Gå til innhold

:-(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har da all grunn til å deppe etter en slik opplevelse. Godt å høre at du får nye muligheter da, tross alt. Ta dere litt tid til å til å sortere tankene og så forsøk å bygge opp lyst og ikke minst troen på at det neste gang vil gå bra, for det gjør det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være deppa på slike dager, og i mange dager fremover.

Ta tida til hjelp, det pleier å hjelpe, samt å pleie kjærligheten.

Det som er det fine er at stort sett så kommer men ut av det medmere krefter og pågangsmot en en noen gang hadde trodd.

Ta godt vare på deg selv, og be mannen din stelle ekstra pent med deg noen dager.

Å hvis legene har sagt du blir gravid igjen, så blir du nok det,skal du se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkar bel@ni og mannen. Det er jo alle gravides mareritt du har opplevd, klart du er deppa. Du var liksom en av "mine" å følge med på her inne, jeg ble virkelig trist nå.

Jeg håper du får motet tilbake og prøver igjen og får det til og blir kjempelykkelig!

Klem med masse trøst i fra Klips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, dette var trist :(

Du må bare ta tiden til hjelp og prøve igjen når dere føler for det.

Jeg skjønner godt at du ikke har det så lett nå.

Husk å ta vare på hverandre.

Lykke til!! :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var triste nyheter, Bel@ni.

Jeg vet det ikke er noen trøst for dere akkurat nå, men dette er ganske vanlig. Mange graviditeter ender faktisk med spontanabort, kanskje på et veldig tidlig stadium i svangerskapet. Jeg har heldigvis sluppet å oppleve det selv, men flere av mine venninner har vært gjennom dette. Det er vondt og trist, og jeg skjønner godt at du føler deg tom nå.

Håper det lykkes snart for dere igjen. Da går det nok fint, skal du se!

Det pleier vanligvis ikke å være noe problem å bli gravid igjen. Du kommer helt sikkert til å være ekstra spent og nervøs fram til du er trygt forbi den "magiske" uken da spontanaborten skjedde. Etterpå vil du nok slappe mer av. Håper det snart går bedre med dere begge to!

:wink: God klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Så trist da!

Ta deg god tid til å bearbeide sorgen, for det blir jo et tap når noe slikt skjer. Det er kjempeviktig at du og din kjære snakker om det som har skjedd, masse!

Ta vare på hverandre i ukene som kommer.

Det blir deres tur igjen snart skal du se! Helt sant!

Trøste-klem fra Zebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...