om at det gjelder kompiser av meg. Han du beskriver hørtes ut som en idiot av ypperste klasse, og jeg tror virkelig ikke han er representativ. Når jeg ser kjæresten min naken synes jeg det er veldig, veldig fint, og jeg tenker helt oppriktig ikke over de tingene hun selv ikke liker ved kroppen sin. Det er naken kvinnekropp tilhørende den kvinnen jeg liker best av alle kvinner. Da tenker jeg selvfølgelig ikke "Æsj, se på de lårene der a'". Jeg tenker bare positive ting.

Anonymkode: acb79...a92

Takk. Verste er at han ikke sa det for å være slem, men oppmuntrende og at det ville passe kroppen min bedre, og det uten at jeg hadde spurt han om råd. Får håpe den neste jeg møter tenker mer som dere 😊

Anonymkode: 4ee67...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2018 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Tenker menn flest som deg, da? Når (eks)daten min så meg naken lurte han på hvorfor jeg ikke hadde silikon. Mann over 30. Viser meg ikke naken for en mann igjen med det første. 

Anonymkode: 4ee67...065

Den x-daten din var rar.   Allikevel, det finnes menn med sære preferanser. Jeg datet en gang ei dame med flate bryster, og hun var faktisk fin. Brystene var også interessante, mest fordi de var temmelig følsomme og responsive. Du trenger ikke bekymre deg for silikonfetishistiske menn. Du trenger dem ikke. Du trenger muligens bare en mann, og det er en av de som liker deg naken som du er, og tro meg, slike menn finnes det mange av.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, I Grosny skrev:

Dere forstår ikke menns syn på kvinnekroppen. Vi fokuserer ikke på "feil" men gleder oss over det fine.  Min kjære er over 50 og veier mer enn hun gjorde før, og det er ikke sikkert hun hadde fått modelloppdrag hos Victorias Secrets eller badedraktnummeret til Sports Illustrated, men jeg liker allikevel  ekstremt godt å se henne naken i godt dagslys :) Få av dere klærne i godt dagslys og merk dere hvor glade deres menn blir !

Men pass på gardinene ellers blir naboene glade også 😊

Anonymkode: 65208...576

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt... jeg har massive skavanker på kroppen min. Her snakker vi med født sjelden sykdom som får cellulitter og fett til å ligne små føflekker i forhold, men alle de 13-15 menn jeg har datet,  vært sammen med og ligget med har gitt fullstendig faen i det. Var livredd for å vise meg naken, men de brydde seg oppriktig ikke. Til slutt sluttet jeg å bry meg også, tok lang nok tid. Men ja, menn flest driter i det, de fokuserer ikke på det som vi gjør, de ser på helt andre ting når de ser en naken kvinne :)

Anonymkode: 65208...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...