AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 Er mann i starten av 30- årene. Er mest interssert i kvinner. Men har etterhver innsett at menn også er interessant. I slutten av tenårene ble jeg fascinert av tanken på homosex. Tenkte at jeg ikke var bieskuell fordi jeg var interessert i sex ikke menn. Gradvis har dette synet endret seg .Da jeg var tenåring følte jeg meg tiltrukket av kamerat, men fortalte meg selv at jeg ikke var det. I voksen alder har jeg Innrømmet for meg selv at jeg definitivt er tiltrukket av menn. Ikke på samme måte som kvinner. Det er ikke like konstant. Går i bølger. Det startet med at jeg ble interessert i homosex, deretter veltrente kropper deretter ansikt. Noen som har opplevd noe lignende. At det går i bølger ? Har aldri gjort noe med en mann. Hvis muligheten byr seg så er jeg klar. Men er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Kan jeg bare dra til en homsebar og prate med folk. Noen erfaringer? Ønsker at det skal være litt trygt. Anonymkode: 8f642...ff6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Anbefaler deg å gå med i en menighet så du kan pray the gay away. Anonymkode: 1bf8d...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 Spør en bi eller en gay. Anonymkode: 0d3a7...121
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Gå på homsebar og prat med folk eller lag profil på Gaysir.no . Er det primært sex du er ute etter? Anonymkode: 5f72b...86d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå