AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Man sprøyter sprit rett inn i blodåren? Anonymkode: 27b1d...dc7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Du vil mest sannsynlig dø av overdose Dette er noe som er utrolig farlig, og virkelkg ikke må gjøres. Som de sier: "no not do this at home". Finnes dem som har gjort et tanke eksperiment (så fakisk ikke fysisk gjor det, da det er stor sjangse for å dø). Men egentlig ikke noen forskjell på å drikke X mengde med alkohol og sprøyte det inn. Dvs. du vil få samme mengde alkohol i blodet. Men når du drikker det vil det langsomt overføres til blodet og du vil ha en lav alkoholprodent i blodet. Mens når du speøyter det inn, BAM! høy alkoholkonsentrasjon, med en gang! Bang bang and you are dead. Dette er utrolig farlig, og virkelig kan drepe deg. For mer info om tankeeksperimentet: https://www.brainstuffshow.com/blogs/what-would-happen-if-you-took-alcohol-intravenously.htm Anonymkode: dc075...7e7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Det svir som f*** og du blir full med en gang. Siden man ikke vet hvor mye du tåler av sprit rett i årene så kan det blir svært, svært farlig. Anonymkode: aeb50...8d8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Men vil man bli like full som vanlig? Blir man fortere full? Gjør det vondt? Anonymkode: 27b1d...dc7
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men vil man bli like full som vanlig? Blir man fortere full? Gjør det vondt? Anonymkode: 27b1d...dc7 Disse 3 spm. blir direkte besvar av svaret ovenfor... 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det svir som f*** og du blir full med en gang. Siden man ikke vet hvor mye du tåler av sprit rett i årene så kan det blir svært, svært farlig. Anonymkode: aeb50...8d8 Ja det vil gjøre vondt. Ja du vil bli full med en gang, og like full som vanlig. Men som også er skrevet: dette om du ikke dør av overdose! Du vil få en ekstremt høy promille, som faktisk kan ta livet av deg! Anonymkode: dc075...7e7
visp Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse 3 spm. blir direkte besvar av svaret ovenfor... Ja det vil gjøre vondt. Ja du vil bli full med en gang, og like full som vanlig. Men som også er skrevet: dette om du ikke dør av overdose! Du vil få en ekstremt høy promille, som faktisk kan ta livet av deg! Anonymkode: dc075...7e7 Hva tror du ts er ute etter? Ikke svar videre.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, visp skrev: Hva tror du ts er ute etter? Ikke svar videre. Om han bare hadde googlet, som jeg gjorde, hadde han fått akkurat samme svar. Finnes nå også andre veldig lette metoder for å få dette til, trenger ikke engang kjøpe inn sprit. Men tenkte om dette var noen som ønsket å bli full fortere, aå var det nå bra å si klart i fra om at dett er en dødelig metode. Anonymkode: dc075...7e7 1
visp Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han bare hadde googlet, som jeg gjorde, hadde han fått akkurat samme svar. Finnes nå også andre veldig lette metoder for å få dette til, trenger ikke engang kjøpe inn sprit. Men tenkte om dette var noen som ønsket å bli full fortere, aå var det nå bra å si klart i fra om at dett er en dødelig metode. Anonymkode: dc075...7e7 Jada, dum måte å bli full på og ts kunne googlet seg fram til det selv. Jeg lukta bare lunta med en gang egentlig, så ville bare si ifra til deg siden du skulle være snill og advare mot hvor farlig det var
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 4 minutter siden, visp skrev: Jada, dum måte å bli full på og ts kunne googlet seg fram til det selv. Jeg lukta bare lunta med en gang egentlig, så ville bare si ifra til deg siden du skulle være snill og advare mot hvor farlig det var Tenkte over det selv. Men personlig siden det ikke er en garanti at du faktisk dør.. finnes nok av folk som gjør dumme ting, som dette, for å bli full. Om det hadde vert målet, selv hadde jeg valgt en sikrere metode enn sprit, plutselig ender du bare opp med en lever som svikter, og får da en lang og pinefull død evt. transplantssjon... Anonymkode: dc075...7e7 1
Kragebein Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Kragebein, mod
Fremhevede innlegg